2017-08-12, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Andra vuxna afghaner kan alltså inte inneha både asyl och empati för killarna som måste utvisas, är det så jag ska tolka dig? Hur vet du att dessa äldre kvinnor är drottningar i sängen och players? Du måste ju känna de för att veta.

Ibland måste hjärtat stå över lagen, man kan välja att skicka tillbaka barn till döden men man kan också inse att det inte är rätt och för en gångs skull följa hjärtat.
Du skriver precis som att vi ska skicka dom till nazisternas gamla dödsläger. Sett till antalet personer Som bor i Afghanistan är det väldigt liten risk att folk ska dö. Visst, det händer att folk stryker med i attentat, men så sker även i Sverige, folk blir även mördade i Sverige, så att stanna här innebär inte att dom överlever, så sluta upp med att vara en dramaqueen, det är inte per automatik en dödsdom att skicka tillbaka packet.
Dessutom infann det sig ett sakfel i din text, alla som är bekräftat under 18 år får stanna, då är dom inga barn längre.
Finns en intressant artikel skriven av en psykolog som länkas till i denna tråd eller om det var en annan tråd om demonstrationen, i denna artikel påpekar psykologen det olämpliga i att så många av tanterna uppenbarligen har fysisk närvaro med sin "barn", hon beskrev en artikel där det stod att tanten som tog hand om ett av dessa "barn" var tvungen att ha honom i sängen för att trösta honom. Sen har vi en annan rikskändis, du råkar inte veta vem Johanna Möller är, eller allmänt känd som Arbogakvinnan, hennes ensamkommande barn var visst både älskare OCH äldre än vad han angav.
Citera
2017-08-12, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Håller med dig, det är en revolution, det var därför NU var där och visade sitt missnöje, fast det var nog inte det du syftade på. Det finns inget nationellt stöd för denna aktion, personerna som stödjer detta och som är "svenska" är otroligt få, det kommer aldrig att hända att gemene man går ut och stödjer detta, merparten av svenska folket vill inte ha afghanerna här.
Folk som stödjer detta är antingen kåta gamla kärringar eller sjuka män som gillar män som försöker se ut som pojkar. Vilken grupp tillhör du ?

Fin logik där. Det är alltså tusentals människor som stödjer denna aktion och NU var cirka 20 personer. I din värld är alltså 20 personer mer än flera tusen. Galna jävel
Citera
2017-08-12, 08:38
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Nu är det klart och tydligt hur djup korruptionen är Regeringen är handlingskraftiga utåt eftersom regeringen vet att polisen inte kommer upprätthålla inre gränskontroller Ygeman och nu Johansson kan babbla på om EU:s hårdaste ID- och gränskontroller som den charad det är. Vad spelar det för roll när polisen är politiserad med kräket Eliasson som rikspolischef. Demonstranterna hånar till och med det svenska folket genom att skryta om avslag i statlig tv Hahaha jag lobbar för amnesti fast jag har fått avslag på asylansökan och inte har laglig rätt att uppehålla mig här, ingen fara att utvisa mig Tack den svenska skattebetalare.

Jag har velat fram och tillbaka mellan SD och icke SD jag tror att demonstrationen har gjort valet enkelt Egentligen inte demonstranterna utan styrande och myndigheterna Tack svensk polis SD 2018. Hoppas ockupanterna bränner ner Södermalm.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-12 kl. 08:42.
Citera
2017-08-12, 08:38
Medlem
Och flera miljoner människor är INTE där och stöder...
Citera
2017-08-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Fin logik där. Det är alltså tusentals människor som stödjer denna aktion och NU var cirka 20 personer. I din värld är alltså 20 personer mer än flera tusen. Galna jävel

Precis som en minoritet som stödjer demonstranter blir till 87% av msm? Hebefilnätverket #visu har knappt 60000 följare på Facebook.
Citera
2017-08-12, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
Vänsterpartiets Rossana Dinamarca,44, spred lite glädje o visade sitt ... stöd till pojkarna.

Se bild på Rossanas särade lår
https://mobile.twitter.com/katjanouch/status/896074029420789760/photo/1

Yes! Vänsterpartiet som såg till ca 10 000 Kiruna Svenskar blev avrättade av Marxisterna är där. Dinamarca är ondskan själv, hon är exempel på människor som inte skall ha makt. Först mördade man kiurnasvenskarna, jag sa ingenting eftersom jag bor inte i Kiruna, nu vill mörda oss andra Svenskar genom att släppa in mångkulturens demoner i vårt samhälle.

Maximen och Islam är den renaste formen av ondska som finns.
Citera
2017-08-12, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Trodde bara det var blåsta kvinnor som hjälpte till.

Kåta batikhäxor och homofiler? Sommarpappa gillar unga pojkar om man utgår ifrån tidigare inlägg.
Citera
2017-08-12, 08:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Tror du att det bara är de som finns på plats som antingen stödjer eller är emot detta, och du säger att andra är galna?
Citera
2017-08-12, 09:03
Avslutad
Citat:
Ensamkommande tänker inte ge sig
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ensamkommande-tanker-inte-ge-sig

Nej, det är klart att dom inte tänker ge sig.

De har ju sett vilka möjligheter som erbjuds dom i Sverige.

Ingen ordningsmakt att tala om, gratis bostäder, festivaler, ett kuvat folk.

Det är klart att dom inte ger sig.
Citera
2017-08-12, 09:15
Medlem
Fakta framför känslor

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154721231525863&id=60984086 2
Citera
2017-08-12, 09:16
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Blåsta är de verkligen inte. Åk förbi och prata med dessa kvinnor, de är oerhört klipska och bryr sig genuint om de svagare i samhället.

Jag ska dit imorgon med bullar och dylikt och stanna hela dagen med barnen, du är också välkommen, alla är det

Saft och bullar till barnen? Varför skriver du att det är barn? Du VET att dom inte är barn. Därför ska dom utvisas. Innerst inne kommer du känna dig som en idiot när du låtsas att det är barn. Gubbarna själva trodde nog knappt det var sant att dom först fick vara här som barn.

Sen att det inte är en enda liten flicka bland dessa gubbar. Du måste ju tycka det är fel? Jag kan omöjligen tycka synd om vuxna män som spelar barn.

Det är alltså dessa som kommer äta dina bullar https://cdn02.nyheter24.se/7dcb048001d8020000/2017/08/10/1428752/sdltc21e1f7_NormalPreview.jpg

Sen tycker jag du ska upplysa dom om att i Sverige röker inte barn cigaretter.
Citera
2017-08-12, 09:17
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ensamkommande-tanker-inte-ge-sig

Nej, det är klart att dom inte tänker ge sig.

De har ju sett vilka möjligheter som erbjuds dom i Sverige.

Ingen ordningsmakt att tala om, gratis bostäder, festivaler, ett kuvat folk.

Det är klart att dom inte ger sig.

Ribbenvik och övriga på invällarverkat har fått direktiv att inte gå i närheten av Medis. Troligtvis för att visa att Svetsarn har total kontroll på invällningen.
Glädjande nog så har de flesta av gammelmedia nu inga uppdateringar om dessa baaaaarn som sitter ute i friska luften
OM de nu får sitta i fred utan motdemonstrationer och kastade bengaler så kommer de med all sannolikhet att ge sig därifrån när det bli lite sämre väder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in