2017-08-12, 03:41
Medlem
envackerblommas avatar
Vänsterpartiets Rossana Dinamarca,44, spred lite glädje o visade sitt ... stöd till pojkarna.

Se bild på Rossanas särade lår
https://mobile.twitter.com/katjanouch/status/896074029420789760/photo/1
Citera
2017-08-12, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Mycket oroande att vi nu ser konkreta bevis på att lagen ej längre gäller.
Det lär inte vara några problem att finna flera individer i massan som är skyldiga till nedan lagbrott.

Enligt utlänningslagen (2005:716) så kan en asylsökande som fått avslag dömas till fängelse i högst 1 år.
https://lagen.nu/2005:716#K20P4S1
20 kap. 2 § Till fängelse i högst ett år eller, om brottet är ringa, till böter döms en utlänning som uppsåtligen uppehåller sig i Sverige fastän han eller hon enligt ett verkställt beslut om utvisning enligt 8 a kap. 1 eller 5 § inte har haft rätt att återvända hit.

Så är det! Sverige har blivit en anarki stat, där man inte rensa samhället på illegala invandrare och kommunister.

Den dagen Sverige få egen Joseph McCarthy , verkligen kan rensa samhället på marxister , då kan vi bli ett bra land ingen.
Citera
2017-08-12, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Trodde bara det var blåsta kvinnor som hjälpte till.

Blåsta är de verkligen inte. Åk förbi och prata med dessa kvinnor, de är oerhört klipska och bryr sig genuint om de svagare i samhället.

Jag ska dit imorgon med bullar och dylikt och stanna hela dagen med barnen, du är också välkommen, alla är det
Citera
2017-08-12, 04:53
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Blåsta är de verkligen inte. Åk förbi och prata med dessa kvinnor, de är oerhört klipska och bryr sig genuint om de svagare i samhället.

Jag ska dit imorgon med bullar och dylikt och stanna hela dagen med barnen, du är också välkommen, alla är det

Sant, de är inte "blåsta" i ordets bemärkelse.
De är där för att uppleva moderskänslor, att känna sig behövda och uppskattade mentalt och ibland sexuellt.
Ett slags frosseri i en oren godhet.
För om det hade varit genuint så hade de ägnat den här uppmärksamheten även åt äldre fattiga svenska medborgare eller de hemlösa och inte behövt basunera ut det för varandra via sina sociala medier.
Det är en stor skillnad mellan att vara god och "god".

Men det förstår inte du, ty dina avsikter tillhör de smutsigaste, under förespegling av bullar och saft hoppas du kunna knyta kontakt med någon ung man för sexuell stimulans, precis som du beskrivit i tidigare trådar eller hur.
Citera
2017-08-12, 05:04
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
Vänsterpartiets Rossana Dinamarca,44, spred lite glädje o visade sitt ... stöd till pojkarna.

Se bild på Rossanas särade lår
https://mobile.twitter.com/katjanouch/status/896074029420789760/photo/1

fejkfoto eller på riktigt?
Citera
2017-08-12, 05:15
Medlem
carass avatar
Citat:

Tycker det är okej att privatpersoner engagerar sig, var och en har ju frihet också yttandefrihet. Vill du hjälpa med bullar osv ska du såklart göra det.
Däremot blir det illa när etablerade svenska politiker går in och med i protesterna.
Citera
2017-08-12, 05:31
Medlem
carass avatar
Som de flesta redan vet är sittprotesten arrangerad av Vänsterpartiet via Ung Vänster, de som syns i gula reflexvästar. Ung Vänster ligger också bakom sajten "Ung i Sverige" (de som protesterar) den registrerades av Ung Vänster, numera nyligen har sajten sopat igen spåren efter "registrator"
Citera
2017-08-12, 06:06
Medlem
kuntakinte55s avatar
Snart sitter halva afrika och halva mellanöstern på mynttorget och andra torg runtom i sverige. Den andra halvan drunknar på vägen.

Jag tror inte de nybakta bullarna kommer att räcka.
Citera
2017-08-12, 06:34
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
AB gör reklam för Afghanistan som semesterresa

http://www.aftonbladet.se/resa/article23971903.ab
Citera
2017-08-12, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Sant, de är inte "blåsta" i ordets bemärkelse.
De är där för att uppleva moderskänslor, att känna sig behövda och uppskattade mentalt och ibland sexuellt.
Ett slags frosseri i en oren godhet.
För om det hade varit genuint så hade de ägnat den här uppmärksamheten även åt äldre fattiga svenska medborgare eller de hemlösa och inte behövt basunera ut det för varandra via sina sociala medier.
Det är en stor skillnad mellan att vara god och "god".

Men det förstår inte du, ty dina avsikter tillhör de smutsigaste, under förespegling av bullar och saft hoppas du kunna knyta kontakt med någon ung man för sexuell stimulans, precis som du beskrivit i tidigare trådar eller hur.

Det som sker är en revolution. Folket har fått nog. Det kommer seriöst folk från hela Sverige. Även i städer som Jönköping har dom ordnat demonstrationer. Killarna ska stanna i Sverige och därmed basta. Du kan ta ditt struntprat någon annanstans, vi bryr oss genuint. Jag bryr mig även om svenska pensionärer och gör saker för dem med. Varför skulle man inte kunna engagera sig i båda två?!

Angående vad jag tidigare skrivit så är det konstigt att du resonerar som du gör. Du har uppenbarligen läst mina inlägg och bör således veta att när jag fått tipset att försöka ragga på ensamkommande hazarer så har jag flera gånger sagt att jag varken är intresserad eller attraherad av dem. Har inga sådana intressen. Det är sjukt att du inte har empati nog att förstå att en människa kan vilja vara vänlig mot någon annan utan att ha en baktanke. Visar vilken World of Warcraftvärld du vuxit upp i, i pojkrummet du antagligen sitter kvar i som 26-åring.
Citera
2017-08-12, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Trodde bara det var blåsta kvinnor som hjälpte till.
nejdå, det är blåsta kvinnor och små troll som åker dit och hjälper till
Citera
2017-08-12, 07:47
Medlem
Citat:
Det som sker är en revolution. Folket har fått nog. Det kommer seriöst folk från hela Sverige. Även i städer som Jönköping har dom ordnat demonstrationer. Killarna ska stanna i Sverige och därmed basta. Du kan ta ditt struntprat någon annanstans, vi bryr oss genuint. Jag bryr mig även om svenska pensionärer och gör saker för dem med. Varför skulle man inte kunna engagera sig i båda två?!

Angående vad jag tidigare skrivit så är det konstigt att du resonerar som du gör. Du har uppenbarligen läst mina inlägg och bör således veta att när jag fått tipset att försöka ragga på ensamkommande hazarer så har jag flera gånger sagt att jag varken är intresserad eller attraherad av dem. Har inga sådana intressen. Det är sjukt att du inte har empati nog att förstå att en människa kan vilja vara vänlig mot någon annan utan att ha en baktanke. Visar vilken World of Warcraftvärld du vuxit upp i, i pojkrummet du antagligen sitter kvar i som 26-åring.
Håller med dig, det är en revolution, det var därför NU var där och visade sitt missnöje, fast det var nog inte det du syftade på. Det finns inget nationellt stöd för denna aktion, personerna som stödjer detta och som är "svenska" är otroligt få, det kommer aldrig att hända att gemene man går ut och stödjer detta, merparten av svenska folket vill inte ha afghanerna här.
Folk som stödjer detta är antingen kåta gamla kärringar eller sjuka män som gillar män som försöker se ut som pojkar. Vilken grupp tillhör du ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in