Citat:
Ursprungligen postat av
0.999...
Skall bli lite halvintressant att se om grabbgänget orkar sitta och dra runt där såpass länge. Jag kan tänka mig att det blir ganska tradigt efter ett tag och jag tror inte dessa har samma uthållighet som t.ex. dom där falun gongarna man sett utanför kinesiska ambassaden sen början på 2000-talet.
Medborgarplatsen kanske erbjuder lite mer förströelse dock, är inte mynttorget ganska "off" sett till folk som spatserar förbi?
På P1 sa den som anstiftat allihopa att denne ringde 112 hela tre gånger under och innan debaclet utan att någon svarade. Låter som en liten vals i mina öron men SR köpte det rakt av utan några motfrågor.
Ja, det ska bli spännande och se vad som händer.
Nej, de orkar inte sitta där i 13 nätter till, det är för kallt. Jag tror att det är målet, att trötta ut de. Få de att ge upp. De kommer även att lida av sömnbrist efter flera nätter utomhus.
Medis är ett tillhåll, vill jag påstå.
Hoppas du sitter i sthlms län men det är mycket restauranger runt medis, fredag - lördag kommer det inte att vara tyst på torget på natten. Alla dagar är det full kommers på torget. Tyvärr en hel del fyllon som kan sitta på bänkarna. Folk shoppar i Söderhallarna som ligger bredvid där hazarerna sitter.
Om man säger så här: var ska de gå på toa ? Skiter dem i parken nedanför Söderhallarna ?
Hoppas de har löst det problemet.
Det andra är att de har alla ögon på sig på medis, det hade de inte på Mynttorget.
Visst blåser det på Mynttorget men medis är fan så mycket kallare för det är byggt på en sjö.
( fatburen )