Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-08-06, 21:12
Medlem
joahn116360s avatar
Tjena!

En lokal affär där jag bor har fått in en ny snusserie från swedish match som heter "One". Den finns för rapé och general vad jag kunde se. Köpte en och tyckte den var riktigt bra faktiskt. Någon annan som sett om den finns någon annanstans? Hon jag köpte det av sa att det skulle ta fem veckor innan någon annan affär fick den men känns lite svårt att tro då det inte direkt är någon speciell affär. (Är en liten kiosk typ) Har googlat lite på den men inte hittat något. Står att den är gjord i samarbete med Alexander Gustavsson.
Citera
2017-08-07, 14:49
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joahn116360
Tjena!

En lokal affär där jag bor har fått in en ny snusserie från swedish match som heter "One". Den finns för rapé och general vad jag kunde se. Köpte en och tyckte den var riktigt bra faktiskt. Någon annan som sett om den finns någon annanstans? Hon jag köpte det av sa att det skulle ta fem veckor innan någon annan affär fick den men känns lite svårt att tro då det inte direkt är någon speciell affär. (Är en liten kiosk typ) Har googlat lite på den men inte hittat något. Står att den är gjord i samarbete med Alexander Gustavsson.
Det var inte General och Göteborgs Rapé 22? Hittar verkligen ingenting om det du nämner, vilket verkar lite konstigt.
Citera
2017-08-07, 23:55
Medlem
joahn116360s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Det var inte General och Göteborgs Rapé 22? Hittar verkligen ingenting om det du nämner, vilket verkar lite konstigt.

Nej det är det inte, det står "one white, created together with Alexander Gustafsson" på dosan. Har dock väldigt liknande egenskaper som 22, fylld prilla, starkare t.ex.

Lär väl antagligen dyka upp i fler affärer så småningom. Tjejen jag köpte det av sa ju att det inte var några andra affärer som hade den ännu och att det skulle komma om 5 veckor. Tänkte bara att hon kanske tog i lite och att den fanns på andra ställen då hon endast driver en liten kiosk som inte direkt borde få något så "exklusivt".

Bild på dosan: Bild
Citera
2017-08-08, 11:48
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Nej det är det inte, det står "one white, created together with Alexander Gustafsson" på dosan. Har dock väldigt liknande egenskaper som 22, fylld prilla, starkare t.ex.

Lär väl antagligen dyka upp i fler affärer så småningom. Tjejen jag köpte det av sa ju att det inte var några andra affärer som hade den ännu och att det skulle komma om 5 veckor. Tänkte bara att hon kanske tog i lite och att den fanns på andra ställen då hon endast driver en liten kiosk som inte direkt borde få något så "exklusivt".

Bild på dosan: Bild
Tack för bild! Skumt att man inte hittar någon info alls någonstans på nätet bara
Citera
2017-08-08, 16:28
Medlem
joahn116360s avatar
Citat:
Tack för bild! Skumt att man inte hittar någon info alls någonstans på nätet bara

Tycker jag med, är väll helt enkelt en väldigt exklusiv kiosk haha
Citera
2017-08-08, 16:43
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Lust att dela med dig om vilken stad och kiosk?
Citera
2017-08-09, 11:19
Medlem
joahn116360s avatar
Citat:
Lust att dela med dig om vilken stad och kiosk?

Ängelholm i nordvästra Skåne, kiosk typ vid bion som är där. Minns inte riktigt vad den heter då jag inte besöker den så ofta men det finns inte så många kiosker vid bion så borde inte vara allt för svår att hitta ^^.
Citera
2017-08-12, 18:38
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Eller bara marknadsförings strategi, du vet en person stannar vid en liten kiosk, köper lite dricka och godis och får se en ny produkt, den köper han givetvis.

Sen sprider sig ryktet och det blir lite av en grej att ha denna produkt.
Citera
2017-08-13, 10:19
Medlem
the juntos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaksHasse
Eller bara marknadsförings strategi, du vet en person stannar vid en liten kiosk, köper lite dricka och godis och får se en ny produkt, den köper han givetvis.

Sen sprider sig ryktet och det blir lite av en grej att ha denna produkt.

japp så är det
Citera
2017-08-14, 17:54
Medlem
Krexuss avatar
Finns att beställa på snusbolaget.se nu om någon undrar.
https://www.snusbolaget.se/sok/?q=One
Citera
2017-08-15, 11:26
Medlem
Mr.Nesss avatar
Måste prova en dosa av white-varianten, extra starkt snus är min grej
Synd bara att det är mindre snus i dosorna än i mitt nuvarande snus, och att det är så mycket dyrare annars tror jag att jag hade bytt
Citera
2017-08-27, 15:35
Medlem
Mr.Nesss avatar
Någon som hunnit testa detta snus? Inte hittat det i någon butik i min stad än, konstigt nog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in