Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 21:25
  #25
Medlem
Bor i huset där kropparna påträffades. De avlidna är troligtvis en medelålders kvinna och en medelålders man. Tror jag vet vilka det är. Trots mannens alkoholproblem var de båda otroligt trevliga. Imorse satt deras döttrar utanför porten och grät vilket kan indikera att det är just de som fallit offer. (Observera dock att detta inte är säkert utan spekulativt).
Citera
2017-08-04, 21:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Om det skulle vara just 34 så finns dessa boende där.Men vi vet inte åldern än på dessa två individer?

https://www.hitta.se/domarebacken+34...org/personer/2
Ja, det är port 34
Citera
2017-08-04, 21:32
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Det stämmer.

Med allra största sannolikhet handlar det om gängkriminella eller hedersmord.
Kan aldrig tänka mig att detta handlar om varken gängmord eller hedersmord, mannen var alkoliserad (om det nu är han). Det var dock så långt deras problem verkade sträcka sig.
Citera
2017-08-04, 21:39
  #28
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonservativa
Kan aldrig tänka mig att detta handlar om varken gängmord eller hedersmord, mannen var alkoliserad (om det nu är han). Det var dock så långt deras problem verkade sträcka sig.

Om båda var glada i att dricka så kan det ju vara frågan om att de köpt privat importerat eller hemproducerat.

Och det som varit i flaska eller dunk varit giftigt.
Citera
2017-08-04, 21:46
  #29
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonservativa
Kan aldrig tänka mig att detta handlar om varken gängmord eller hedersmord, mannen var alkoliserad (om det nu är han). Det var dock så långt deras problem verkade sträcka sig.
Ja vi får se med tiden. Jag kan givetvis ha fel.
Citera
2017-08-04, 22:18
  #30
Medlem
Flying.Swines avatar
Finns TVÅ svenskar i den portuppgången så är säkert dom som blivit mördade. Övriga 28 vuxna i portuppgången är utlänningar, några finnar och polacker men nästan alla är det fina folket.

Finns inget Sverige mer...
Citera
2017-08-04, 22:21
  #31
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonservativa
Bor i huset där kropparna påträffades. De avlidna är troligtvis en medelålders kvinna och en medelålders man. Tror jag vet vilka det är. Trots mannens alkoholproblem var de båda otroligt trevliga. Imorse satt deras döttrar utanför porten och grät vilket kan indikera att det är just de som fallit offer. (Observera dock att detta inte är säkert utan spekulativt).


Har Du namnen på vilka två det rör sig om??
Citera
2017-08-04, 22:23
  #32
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Finns TVÅ svenskar i den portuppgången så är säkert dom som blivit mördade. Övriga 28 vuxna i portuppgången är utlänningar, några finnar och polacker men nästan alla är det fina folket.

Finns inget Sverige mer...
Med bästa vilja i världen kan man inte kalla de två svenskarna medelålders?
Citera
2017-08-04, 22:33
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Finns TVÅ svenskar i den portuppgången så är säkert dom som blivit mördade. Övriga 28 vuxna i portuppgången är utlänningar, några finnar och polacker men nästan alla är det fina folket.

Finns inget Sverige mer...
Fyfan vilket skitsnack. Av med offerkoftan nu, det är polacken och finnen som är döda.
Citera
2017-08-04, 22:36
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Har Du namnen på vilka två det rör sig om??
Tyvärr. Mannen är finsk och kvinnan polack
Citera
2017-08-04, 22:43
  #35
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonservativa
Tyvärr. Mannen är finsk och kvinnan polack

Om det är så är BO troligen Bo*zena Sau*kko och S*imo Sau*kko
Citera
2017-08-04, 23:04
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Om det är så är BO troligen Bo*zena Sau*kko och S*imo Sau*kko
Tråkigt. De kan ändå inte haft barn i skolålden med tanke på kvinnan var nästan 60 år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback