2017-09-30, 19:45
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Jimmie åkesson vill förbjuda våldshandlingar. Progresivt.
Ja?
Våldshandlingar är redan förbjudna.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Då torde man kunna konstatera att polisen svek medborgarna i NMR idag eftersom NMR utsattes för stenkastning. Dessutom kan man konstatera att myndigheterna svek NMR redan innan demonstrationen eftersom de kraftigt begränsat NMR möjlighet att tala till folket och exponera sin åsikt.

Judar med den lika ständiga som tröttsamma offerkoftan samt att våldsvänstern/PK inte kan sköta sig innebar för NMR att deras rättigheter kom på skam.

Jag vet numera men som oupplyst borde man fundera lite över varför man gör allt man kan att tysta NMR. Nu vill utrikesminister Wallström se över lagarna och särskilt ur aspekten förintelsen. Varför har hon som utrikesminister med den frågan att göra? Det här kommer sluta i blodbad.

Jag tar på mig foliehatten. Det kan ha varit en snut som kastade stenen för att provocera fram en anledning att slå en ring runt NMR och hålla dom kvar i sin "polispåse". Som av en händelse så fanns det 20 polisbussar precis där och slog en ring runt NMR.

Polisen agerade nervöst i början, och jag tror det var ett tränat scenario. För hade dom släppt ner NMR längre till kaozblattarna hade det urartat helt. Nu pressade man tillbaka våldsvänstern medan man slog en ring runt NMR. Polisen var nog livrädda för att det skulle urarta helt. Därför skaffade man sig en ursäkt att precis i början för det hade gått helt åt helvete och "Sverigebilden" hade spruckit från hörn till hörn om det hade urartat helt längre ner längs marchvägen.

Jag är helt övertygad om att utfallet var planerat redan från början. Det var ingen slump att polisens ingripande såg ut som det gjorde.
Citera
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.youtube.com/watch?v=IxD5pV6dVs8

Vänstern attackerar polisen i Göteborg

Sikka nötter! Vänsterpatrask, skäggbarn och invandrarkids. Vilken patetisk skara. De ser ut som inavlade babianer hela bunten

Hoppas nu polisen fick tag i några av dem som kastade sten mot dem.

Här syns lassomannen omaskerad 5.13 in i videon. https://m.youtube.com/watch?v=N4juXv5pji0
Citera
2017-09-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Antar att du har missat att nästan alla NATO nationer är i samma sits som Sverige?

Alla länder har anti-globalistiska partier/organisationer på framfart.

Jo, men som du sa så kommer det inte gå att vrida på klockan via demokrati
Citera
2017-09-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. som sagt jag såg inte något kastas så kan inte säga att jag e säker på de, då ljuger polisen då, vilket är ännu värre

Jag tror inte att polisen beöver ljuga, det är bara det att vid första skedet när NMR bestämmer sig att avvika från bestämd färdväg, så påstår folk att detta skedde för att det kastades sten på NMR och dom skulle försvara sig, stenkastningen i det första skedet var bara påhitt av div personer här som ville försvara NMR:s misslyckande, detta framgår klart i Nordfronts film, efter detta när motdemonstranter började komma närmare så kan det mycket väl ha kastats sten.

Men det vi diskuterat här var om det var stenkastningen som var starten till att NMR avvek från färdplanen och gick till vänster, vilket inte var fallet, det var klart iscensatt av NMR att göra så, det framgår också av kommandon från filmen.
Citera
2017-09-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vid en tillståndsgiven demonstration, annars kanske jag väljer att demonstrera för typ kall bärs på systemet och kan då traska ner för allén när trafikvolymen är som högst utan att en jävel kan göra något åt saken.
Det är inte samma sak. Är du en ensam person så får du plats på trottoaren och det finns det inget skäl till varför du ska få gå mitt på gatan.
Citera
Medlem
En kommentar på Nordfront nämnde att det tidigare diskuterades att dra till Andra Lång efter demonstrationen. 100 människor nämndes som en potentiell folkmängd. Är det här internet-trollning 101, eller faktiskt något som diskuteras?
Citera
Medlem
Tomtens-fislukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troy_mclure
haha vilket F I A S K O

Ja, våldsvänstern gjorde bort sig totalt när de kastade sten/smällare på varandra, hästarna, hundarna OCH polisen.

I kontrast var NMR lugna TROTS att polisen provocerade!
Senast redigerad av Tomtens-fislukt 2017-09-30 kl. 19:53.
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
Jo, men som du sa så kommer det inte gå att vrida på klockan via demokrati

Nej. Men det behöver inte ske genom demokrati heller.
Citera
Medlem
Citat:
Polisen arbetar för nuvarande regering.
Polisen arbetar för staten, ej regeringen.
Lagrummet polisen följer är stiftat av riksdagen.
Det stora flertalet av lagparagrafer har beslutats under lång tid, dagens regering står för en försvinnande liten del av lagrummet.
Citera
2017-09-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag tar på mig foliehatten. Det kan ha varit en snut som kastade stenen för att provocera fram en anledning att slå en ring runt NMR och hålla dom kvar i sin "polispåse". Som av en händelse så fanns det 20 polisbussar precis där och slog en ring runt NMR.

Polisen agerade nervöst i början, och jag tror det var ett tränat scenario. För hade dom släppt ner NMR längre till kaozblattarna hade det urartat helt. Nu pressade man tillbaka våldsvänstern medan man slog en ring runt NMR. Polisen var nog livrädda för att det skulle urarta helt. Därför skaffade man sig en ursäkt att precis i början för det hade gått helt åt helvete och "Sverigebilden" hade spruckit från hörn till hörn om det hade urartat helt längre ner längs marchvägen.

Jag är helt övertygad om att utfallet var planerat redan från början. Det var ingen slump att polisens ingripande såg ut som det gjorde.

Jag delar dina åsikter i detta.
Citera
2017-09-30, 19:48
Medlem
Citat:
Nej. Men det behöver inte ske genom demokrati heller.

Nej, så alternativet är väpnad revolution, tror du globalisterna som kontrollerar NATO kommer tillåta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in