Då har jag precis kommit hem efter en lång dag. Kan säga att alla fördomar jag haft mot vänsterfolk har visat sig överträffa min ide om hur dessa människor ska se ut och bete sig. Det är helt ofattbart hur detta lands öde har under en så lång tid legat i dessa människors händer
Blir av en slump indragen i en hord av vänsterpack som gapar och skriker allt möjligt. "Kasta hästskit på dem", "död åt nazister" är bland annat vad jag får höra. Påväg mot platsen där alla samlats ser jag vänsterfolk som ligger och gapar nere på marken med handbojor. Märker att många danskar och norska är närvarande. Rent utseende mässigt liknar dessa människor djur, och jag skojar inte. Piercing på ställen jag inte ens visste det va möjligt att pierca sig på, tjejer med hel rakat hår, svarta mjukisbyxor och puma skor dominera klädsen. Formmässigt är dem ju helt underlägsna. Det hade utan tvekan krävt 10 vänsterfolk för att få ner 1 nazist. Feta och allmänt äckliga var dem. De ensam kommande barnen var ju självklart närvarande de också. Som vanligt var dem endast med för att provocera polisen, vilket dem sällan lyckades med efter att dem insett att svenska poliser ser ut som berg i jämförelse med dem själva.
Kan säga att efter vad jag sett idag så är jag absolut inte imponerad av vad vänsterpacken har att komma med. Skulle inte ens kalla dem för får, det hade varit nervärderande mot fåren. Dessa människor är helt efterblivna, dem har inget att komma med. Misslyckade helt igenom, såg ut som missbrukare hela bunten. Kvinnor som gick runt med snus under läppen var vanligt förekommande, men sanningen är att jag aldrig sett detta fenomen tidigare än idag. Ordet
dekadens är vad som karaktäriserar dessa vänstermänniskor bäst.
Kan tillägga att jag inte sympatiserar med varken demonstranterna eller motdemonstranterna. Jag rapporterar bara efter vad jag observera under dagen.