2017-09-30, 17:22
Medlem
Jag har mest tittat för att jag velat se hur demokratins fiender ser ut. Det ska de ha cred för att de inte döljer sina ansikten. Sedan så känner jag inga kriminella eller bidragstagare så det är också intressant att se hur sådant folk ser ut. Alltid lär man sig något.

Det var också intressant att se hur våldsvänstern ser ut. De är också demokratins fiender. Känner inte den typen heller. Det har varit lärorikt. God middag.
Citera
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Att det är bögarnas är en låt. Jag försökte vara rolig. Sverige är ett rikt land. Sverige har råd med sjukvård och BB för alla som bor här, såväl svenskarna som flyktingarna som vi tagit emot. Det handlar bara om hur man använder skattepengarna. Att använda mina skattepengar för att skydda ett litet antal skattesmitare som genomför en olaglig demonstration är inte okej för mig.
Ok, då är jag med. Grotesco! Den är grym såklart.

I övrigt lever du i förnekelse som så många andra. Vi är ett rikt land, med extrema kostnader bakom hörnet, och av allt att döma minskande framtida intäkter. Ett klassiskt fall för lyxfällan.

Vi har redan stora problem med förlossningsvård och vård i övrigt. Psykvården har slutat fungera för många år sedan, och nu börjar man se problemen gällande primärvården. Detta är för övrigt sånt som rapporteras i vanliga tidningar som Aftonbladet, vilket borde borga för att det är tillräckligt vänsterorienterat för att accepteras som källa.

Det finns mycket som skattepengar inte borde användas till, men det får varken du eller jag bestämma. Så medans du är sur att dina skattepengar går till att skydda nazister är nån annan sur över att pengarna går till propaganda för att skapa transsexuella barn i förskolan, eller till invandring, eller nåt annat. Problemet är att dialogen kring problemen blivit en monolog.
Citera
Medlem
En annan vinkel på dagen.

Efter "attacken i Kärrtorp" fick antirasisterna ihop ca 20000 till en antivit manifestation, idag efter ett över två veckor långt malande i alla stora medier samlades det inte mer än ett par-tre tusen och av dessa var det inte många som såg ut som svenskar.
Citera
2017-09-30, 17:23
Medlem
bestammer-senares avatar
Vette fan vad som hände med den polismannen...
https://youtu.be/4TLx2L8gTLY?t=132
Citera
2017-09-30, 17:23
Bannlyst
Har alla 1000-tals motdemonstranter dragit hem, vad hände med inga nazister på våra gator?
Citera
2017-09-30, 17:24
Medlem
NMR lyckades/fick/kunde alltså inte gå en enda meter tillsammans?

"Nazisttåget stoppades innan det hann bli en demonstration" -DN
Citera
Medlem
Något säger mej att stenkastare i fronten, inom en snar framtid sitter bakom lås och bom.
Vilket naturligtvis är förbannat bra.
Dom två största skitstövlarna är idioten med adidasjackan med tillknäppt luva, samt flanen med den blå stenslungan.

Påväg hem är jag övertygad om att dessa grips om dom nu inte redan gripits .
Citera
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faithinyou
Och nu lämnar nazisterna Göteborg. Bra hanterat av polisen och motdemonstranter.

Så du är kommunist? AFA kastade sten som vanligt och ville skada poliser samt polishästar. Jävla vänsterextrema pack är ni, lika illa som NMR, så tro inte att Svenska folket tycket om er öht! Horungar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Frustrerande att man aldrig kommer få någon klar bild av vad som hände. Skulle NMR helt sonika byta väg och försöka bryta igenom polisen, eller var det tumult som uppstod till följd av att några vänstertomtar attackerade tåget...?

Det är ju uppenbart när man ser på filmerna, det är ett koordinerat utbrytningsförsök västerut i höjd med Focushuset, som är ett stort p-garage för Svenska Mässan öster om Mölndalsån, huset har även en del butiks och kontorslokaler, bland annat ICA, men mestadels p-garage, fortsätter dom fram där skulle dom marschera längs med Örgrytevägen, vilket garanterat var något dom planerat för, det hade tagit dom rakt förbi huvudentrén vid Svenska Mässan där bokmässan pågår, i samband med detta börjar NMR även köra sina ramsor.

AFA med mera tog sig ju i princip aldrig över bron ens då polisen murat upp med kroppar där, allt snack om attacker från motdemonstranter bör avfärdas.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2017-09-30 kl. 17:30.
Citera
2017-09-30, 17:25
Medlem
scaleo97s avatar
Summering av vad jag funnit intressant än så länge.

Afa spände sina muskler, och kontentan? 90% av dem är förorts babbar resterande är de vardagliga vänstermupparna. Verkade också som att de mer "normala" motdemonstranterna inte ens ville ha afa där då bråk inom de egna leden skedde ett antal gånger...

Nmr samlade mycket färre än väntat, dock vad är det man säger? Den största nationella demonstrationen i Göteborg på en väldans massa år. Så lyckad samling trots de mycket färre numren än de man planerat.

Rykten om att någon antikommunistisk gruppering attackerat afa, pga numerärt underläge behövde man dock snabbt falla tillbaka.

En polisman svårt skadad efter en rusning av NMR.
Citera
2017-09-30, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Ok, då är jag med. Grotesco! Den är grym såklart.

I övrigt lever du i förnekelse som så många andra. Vi är ett rikt land, med extrema kostnader bakom hörnet, och av allt att döma minskande framtida intäkter. Ett klassiskt fall för lyxfällan.

Vi har redan stora problem med förlossningsvård och vård i övrigt. Psykvården har slutat fungera för många år sedan, och nu börjar man se problemen gällande primärvården. Detta är för övrigt sånt som rapporteras i vanliga tidningar som Aftonbladet, vilket borde borga för att det är tillräckligt vänsterorienterat för att accepteras som källa.

Det finns mycket som skattepengar inte borde användas till, men det får varken du eller jag bestämma. Så medans du är sur att dina skattepengar går till att skydda nazister är nån annan sur över att pengarna går till propaganda för att skapa transsexuella barn i förskolan, eller till invandring, eller nåt annat. Problemet är att dialogen kring problemen blivit en monolog.
Man skapar varken bögar eller transexuella. Det är omöjligt att skapa en sexuell läggning hos någon.
Citera
2017-09-30, 17:26
Medlem
HeadlessAgnews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Vette fan vad som hände med den polismannen...
https://youtu.be/4TLx2L8gTLY?t=132

Ingen hjälm, en redig smäll på örat gör ont som satan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in