Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-12, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
NMR välkomnar alla sympatisörer att gå med i demonstrationståget.

Man bör emellertid vara redo på att alla demonstranter lär dokumenteras som sist i Falun.

https://www.flickr.com/photos/fabian...h/33621574263/

Jag hade personligen aldrig gått med i en demonstration som äger rum i Göteborg med tanke på vad NMR har ställt till med där. Jag tänker på följande: (FB) Tre män med kopplingar till NMR döms efter tre bombattentat i Göteborg . Vill man trots detta gå med i ett demonstrationståg till en grupp som bevakas av säkerhetspolisen så önskar jag all lycka.

Ser jag helt fel är det inte Vera Oredsson där? Man önskar att chauffören som körde just den vita bussen där hon var på bara råkade kasta av henne någonstans på vägen. Undrar vad judarna på samma buss skulle gjort om de fick veta att hon var nazist redan då?
Citera
2017-09-12, 17:49
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Ser jag helt fel är det inte Vera Oredsson där? Man önskar att chauffören som körde just den vita bussen där hon var på bara råkade kasta av henne någonstans på vägen. Undrar vad judarna på samma buss skulle gjort om de fick veta att hon var nazist redan då?

Smittat henne med tyfus kanske?
Citera
2017-09-12, 19:52
Medlem
otukts avatar
Kommer gå åt helvete. Ni kommer åka på stryk.
Citera
2017-09-12, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Smittat henne med tyfus kanske?

De försökte antagligen smitta henne med syfilis som är en vanlig åkomma runt Medelhavet.

Annars är den damen tuffare än de flesta och värd all respekt.
Senast redigerad av Rouen 2017-09-12 kl. 19:58.
Citera
2017-09-12, 20:51
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Ne, Jag frågade vad dom ville åstadkomma sen blev du extremt defensiv.

Det är typiskt studiobönderna att bli extremt aggressiva med minimal "provokation". Ett tecken på låg intelligens och dålig genetik. Finns studier på detta.
Citera
2017-09-12, 21:06
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Kommer gå åt helvete. Ni kommer åka på stryk.

Rätt mycket hets från NMR mot polismyndigheten, både via enskilda medlemmar och på nordfront. Ska bli intressant att följa.
Citera
2017-09-12, 21:17
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell
Rätt mycket hets från NMR mot polismyndigheten, både via enskilda medlemmar och på nordfront. Ska bli intressant att följa.
Risken finns att detta blir ett nytt Charlottesville.
Citera
2017-09-12, 22:46
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell

Jag tycker mig se människor som svarar på hets och trakasserier från poliser.
Citera
2017-09-16, 10:32
Medlem
motarbetars avatar
IRM verkar ha en fetisch för att klä ut sig när det vankas demonstrationer. Från att ha klätt ut sig till clowner för att efterlikna skräckfilmen Det så går de nu in i en ny genre, science fiction!

Tydligen är det Star-Wars tema som gäller denna gången. Och de har även utsätt NMR till att vara rymdimperiet.

Kreativiteten glöder verkligen. Politiska diskussioner verkar inte vara deras starka sida.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6776141
Citera
2017-09-16, 10:39
Medlem
Wretch32s avatar
Fyfan vad AFA kommer att göra bort sig, ska bli härligt att äntligen få se dom visa sina "True Colours" när hela Svenska MSM kommer ha hård bevakning av demostrationen😂😁

Mvh
Citera
2017-09-16, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Låt oss säga att 1500 människor dyker upp. Vad rent praktiskt är det dom vill åstadkomma? Vad tror dom kommer att hända?
Folk drar folk. Kunde alla få med sig EN ny på nästa demo då är de helt plötsligt 3000.
Sedan 6000 --> 12 000 --> 24 000--> 48 000 --> 96 000 osv
Ganska höga odds på att det skulle hända men inte helt omöjligt om läget i Sverige/Europa fortsätter att försämras.
Exempelvis så var det en terrorattack igår och en Allahu Akhbar som gick loss med en hammare.
Allt handlar om under vilken paroll demon går i.
Jag personligen fick med mig 4st till Sthlm och sedan 3st till Falun.
Senast redigerad av nsbm 2017-09-16 kl. 10:57.
Citera
2017-09-17, 13:50
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=LdhP...ature=youtu.be

minidemo just nu

"Ut med packet"

"HAHAHAH ANTIFA"

Dom har bra slagord får jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto