2017-09-12, 12:50
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Bonde säger jag är en bondehatare. Men säg mig, NMR är en handfull soldater, resten är "inavlat WT" som krigar på nätet och agerar egentligen som dålig reklam för NMR då de visar hur kort stubin och intellekt de har när de kan triggas att förlora ansiktet på sekunder. Hur ska ni överväldiga 500k+ araber i Sverige med lösa skott?

Snarare var det du som triggades av att jag raskt avslöjade dig som en av systemets små horor i nätarmén man knåpat ihop. NMR har ingen målfunktion som går ut på att städa upp systemets skitkorvar. Ju mer kaos och kriminalitet babbarna sprider, desto mer undergrävs systemet. Och vår sida är inte det minsta intresserade av att rädda ert system utan vi vill tvärtom se det krossat. Det är svenskarnas biologiska överlevnad som intresserar oss.
Citera
2017-09-12, 13:45
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Snarare var det du som triggades av att jag raskt avslöjade dig som en av systemets små horor i nätarmén man knåpat ihop. NMR har ingen målfunktion som går ut på att städa upp systemets skitkorvar. Ju mer kaos och kriminalitet babbarna sprider, desto mer undergrävs systemet. Och vår sida är inte det minsta intresserade av att rädda ert system utan vi vill tvärtom se det krossat. Det är svenskarnas biologiska överlevnad som intresserar oss.

Bonde säger att han är triggad. Tror du får lugna ner dig lite då du agerar som inavlat degenerativt ADHD material för NMR. Tror inte de vill ha det minsta med dig att göra.
Citera
2017-09-12, 15:01
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Bonde säger att han är triggad. Tror du får lugna ner dig lite då du agerar som inavlat degenerativt ADHD material för NMR. Tror inte de vill ha det minsta med dig att göra.

Stackars desperata systempapegojan BennyBanan har tappat koncepterna helt och övergått till systemmanualens kapitel om härskartekniker och Ad Hominem. Ja, jag förstår naturligtvis att det måste vara frustrerande för dig och husse när vår sida vägrar att spela med i ert spel. Vi kommer att vara i Göteborg för att visa svenskarna att det finns ett alternativ till förbrytarregimen. Och tiden är på vår sida. För varje dag som går eroderas svenskarnas förtroende för regimen.
Citera
2017-09-12, 16:28
Medlem
Låt oss säga att 1500 människor dyker upp. Vad rent praktiskt är det dom vill åstadkomma? Vad tror dom kommer att hända?
Citera
2017-09-12, 16:48
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Låt oss säga att 1500 människor dyker upp. Vad rent praktiskt är det dom vill åstadkomma? Vad tror dom kommer att hända?
Visa att det finns ett motstånd? Visa att de inte bara är "tangentbordskrigare"? Påverka opinionen? Synas i media? Få fler anhängare? Sprida sitt budskap? Få till en varaktig förändring i det långa loppet?

Sällan en enda demonstration gör någon konkret skillnad i samma stund den hålls.

Riktigt dum frågeställning.
Citera
2017-09-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Visa att det finns ett motstånd? Visa att de inte bara är "tangentbordskrigare"? Påverka opinionen? Synas i media? Få fler anhängare? Sprida sitt budskap? Få till en varaktig förändring i det långa loppet?

Sällan en enda demonstration gör någon konkret skillnad i samma stund den hålls.

Riktigt dum frågeställning.

Anti rasisterna får typ ihop 5000 människor men inte fan bryr sig någon om dom?
Citera
2017-09-12, 17:12
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Anti rasisterna får typ ihop 5000 människor men inte fan bryr sig någon om dom?
5000? Tillåt mig tvivla.

Hursomhelst... Med din inställning och mentalitet kan man ju lika gärna lägga ner allt opinionsarbete. Bara sitta i båten och inte bry sig, "ingen lyssnar ju ändå". Defaitism i sitt esse.
Citera
2017-09-12, 17:12
Att man låter den här demonstrationen gå förbi en synagoga är ingenting annat än ett exempel på hur makten söndrar och härskar. Naturligtvis är man ute efter att så splitt inom befolkningen.
Citera
2017-09-12, 17:14
Medlem
Citat:
5000? Tillåt mig tvivla.

Hursomhelst... Med din inställning och mentalitet kan man ju lika gärna lägga ner allt opinionsarbete. Bara sitta i båten och inte bry sig, "ingen lyssnar ju ändå". Defaitism i sitt esse.

Ne, Jag frågade vad dom ville åstadkomma sen blev du extremt defensiv.
Citera
2017-09-12, 17:22
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Andemeningen i din fråga var ungefär "Varför ska NMR ens demonstrera, inget kommer hända ändå...?". Jag kanske missuppfattade dig?

Men visst, inget kommer "hända" den här gången heller.
Citera
2017-09-12, 17:27
Medlem
Citat:
Andemeningen i din fråga var ungefär "Varför ska NMR ens demonstrera, inget kommer hända ändå...?". Jag kanske missuppfattade dig?

Men visst, inget kommer "hända" den här gången heller.

Jag undrade vad dom ville uppnå. och vad dom tror att man kommer uppnå. Alltid kul att se vad andra människor tycker och tänker.

Menar inget negativt med det.
Citera
2017-09-12, 17:27
Medlem
motarbetars avatar
Citat:

NMR har åstadkommit enormt mycket redan innan demonstationen ens har hållits. De har varit på tapeten varje dag i media den senaste tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in