2017-08-24, 22:35
Medlem
Det var alltså Roberts Mercedes som Vickan plöjde in i en trädgård med. Bappi är en annan person som jag inte vet om han har med detta att göra över huvud taget. Umgås dock med Robert.
Citera
2017-08-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TDF
Det var alltså Roberts Mercedes som Vickan plöjde in i en trädgård med. Bappi är en annan person som jag inte vet om han har med detta att göra över huvud taget. Umgås dock med Robert.

Jaha, var det inte robert som kallades Bappi ?
Citera
2017-08-24, 22:57
Medlem
Nej. Antingen jag som fattat fel,eller fått fel info. Robert och "Bappi" umgås dock,men jag vet inte om "Bappi" har med detta att göra. Har träffat honom några gånger och jag är tveksam till att han skulle vara insyltad i detta.
Citera
2017-08-25, 06:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
I Norrland är verkligen inte allt nära.... Motsatsen.

Du förstår uppenbarligen inte liknelsen och verkar inte ha varit i Norrland.

I Norrland är avstånden stora, varför fyra mil är nära. Det är bara "runt hörnet".

I trakterna där denna tråd utspelar sig är det definitivt inte nära.
Citera
2017-08-25, 07:14
Medlem
Robert Ljung Bort tillsammans med en mycket äldre kvinna och kallas allmänt för Aero robban,Känd för Tung missbruk samt älskar Saab som flyktbilar vid sina små olovliga körningar och annat.
Citera
2017-08-25, 07:49
Medlem
fistvakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroken68
Robert Ljung Bort tillsammans med en mycket äldre kvinna och kallas allmänt för Aero robban,Känd för Tung missbruk samt älskar Saab som flyktbilar vid sina små olovliga körningar och annat.

Ja jisses, den mannen har man hört om sen skoltiden, bytte flickvän och bil lika ofta som han bytte kalsonger!
Har för mig L*ung är taget släktnamn och att han hette Wi*ander först, så han är antagligen skriven på sin mors adress.

Ska bli intressant att se vilka som lyckas hålla käften när bubblan börjar spricka, verkar av tråden att döma vara ett rätt salt gäng!
Citera
2017-08-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TDF
Nej. Antingen jag som fattat fel,eller fått fel info. Robert och "Bappi" umgås dock,men jag vet inte om "Bappi" har med detta att göra. Har träffat honom några gånger och jag är tveksam till att han skulle vara insyltad i detta.

Umgås med Robban eftersom att vi är släkt och har hängt sen vi va små, och nej jag är inte insyltad i detta på något sätt över huvudtaget👍
Citera
2017-08-25, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Hultin
Umgås med Robban eftersom att vi är släkt och har hängt sen vi va små, och nej jag är inte insyltad i detta på något sätt över huvudtaget👍

Vi avvaktar väl lite, du verkar förekomma på lexbase även dina föräldrar
Citera
2017-08-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Ursäkta, men varför skulle det vara relevant att dom förekommer på lexbase? 🤔
Citera
2017-08-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Jodå, vet att jag är tidigare straffad osv vet även om att båda mina päron är har små skit i sitt register, avvaktar med vad?👍
Citera
2017-08-25, 18:31
Medlem
Skogstokigindians avatar
Jag är född och uppvuxen i Fliseryd. När jag bodde där bestod den grövsta kriminaliteten av typ mopedkörning på cykelväg, lättare vandalisering och hembränning. Hela den här galenskapen är obegriplig.
Citera
2017-08-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Hultin
Jodå, vet att jag är tidigare straffad osv vet även om att båda mina päron är har små skit i sitt register, avvaktar med vad?👍

Äpplet faller inte långt från trädet, du vet säkert en hel del eftersom du rör dig i kretsen av detta pack, kanske du är inblandad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in