Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-12-21, 16:42
  #13
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommentarX
Är osäker rörande infon där. Det enda som jag direkt ser stämma i ditos inlägg är uppgiften om "bor i Gbg", där han varit skriven rätt länge även om han psykiatrivårdats på andra platser utanför Göteborg (han har också vårdats på psyk i Gbg). Bloggen verkar numera vara borttagen?
Uppgiften att han skall kallas för "Tjack-Peter", stämmer det överens med det riktiga namnet? Att bloggen numera är borttagen, och att inlägget med dessa uppgifter har anmälts, kan ju, men behöver inte, tyda på att det finns en del sanning i dessa.
Citera
2018-12-21, 16:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Uppgiften att han skall kallas för "Tjack-Peter", stämmer det överens med det riktiga namnet? Att bloggen numera är borttagen, och att inlägget med dessa uppgifter har anmälts, kan ju, men behöver inte, tyda på att det finns en del sanning i dessa.
Hans förnamn är inte Peter men är ett ganska vanligt svenskt namn på fem bokstäver. Det som får mig tveksam angående bloggen är infon om ett samarbete med en kvinna, jag har en bild av mannen som en enstöring, men jag kan ha fel.
Citera
2018-12-21, 16:55
  #15
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommentarX
Hans förnamn är inte Peter men är ett ganska vanligt svenskt namn på fem bokstäver. Det som får mig tveksam angående bloggen är infon om ett samarbete med en kvinna, jag har en bild av mannen som en enstöring, men jag kan ha fel.
Denna kontakt kan visserligen skötas helt digitalt s a s. Det är ju fullt möjligt för personen i fråga, om detta nu stämmer, att sitta på rättspsyk med uppkoppling och inleda samarbeten och starta bloggar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback