2006-01-07, 11:06
Bannlyst
Du startade igår en tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=285426 där du skrev

Jag vill inte förbjuda någon av er övriga att ställa frågor, och har inte heller för avsikt att "tysta" någon debatt eller diskussion.

Min kompromiss blev att dels besvara grundfrågorna i inlägget, och sedan låsa tråden.

Min fråga blir då, varför skall tråden i fråga låsas över huvudtaget om du inte vill "tysta" någon debatt eller diskussion?
2006-01-07, 11:13
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rot
Du startade igår en tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=285426 där du skrev

Jag vill inte förbjuda någon av er övriga att ställa frågor, och har inte heller för avsikt att "tysta" någon debatt eller diskussion.

Min kompromiss blev att dels besvara grundfrågorna i inlägget, och sedan låsa tråden.

Min fråga blir då, varför skall tråden i fråga låsas över huvudtaget om du inte vill "tysta" någon debatt eller diskussion?

Är du inte läskunnig eller?

Han låste den ursprungstråden för den var skriven av ett ett troll, enligt nya reglerna så låses dessa tråder med en gång. Han skapade en ny tråd där alla fick ställa frågor som han svarade på. När admin sen loggades ut så låste en modd denna tråden tillfälligt tills admin "kommit ikapp".
2006-01-07, 11:14
Medlem
StorMammas avatar
Men,

Köp glasögon vännen,

Tråden öppnas när admin kommer tillbaka online.

( Hoppas jag iallafall, för jag är svårt förälskad och tänd på honom.)
2006-01-07, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Är du inte läskunnig eller?

Han låste den ursprungstråden för den var skriven av ett ett troll, enligt nya reglerna så låses dessa tråder med en gång.

Så om jag ställer samma frågor i ny sträng så får den vara olåst? mycket logiskt...

Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Men,

Köp glasögon vännen,

Tråden öppnas när admin kommer tillbaka online.

( Hoppas jag iallafall, för jag är svårt förälskad och tänd på honom.)

Klarar mig fint utan glasögon och texten att "strängen öppnas igen när admin kommer online" eller den andra varianten "strängen öppnas om ny relevant fråga inkommer" tror jag inte ett förbannat något på.

Kan lätt finna 10 strängar som skulle låsas upp varje gång admin loggar in i så fall.
2006-01-07, 11:37
Medlem
jrosens avatar
Det står varför tråden är låst precis som påpekats ovan, du precis som alla andra får hålla i dig tills admin kommer online..
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=121
Citat:
Låser denna tråd då det inte finns någon större poäng med att ha den öppen när admin inte är närvarande(som många påpekat). De som har haft frågor att ställa har haft hela dagen på sig att ställa dessa. Vet inte när admin återkommer för att svara på fler frågor.

Admin låser upp denna tråd, modererar och svarar i den när han kommer tillbaka från vart han nu är.

God kväll!

//Mod

Tråd låst

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in