Citat:
Ursprungligen postat av
jesper98.
Fakta på det plz
Tack

Läs tråden samt det finns uppgifter på det på en Polsk FB grupp. Var inte så naiv, varför skulle jag sitta framför monitorn och vräka ut mig saker. Skräphögen är flykting från Bosnien och är muslim med tillhörande värderingar.
Hans heder blev utsatt och eftersom hans kulturella visdom har endast en utväg i det här fallet så blev utgången helt naturlig för skithögen.
Har muslimska nära vänner som aldrig skulle ens komma på sådant men de har i de flesta fall sagt att väldigt många håller på sin heder och är beredda till vilka metoder som helst.
Fallet är mycket enkelt trots att många väljer att spekulera hej vilt här och lägger också gärna skulden på samhället. Mamman som var polska hade ett mycket brett umgänge med sina landsmän och var omtyckt så hon hade fått hjälp av sina vänner vilken tid på dygnet som helst.
Här har vi dock ännu ett fall av skamkultur och det kommer snart fram i blaskorna, lita på det. Jag säger inte att jag har all information men vet lite mer hur det ligger till än de besserwissrar som spekulerar och lägger gärna skulden på samhället, här inne på tråden.