2005-06-09, 22:42
Medlem
kanske en dum fråga, det har nog alla gjort när vi var små. tidningarna hittades ofta i olika buskage. de kunde även hittas på andra ställen. ex. hittade min kompis som liten när han klättrade på skolans tak en skolåda proppfull med porrisar på ett av hustaken. ibland kunde man hitta en riktigt guldgruva i en dunge med massvis med porrtidningar. då spred sig ryktet fort och det dröjde inte länge förrän traktens alla ungar hängde där och bläddrade. ända tills någon kåt jävel la beslag på tidningarna och flyttade dom till ett eget gömställe. om vi hittade porrtidningar i parken där vi bodde så stack vi dit på varje rast och satt o tittade storögt på dessa håriga 80-talsunderliv och silikonbefriade bröst. en av mina klasskamrater blev helt till sig vid en porrtidnings-session och yttrade längtande "när jag blir stor ska jag bli fittslickare!" men vem fan gömmer porrtidningar utomhus? jag menar, någon måste ju ha köpt dem och lagt ut dem i skog o mark. alla mina vänner, även de jag inte vuxit upp med kan bekräfta att de hittat porrtidningar utomhus när de var små. däremot vill INGEN kännas vid att ha köpt och "planterat" porrtidningar på strategiska ställen.
Citera
2005-06-10, 03:39
Medlem
Klickens avatar
Minns att jag hittade en Stop (dom hette väl så?) i en fastighet som min mors dåvarande sambo ägde. Tidningen låg i en låda som den tidigare ägaren lämnat kvar. Sparade tidningen i flera år men den försvann på något mystiskt sätt. Skulle ha varit kul att ha kvar den iom att jag faktiskt hade sparat den så pass länge.
Citera
2005-06-10, 08:33
Medlem
rebbans avatar
Jupp det hittade man när man va liten.
Citera
2005-06-10, 08:34
Medlem
derangeds avatar
Visst gjorde vi det. Undrar vem i helvete det var som gömde dom??
Citera
2005-06-10, 08:56
Medlem
ojns avatar
Jag har nog faktiskt aldrig gjort det.
Närmaste jag kommer är några klasspolare som (troligtvis) hittat en och som vi hade många trevliga stunder tillsammans med.
Citera
2005-06-10, 09:31
Bannlyst
man sprang ju runt med kompisarna och kollade igenom alla lador kojor och halva skogen i hopp om att hitta i all fall en ur riven sida ur en porr tidning..
minns när vi hittade en hel tave med kanske 10 st,, var rena julafton för oss det
Citera
2005-06-10, 09:48
Medlem
patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
en av mina klasskamrater blev helt till sig vid en porrtidnings-session och yttrade längtande "när jag blir stor ska jag bli fittslickare!"
Klockren!

För övrigt...
För min del präglades inte barndomen direkt av porrtidningar även om intresset fanns. Här är dock en liten berättelse från barndomen (den rör sig i gränslandet till OT men vad fan...)

Jag minns dock en gång då min väns pappa (föräldrarna skilda) var på besök hos familjen här i Göteborg. Detta utspelar sig under ett sommarlov. Familjen bestod idag av min vän, hans syrra och hans mamma. Jag hade aldrig träffat hans pappa tidigare och var ganska blyg så jag minns hur jag väntade i hallen medan min vän åt frukost med sin pappa och mamma för första gången på länge. Det visade sig snart att pappan hade fått sova i syrrans rum och syrran sov med mamman i en dubbelsäng (samma säng som mor och far kanske ockuperade innan separationen? vem vet...) Plötsligt kommer min väns syrra nerklampandes tillsammans med en kompis och ryter; "Här har du din jävla porr!" med tre st porrfilmer i handen. Det visade sig senare att min väns farsa hade packat upp i lugnan ro när han anlänt och bland annat packat upp medhavd porr och lagt i hennes skrivbordslåda tills vidare.
Citera
2005-06-10, 10:15
Medlem
yeahgrrs avatar
När vi var små hade jag och en polare julafton varje år när det drogs ihop till majbrasa. En gubbe brukade städa ur sitt tidningsinnehav och slänga på brasan. Han bar dit och vi bar därifrån, och det var kassvis med porr, fan armarna töjdes nog ut med flera centimeter sådär i slutet av april varje år....ack den ungdomstid som var.....
Citera
2005-06-10, 10:17
Medlem
Acklacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Visst gjorde vi det. Undrar vem i helvete det var som gömde dom??
Mycket bra fråga, kanske barn som hittar föräldrarnas och inte vill gömma hemma. Har för mig att vi letade igenom tidningshögar i soprum. I skogarna fanns det under var och varannan sten tyckte man på den tiden.

Halv OT:
Lånade ut mina tidningar till polaren. Han gömde dom på sitt rum, sen skulle hans morsa städa och hittade dem givetvis. Hon frågade vems det var och då skyllde han på mig. Himla kul och komma dit å hälsa på sen
Citera
2005-06-10, 10:26
Bannlyst
Ja, vi hittade också porrtidningar i skogsdungar och liknande. Undrar om det fortfarande förekommer? Eller har internetporren tagit över helt?
Citera
2005-06-10, 10:38
Medlem
mi:nes avatar
Undrar om man inte har nån stash liggandes kvar på nått ställe som man glömt bort
Citera
2005-06-10, 12:03
Medlem
Gisburnes avatar
Det hände faktiskt att man hittade några tidningar ibland. Då var lyckan total.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in