Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Min karriär började med att jag och vänner hittade utrivna bilder från tidningar lite varstans i skogarna... Ibland hela sidor och sällan någon hel tidning, fuktskadad och sargad...
Men en dag, i en återvinnings-container nere vid en mack hittade vi två hela (till bredden fyllda) papperskassar med porrtidningar! Wow! Vilken lycka, minns att vi sprang hem och hämtade en stor bag som vi kunde frakta bort alla tidningar till vårt "gömställe" i skogen... För att säkerställa skicket på tidningarna så stoppade vi ner dom i två plastkassar så inte regnet skulle ge sig på dom... Sedan sorterade vi dom och njöt... En hel del Aktuell rapport, Cats, Hustler och FIB-aktuellt. Cats stod högst i kurs! Fint plastigt papper i dom...
Den skörden räckte till ett par års användning!

Fan vilken jävla brödraskapskänsla ett sånt fynd framkallade, det var ju något som man inte kunde köpa ens för hur mycket pengar som helst.
Hittade även jag en kasse full med tidnignar i skogen där jag bodde, fick bara ha dom i några timmar, för dagen efter var dom borta. Fanns även under en barack vid fotbollsplan, i kojor, bakom stora stenar eller i pappersåtervinningen. Underbara tider.
Köpte ett gäng gamla porrtidnignar på loppis för ett tag sedan, kanske borde gå och plantera dom vid mellanstadieskolor i närheten för att ge barnen lite fina barndomsminnen och föra traditionen vidare.