2005-09-04, 16:36
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper
Ledsen grabbar, men jag kommer nog med ägningen Här i närheten där jag bor så finns ett industriområde med massor av garage och små rum. En dag fick vi höra att det fanns ett litet förråd med en sönderslagen ruta på som hade proppat med porrtidningar. Well, det dröjde inte länge innan vi for dit och kollade, och tro mig, där fanns det gott om dom. Måste säkerligen varit runt 100 tidningar, vissa helt intakta med dom flesta var utrivna sidor. vi gick iväg och satt och kollade i några timmar gamla tider vetni

ett par hundra är väl inte så många?

det äger du ingen med
Citera
2005-09-04, 17:35
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Min karriär började med att jag och vänner hittade utrivna bilder från tidningar lite varstans i skogarna... Ibland hela sidor och sällan någon hel tidning, fuktskadad och sargad...

Men en dag, i en återvinnings-container nere vid en mack hittade vi två hela (till bredden fyllda) papperskassar med porrtidningar! Wow! Vilken lycka, minns att vi sprang hem och hämtade en stor bag som vi kunde frakta bort alla tidningar till vårt "gömställe" i skogen... För att säkerställa skicket på tidningarna så stoppade vi ner dom i två plastkassar så inte regnet skulle ge sig på dom... Sedan sorterade vi dom och njöt... En hel del Aktuell rapport, Cats, Hustler och FIB-aktuellt. Cats stod högst i kurs! Fint plastigt papper i dom...

Den skörden räckte till ett par års användning!

Fan vilken jävla brödraskapskänsla ett sånt fynd framkallade, det var ju något som man inte kunde köpa ens för hur mycket pengar som helst.

Hittade även jag en kasse full med tidnignar i skogen där jag bodde, fick bara ha dom i några timmar, för dagen efter var dom borta. Fanns även under en barack vid fotbollsplan, i kojor, bakom stora stenar eller i pappersåtervinningen. Underbara tider.

Köpte ett gäng gamla porrtidnignar på loppis för ett tag sedan, kanske borde gå och plantera dom vid mellanstadieskolor i närheten för att ge barnen lite fina barndomsminnen och föra traditionen vidare.
Citera
2005-09-04, 17:55
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Hittade ett par tidningar, det var riktigt nice då!
MInns även att vi hittade ihopfrusna tidningar, som vi försökte värma och smälta. Det var jättefräckt :O.

Har för mig vi hittade en ganska extrem blaska, typ BDSM saker och sånt, och sen hittade vi en "Cats" också. Klassiker! Men den där med BDSM sakerna var skum, jag undrade redan då "är det såhär sex går till :S", och jag var 7-8 år. Det kändes lite fel.

Man kanske borde lägga en porrtidning i en vattenpöl vid en skolgård en kväll då man vet att det ska frysa på, skulle vara jävligt kul.

Ja, det där minns jag med, såg min första porrfilm som 10åring och tyckte det var knepigt att killarna knullade tjejen i fittan samtidigt, alltså double vagina. Sen hade dom maskeradmasker på sig, det var lättare att fatta, det var ju så deras familj inte skulle känna igen dom.
Citera
2005-09-04, 17:56
Medlem
Ja en gång hittade jag två stycken
Citera
2005-09-04, 22:41
Medlem
GLYKOZs avatar
Tidningslådor!

Har egen erfarenhet,samt teori om porr i naturen!När jag o mina polare var unga!Så var det vanligt med avsides belägna tobaks/tidningskiosker,utanför kiosken stod en olåst leveranslåda för tidningar!Jag o mina polare gjorde räder mot dessa,pinuptidningarna rök först!I ett närbeläget skogsparti ofta med en koja i,studerades sedan bytet!Tror sedan att dessa tidningar bytte ägare många gånger,och även gömsle!!!
Citera
2005-09-05, 13:16
Medlem
ziggy stardusts avatar
Returtidningar var det ja. Några kiosker brydde sig inte ens om lådor. Returerna kastades utanför deras dörr. Var tidningarna inlindade i papper eller mörk plast. Då visste vi vad som fanns där....

Och så dök vi på en trave med riktigt tunga grejer, med både bdsm och sm bilder, under en mekarkväll med mopparna. Omsorgsfullt gömda bakom en snickarbänk. Skulle tro att kompisens föräldrar insåg var alla tidningar tog vägen. Fast de sa aldrig någonting.
Skämdes säkert
Citera
2005-10-03, 00:15
Medlem
Nirps avatar
klockrent tråd!
Jag är väl tvungen att komma med mitt bidrag också...

När jag och mina bästa kompisar för ett bra tag sedan (var väl 10-11 år) hittade ett sätt att ta oss in i en kontorsbyggnad, vi hittade ett rum som höll på att renoveras och tada! på badrummet ligger det kanske 50 porrtidningar, helt underbart tänker vi och springer därifrån med häftstift i sinnet.

Springer tillbaka med en häftapparat och börjar frenetiskt slita ut och häfta upp stora porrbilder på väggarna i kontoret. Tapetserade hela kontoret med dessa porrtidningar och satt där i flera timmar och studerade vårt konstverk. Vi lyckades ha det gömstället i några dagar innan vi blev påkomna då larmet gick när vi skulle ta oss in mitt i natten, fick kuta som idioter för att komma ifrån securitas vakten. När vi kom några dagar efteråt märkte vi att de hade bytt lås, men vi kunde se porrbilderna genom ett av fönstren!

hade även diverse porrgömmor ute i skogen och liknande, fan vad vuxen man kände sig.

*Eventuella felstavningar och konstiga fomuleringar och felaktig grammatik är skapade av ett CB-rus och representerar inte Nirp på något sätt*
Citera
2005-10-03, 00:29
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
klockrent tråd!
Jag är väl tvungen att komma med mitt bidrag också...

När jag och mina bästa kompisar för ett bra tag sedan (var väl 10-11 år) hittade ett sätt att ta oss in i en kontorsbyggnad, vi hittade ett rum som höll på att renoveras och tada! på badrummet ligger det kanske 50 porrtidningar, helt underbart tänker vi och springer därifrån med häftstift i sinnet.

Springer tillbaka med en häftapparat och börjar frenetiskt slita ut och häfta upp stora porrbilder på väggarna i kontoret. Tapetserade hela kontoret med dessa porrtidningar och satt där i flera timmar och studerade vårt konstverk. Vi lyckades ha det gömstället i några dagar innan vi blev påkomna då larmet gick när vi skulle ta oss in mitt i natten, fick kuta som idioter för att komma ifrån securitas vakten. När vi kom några dagar efteråt märkte vi att de hade bytt lås, men vi kunde se porrbilderna genom ett av fönstren!

hade även diverse porrgömmor ute i skogen och liknande, fan vad vuxen man kände sig.

*Eventuella felstavningar och konstiga fomuleringar och felaktig grammatik är skapade av ett CB-rus och representerar inte Nirp på något sätt*

Ni hittade alltså ett rum fullt med porrtidningar, och eran första reaktion var att häfta fast dem på väggarna inne i rummet?

Jag hade i alla fall tagit med tidningarna och gömt dem på ett säkert ställe!
Citera
2005-10-03, 00:35
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Ni hittade alltså ett rum fullt med porrtidningar, och eran första reaktion var att häfta fast dem på väggarna inne i rummet?

Jag hade i alla fall tagit med tidningarna och gömt dem på ett säkert ställe!

Hahaha, när du säger det sådär så låter det ju korkat!

Men ja, det var våran första reaktion, vi tyckte ju att vi hade ett säkert ställe eftersom vi var de enda i vår ålder som kände till stället och knepet vi tog oss in på. Vi tänkte att vi skulle ha det hemtrevligt i det lilla "kontor" vi hade.
Men så var det ju även vi som hade ett intagningsprov till vår "grupp" som bestod i att pissa i en kondom och slänga den på någon som var på väg in till gymmet nedanför taket till vårt gömställe...
Citera
2005-10-25, 13:12
Medlem
BiggusDickus74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
För bara några år sedan så hittade jag en stor bunt med gamla Aktuell Rapport uppe på min vind i mitt höghus.
Blev själaglad och glad i hågen så tog jag hissen till min lägenhet med bunten i famnen. Naturligtvis så stoppar hissjäveln och inte en utan två kvinnor i min egen ålder stiger på...
Myyyycket pinsamt!

Hahahaha! Fy fan va festligt! Bjöd du in dom på högläsning?
Citera
2005-10-25, 19:31
Medlem
ShadowCats avatar
Tidningsåtervinningsstationerna, vilket jävla ord, kanske det skall vara ett mellanrum där någonstanns.

Vi fick ihop till en stor jävla låda, ~150 tidningar.
Citera
2005-10-25, 21:15
Medlem
Ja, oftast i skogen. Inte sett en porrtidning på väääldigt länge, finns de kvar än? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in