2024-06-03, 10:07
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Älgarna ska ha sitt de också.
Citera
2024-06-06, 00:58
Bannlyst
Skogsporr. Hello 90-talet
Citera
2024-06-06, 03:45
Medlem
Pungsvings avatar
Tonåringar som inte får ha porr hemma.
Citera
2024-06-06, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Tänkte bidra till denna klassiska tråd, även om det kanske är halvt off topic.

Körde inom rastplatsen på Hallandsås idag. När jag skulle slänga lite skräp i sopkärlet ser jag att det står en typ av sopsäck bredvid sopkärlet. Den var blå och kanterna var omsorgsfullt nedrullade så att den stod öppen. Tänkte det kanske var en extragrej för att slänga pant eller nåt, så jag kikade ner i säcken av ren nyfikenhet. Då ser jag att den är full av DVD-filmer och efter någon sekund inser jag att det ju för bövelen är tyska porrfilmer. Hela jäkla säcken var full med tysk bögporr !

Eftersom säcken var medvetet ställd vidöppen så får man väl dra slutsatsen att detta inte handlade om gömd porr eller ens porr som skulle slängas, utan här hade vi någon tysk som vill dela med sig av sin bögporr till det svenska folket eller kanske går igång på att besökare på rastplatsen skall upptäcka samlingen. Var bara jag där, så ingen som satt och spanade. Och nej, jag tog inte med mig något ur säcken.
Är du säker?
Citera
2024-06-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Är du säker?

Haha. Ja, jag ljuger faktiskt inte. Stack inte ens ner handen i säcken.

Kan förresten informera eventuella utflyktssugna om att säcken inte längre är kvar. Körde förbi förra veckan igen. (Nej, inte för att spana efter säcken utan för att det är en lagom plats för rökpaus, tömma skräp från bilen etc).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in