Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-17, 01:48
  #13
Medlem
Kalaspungens avatar
Tror jag måste inskaffa en ny våg vägde mig igår (16/7) då visade vågen 95,9 vilket är cirka 4kg minus??

Förövrigt blir jag svettigare men känner mig inte varmare? Kommer liksom i vågor och blir definitivt blötare bara jag anstränger mig lite.
Måste vara placebo, inte ska det kännas såhär tidigt???
Citera
2017-07-17, 11:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Hittepå. Ungefär som att folk känner testo e under första dagarna.

Tycker du ska känna av 200mg under minst en vecka, sen trappar du upp.


hittepå?

DNP cristall vilket det mesta på marknaden är har en halveringstid på 6 timmar och du jämförde precis det med ett preparat som har ca 5 DAGAR alternativt 10 DAGARS halverings tid beroende på vilken studie man utgår ifrån men saken blir fortfarande den samma

jämför sedan preparatet dianabol med halveringstid på ca 8 timmar och så påstår du att man inte känner ett skit efter den första / de första dagarna...

jävla pajas det är klart som fan att han kan känna av vissa effekter av preparatet inom 24 timmar men förmodligen inte alla effekter..

om du inte känner ett skit av ditt prepp inom 3 dagar då kan jag säga att ditt preparat är skit

jag har själv aldrig kört DNP men jag har kört en hel del annat och deras halveringstider och tiden för effekt har fan diffat marginellt varenda gång så det känns inte som raket forskning
Citera
2017-07-17, 12:35
  #15
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hittepå?

DNP cristall vilket det mesta på marknaden är har en halveringstid på 6 timmar och du jämförde precis det med ett preparat som har ca 5 DAGAR alternativt 10 DAGARS halverings tid beroende på vilken studie man utgår ifrån men saken blir fortfarande den samma

jämför sedan preparatet dianabol med halveringstid på ca 8 timmar och så påstår du att man inte känner ett skit efter den första / de första dagarna...

jävla pajas det är klart som fan att han kan känna av vissa effekter av preparatet inom 24 timmar men förmodligen inte alla effekter..

om du inte känner ett skit av ditt prepp inom 3 dagar då kan jag säga att ditt preparat är skit

jag har själv aldrig kört DNP men jag har kört en hel del annat och deras halveringstider och tiden för effekt har fan diffat marginellt varenda gång så det känns inte som raket forskning
Vad gäller halveringstider har jag läst många som säger att det är 24h sen är några färre som säger att det är 12h, men du är den första som säger 6h haha.

Förövrigt tycker jag denna låter rätt rimlig, saxad från en engelsk hemsida!
"The international Physics formula for Half-life:

In physics
with:
N(0) = dosage at time zero
N(t) = dosage left at recent time
t(1/2) = half life in seconds/hours/days/years (depending on compound)

N(t) = N (0) x (1/2)^(t/t(1/2))

at 200 mg every day the peak level will be 540 mg...
@ day 6 you will already be over 500 mg...!"

Tack för input dock
Citera
2017-07-17, 15:16
  #16
Medlem
Kalaspungens avatar
Har hämtat mesta av min information härifrån http://www.steroidology.com/forum/an...-dnp-info.html
Citera
2017-07-18, 09:33
  #17
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspungen
Oj, ditt första inlägg och du skrev det i min tråd *tårögd av stolthet*
Skulle du kunna ge lite input hur du upplever det när du käkar DNP eftersom du verkar ha gjort det!

Jag kör min 3:e Dnp kur just nu.
Ligger på 600mg om dagen.
Jag kör alltid dnp med aas och tror det är en fördel.
Jag upplever en stor skillnad i måendet om jag ligger på för stort underskott.
Äter jag för lite så mår jag riktigt dåligt och blir helt orkeslös.
Med lite mer mat i magen så är det lite lättare. Svettigt och varmt blir det men man klarar vardagen i alla fall.
Så prova att äta lite mer om du börjar må alldeles för dåligt.
Fettet rinner av ändå
Citera
2017-07-18, 11:16
  #18
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHulk
Jag kör min 3:e Dnp kur just nu.
Ligger på 600mg om dagen.
Jag kör alltid dnp med aas och tror det är en fördel.
Jag upplever en stor skillnad i måendet om jag ligger på för stort underskott.
Äter jag för lite så mår jag riktigt dåligt och blir helt orkeslös.
Med lite mer mat i magen så är det lite lättare. Svettigt och varmt blir det men man klarar vardagen i alla fall.
Så prova att äta lite mer om du börjar må alldeles för dåligt.
Fettet rinner av ändå
Absolut det ska jag göra, tack för tipset!
Kommer nog hoppa upp till 400mg om två-tre dagar om jag inte känner några svårigheter med 200mg.
Citera
2017-07-18, 21:08
  #19
Medlem
Kalaspungens avatar
Dag 4.
Känner inget speciellt, kanske lite varmare än vanligt. Ska dock vänta tills kommande helg och då tar jag totalt 400 mg.
Citera
2017-07-22, 10:31
  #20
Medlem
Kalaspungens avatar
Tagit dubbelt sedan två dagar tillbaka. Svettas som Fan när jag ska sova och är allmänt orolig I sömnen.

Dock ser jag ingenting på vågen?
Citera
2017-07-22, 11:39
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspungen
Tagit dubbelt sedan två dagar tillbaka. Svettas som Fan när jag ska sova och är allmänt orolig I sömnen.

Dock ser jag ingenting på vågen?

Dnp gör att du samlar på vätska som fan, så oroa dig inte i onödan. cirka 10 dagar efter(av de jag hört) så kommer du ha droppat mesta dels vätska och se resultaten.
Citera
2017-07-22, 11:41
  #22
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspungen
Tagit dubbelt sedan två dagar tillbaka. Svettas som Fan när jag ska sova och är allmänt orolig I sömnen.

Dock ser jag ingenting på vågen?

Dnp binder vätska i kroppen, det gör att du lägger på dig vikt i början.
Resultatet ser du sen när du kliver av Dnp och vätskan rinner av.
Citera
2017-07-22, 17:08
  #23
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Dnp gör att du samlar på vätska som fan, så oroa dig inte i onödan. cirka 10 dagar efter(av de jag hört) så kommer du ha droppat mesta dels vätska och se resultaten.

Citat:
Ursprungligen postat av BigHulk
Dnp binder vätska i kroppen, det gör att du lägger på dig vikt i början.
Resultatet ser du sen när du kliver av Dnp och vätskan rinner av.
Det stämmer säkert, dricker galna mängder vätska, Saft (fun light) är så trött på vatten nu hahha.
Har ni några andra tips för att gå ner ännu mera? Käkar cirka 400-600g kött och blandade grönsaker om dagen.
Citera
2017-07-22, 17:23
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspungen
Det stämmer säkert, dricker galna mängder vätska, Saft (fun light) är så trött på vatten nu hahha.
Har ni några andra tips för att gå ner ännu mera? Käkar cirka 400-600g kött och blandade grönsaker om dagen.

Käka 50% av ditt intag i kolhydrater, så kommer det bränna på mera. Att minska kolhydrater under dnp är sämre än o öka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback