Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-14, 22:33
  #1
Medlem
Kalaspungens avatar
Ålder 24-28år
Vikt 99-100kg
1,90 hög

Börjar första dagen på 200mg ser hur det känns efter 3-5 dagar och eventuellt hoppar till 400mg.
Tänker äta så länge jag orkar har cirka 50st 200mgs tableter.

Tänkte försöka hoppa över så mycket kolhydrater som möjligt men det är tufft med tanke på hur mycket bra protein det finns i bönor o diverse groddar som jag tycker om att blanda ner i mina rätter.
Föreövrigt kommer väl kostupplägget ser ut som följande något slags kött med diverse grönsaker.

Målet med det är väl att försöka gå ner till i vart fall 90kg gärna 85kg för att sen träna stenhårt.

Skriv gärna om ni vill att jag ska fylla på listan av info och kom jättegärna med input osv.
Kommer försöka göra en uppdate varje dag!
Citera
2017-07-14, 23:36
  #2
Medlem
vad tar du för kosttillskott, vitaminer, mineraler?

sen är det fett du ska "skära" ner på i kosten, inte kolhydrater.. Ät clean och du är hemma.. Men avråder dig att köra det DNP om det bara är bantningen du vill åt. det är ingen quik-fix..
Citera
2017-07-15, 08:42
  #3
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
vad tar du för kosttillskott, vitaminer, mineraler?

sen är det fett du ska "skära" ner på i kosten, inte kolhydrater.. Ät clean och du är hemma.. Men avråder dig att köra det DNP om det bara är bantningen du vill åt. det är ingen quik-fix..
Tack för input!
Käkar för nuvarande inga kosttillskott då man med en någorlunda varierande kost får I sig de flesta mineraler och vitaminer!

Det är fett alltså? Vad jag har läst mig till så får dessa extra svettningar och värme utslag på kolhydrater! Är så svårt att veta vad som gäller eftersom det sägs så olika saker...

Rörande bara att gå ner i vikt stämmer inte riktigt, jag tränar samtidigt dock blir det bara 3-4 gånger i veckan men när det väl blir av så görs det ordentligt!
Citera
2017-07-15, 23:10
  #4
Medlem
Kalaspungens avatar
Dag 1.

Kände inget speciellt, kan blev lite mer svettig när jag ansträngde mig på jobbet men det kan vara hittepå!
Citera
2017-07-15, 23:28
  #5
Medlem
Loafees avatar
Hittepå. Ungefär som att folk känner testo e under första dagarna.

Tycker du ska känna av 200mg under minst en vecka, sen trappar du upp.
Citera
2017-07-16, 07:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
vad tar du för kosttillskott, vitaminer, mineraler?

sen är det fett du ska "skära" ner på i kosten, inte kolhydrater.. Ät clean och du är hemma.. Men avråder dig att köra det DNP om det bara är bantningen du vill åt. det är ingen quik-fix..

Ehh.. DNP är en quick fix. Det går väldigt snabbt och det är ingen rebound där fettet kommer tillbaka, utan efter kur har du en ny "utgångspunkt". Finns heller ingen anledning att äta massa kolhydrater på DNP. Carba upp innan träning, utöver det blir man bara onödigt svettig.
Citera
2017-07-16, 10:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
vad tar du för kosttillskott, vitaminer, mineraler?

sen är det fett du ska "skära" ner på i kosten, inte kolhydrater.. Ät clean och du är hemma.. Men avråder dig att köra det DNP om det bara är bantningen du vill åt. det är ingen quik-fix..

Det är inte fettet han ska skära ner på under en dnp kur utan det e carbs. Mer carbs han käkar under en dnp kur, desto varmare blir man. Och det är de som är riskfaktorn med dnp som kan leda till dödlig utgång.

Sen som annan person sagt är visst dnp en Quick fix. Man får en helt annan utgångspunkt efter cykeln.

Mvh
Citera
2017-07-16, 12:07
  #8
Medlem
Vad jag läst så ska man äta mycket kolhydrater, då det fungerar som bränsle åt dnp.
Läst här på f12 och på amerikanska brädor om det, typ 50%/40/10 kolhydrater protein fett.
Rätt så många är enade att man ser som bäst ut på dnp kur då man kört en riktigt highcarb day, iaf av det jag läst.
Citera
2017-07-16, 18:48
  #9
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Hittepå. Ungefär som att folk känner testo e under första dagarna.

Tycker du ska känna av 200mg under minst en vecka, sen trappar du upp.
Har läst att det går bra att ta en 200mg till efter 4-5 dagar alltså totalt 2 st 200mg.
Men det låter bättre att göra som du säger "skynda långsamt"

Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Vad jag läst så ska man äta mycket kolhydrater, då det fungerar som bränsle åt dnp.
Läst här på f12 och på amerikanska brädor om det, typ 50%/40/10 kolhydrater protein fett.
Rätt så många är enade att man ser som bäst ut på dnp kur då man kört en riktigt highcarb day, iaf av det jag läst.
Jag har också läst det dära med att ju mer kolhydrater du äter desto varmare blir du för kroppens celler inte kan göra sig av med det. Dock att det ska vara "öka" viktnedgång det är lite skeptisk till. Vad är "f12" ? Tack för att du kikar in i vart fall
Citera
2017-07-16, 18:49
  #10
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Det är inte fettet han ska skära ner på under en dnp kur utan det e carbs. Mer carbs han käkar under en dnp kur, desto varmare blir man. Och det är de som är riskfaktorn med dnp som kan leda till dödlig utgång.

Sen som annan person sagt är visst dnp en Quick fix. Man får en helt annan utgångspunkt efter cykeln.

Mvh
Jag har försökt ställa in mig själv på att inte ha några förväntningar alls faktiskt.
Självklart har jag ett "hopp" om det ska funka för mig som det gör för alla andra
Citera
2017-07-16, 21:29
  #11
Medlem
BigHulks avatar
Dnp är så effektivt att det spelar ingen roll vad du äter egentligen.
Har du bra dnp så märker du stor skillnad hur du än gör.
Citera
2017-07-17, 01:44
  #12
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHulk
Dnp är så effektivt att det spelar ingen roll vad du äter egentligen.
Har du bra dnp så märker du stor skillnad hur du än gör.
Oj, ditt första inlägg och du skrev det i min tråd *tårögd av stolthet*
Skulle du kunna ge lite input hur du upplever det när du käkar DNP eftersom du verkar ha gjort det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback