Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-15, 11:40
  #13
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Jag är man, så jag vet egentligen inte hur det är. Men jag läste någonstans att kvinnor generellt tänder på att se en man som rör på överkroppen, t.ex. i arbete eller när han tränar. Medan män tänder på att se nästan vad som helst på en kvinna. Det är såklart individuellt, men det här ska vara någon slags grundläggande skillnad. Tack för mig.
Citera
2017-07-15, 14:42
  #14
Medlem
zigganss avatar
Kul tråd

Jag kan definitivt bli kåt av att se en främmande lättklädd man. Speciellt nu på sommaren när vägarbetare brukar jobba med bar överkropp.

Jag tänder oftast på karlar som arbetar med kroppen. Skulle inte vara lika upphetsande med en datakille med bar överkropp om vi säger så. 😃
Citera
2017-07-16, 01:36
  #15
Medlem
Kort sagt kan man säga att kvinnors sexualitet är det som vi män bestämmer att den ska vara. Detta kommer att väcka protester, men tänk efter. Precis så är det, och ni som är för PK för att inse detta: ert problem, inte mitt.
Citera
2017-07-16, 21:37
  #16
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-bist
Yes...Tjejer är ofta så öppna och fina med vad dom gillar, men bara om dom finner objektet attraktivt. Så allt annat blir orelevant.
TEX jag älskar grillat kött ....men bara om det är gris och file.
Så du tycker inte själv det är viktigt att en kvinna du ska ha sex med är attraktiv?

Till TS: Det finns ju olika kvinnor, inte bara en typ av heterosexuell kvinna så huruvida de tänder på nakna män är nog individuellt men min erfarenhet är att många vill ha lite mer än bara en naken kropp för att tända lågan.

Sen har du säkert hört talas om populära Chippendales, så nog finns det kvinnor som går igång på avklädda manskroppar och manlig striptease.
Citera
2017-07-16, 21:39
  #17
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kort sagt kan man säga att kvinnors sexualitet är det som vi män bestämmer att den ska vara. Detta kommer att väcka protester, men tänk efter. Precis så är det, och ni som är för PK för att inse detta: ert problem, inte mitt.
Tycker inte att du verkar ha så bra koll på kvinnor så jag skulle inte rekommendera någon att lyssna på eller tro dig.

Kvinnor äger sin sexualitet ju äldre de blir, bara skadade exemplar och sådana som gifter sig enbart för pengar låter mannen bestämma över den.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-07-16 kl. 21:41.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback