2017-07-14, 07:33
Medlem
Hej, jag kom till denna tråd: https://www.flashback.org/t2855588 och blev nyfiken på hur en kvinnas sexualitet fungerar.

Visserligen förstår jag att en kvinna kan fantasierar. Men av att se en karl, halv naken är det nägot trevligt för en hetro kvinna?

Att se en man böja sig, så man ser rumpa, liksom att han har byxorna men böjer sig ner för att ta något eller så. Är det något trevligt?

Jag pratar inte om när en man som en kvinna är föräldkad i. Utan en främling på gatan, exemeplvis.

Vad tycker ni om att se en man fullständig naken.

O.s.v.

Berätta.

Tack för svar!
Citera
2017-07-14, 15:23
Medlem
HajFajvs avatar
Kan som kvinna inte säga att jag blir kåt av att bara se en man med bar överkropp eller en man som böjer sig, oavsett hur snygg han är. Mina kompisar är dock helt tvärtom och får tokspel och blir våta i trosorna då de kollar på Magic Mike. För mig handlar det mer om att fysiskt vara nära någon, personkemi osv.
Citera
2017-07-14, 16:36
Medlem
enkeltulipans avatar
Njä, jag blir inte särskilt kåt av att se en halvnaken okänd man, såfall en riktigt snygg en. Men visst kan de vara fina och härliga att kolla på
Men jo, kanske om jag har en kåt dag.

Jag tänder av närhet, beröring och lukten av man. Framför allt är det känslor för mannen i fråga som tänder mig.
Citera
2017-07-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enkeltulipan
Njä, jag blir inte särskilt kåt av att se en halvnaken okänd man, såfall en riktigt snygg en. Men visst kan de vara fina och härliga att kolla på

Jag tänder av närhet, beröring och lukten av man. Framför allt är det känslor för mannen i fråga som tänder mig.

Du tänder på närhet, beröring och lukt från en man du finner attraktiv. som du stolt kan visa upp på sociala medier...du glömde nämna dom detaljerna.
Citera
2017-07-14, 17:46
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-bist
Du tänder på närhet, beröring och lukt från en man du finner attraktiv. som du stolt kan visa upp på sociala medier...du glömde nämna dom detaljerna.

Ja, naturligtvis måste det vara en man som jag finner attraktiv.
Det där med sociala medier stämmer däremot inte.

Blev du provocerad av något i mitt inlägg? En del här på forumet förstår jag mig inte på.
Citera
2017-07-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ja, naturligtvis måste det vara en man som jag finner attraktiv.
Det där med sociala medier stämmer däremot inte.

Blev du provocerad av något i mitt inlägg? En del här på forumet förstår jag mig inte på.

Yes...Tjejer är ofta så öppna och fina med vad dom gillar, men bara om dom finner objektet attraktivt. Så allt annat blir orelevant.
TEX jag älskar grillat kött ....men bara om det är gris och file.
Citera
2017-07-14, 19:20
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hej, jag kom till denna tråd: https://www.flashback.org/t2855588 och blev nyfiken på hur en kvinnas sexualitet fungerar.

Visserligen förstår jag att en kvinna kan fantasierar. Men av att se en karl, halv naken är det nägot trevligt för en hetro kvinna?

Att se en man böja sig, så man ser rumpa, liksom att han har byxorna men böjer sig ner för att ta något eller så. Är det något trevligt?

Jag pratar inte om när en man som en kvinna är föräldkad i. Utan en främling på gatan, exemeplvis.

Vad tycker ni om att se en man fullständig naken.

O.s.v.

Berätta.

Tack för svar!

Nä, det är inte upphetsande ens om jag är kär i personen. Det är främst kemi och beröring jag går igång på. Eventuellt om mannen ser extremt bra ut, men då är det inte sexuellt för mig, mer estetiskt.
Citera
2017-07-14, 19:31
Medlem
HighwayDelights avatar
Klart man njuter av att se en halvnaken manskropp, en naken med för den delen, som tur nog är har jag något vackert att vila ögonen på, och det är klart det gör en tänd att ha en sexig partner..

Och hur sexualiteten är? Högst individuell skulle jag säga...

Och nej, jag känner inte samma för andra män.. Andra män har utstrålning som en pappkartong, så jag utgår från sambon.
Citera
2017-07-14, 19:48
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-bist
Yes...Tjejer är ofta så öppna och fina med vad dom gillar, men bara om dom finner objektet attraktivt. Så allt annat blir orelevant.
TEX jag älskar grillat kött ....men bara om det är gris och file.

Ja, men det är nog så. Åtminstone jag kan inte bli tänd av någon jag inte är attraherad av.

Sen kan ju attraktionen uppstå beroende på väldigt många saker. Exempelvis kan jag bli väldigt attraherad av någon trots att jag först inte tycker om hans utseende, om han är en fin och intressant person.
Citera
2017-07-14, 20:00
Medlem
Citat:

Det är fina och härliga att kolla på. Det kanske alltså inte nödvändigtvis sätter igång hos dig, men du finner det kanske trevligt att exempelvis se en naken/halvnaken karl, stämmer det?
Citera
2017-07-14, 20:57
Medlem
enkeltulipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Det är fina och härliga att kolla på. Det kanske alltså inte nödvändigtvis sätter igång hos dig, men du finner det kanske trevligt att exempelvis se en naken/halvnaken karl, stämmer det?

Ja, ungefär så, men det gäller väl vissa karlar då.
Citera
2017-07-14, 21:57
Medlem
Citat:
Ja, ungefär så, men det gäller väl vissa karlar då.
Då är det nog inte så stor skillnad med männen också, i det fallet. En man behöver nödvändigtvist inte bli kåt på plats, eller sätter igång överhuvudtaget. Däremot kan det vara en trevligt att kolla på.

Det är väl själva akten, beröringen eller kemi.

Men absolut, jag kan nog inte tala för alla karlar.

Samma sak med kvinnor, så är jag säker på att det finns de kvinnor som absolut skulle bli tokiga av att se någon karl naken. Tror jag i alla fall.

Tack för ditt svar!

Du får gärna berätta något mer, som kanske inte har nämnt i tråden eller inte ställt någon fråga, men som du ändå vill ta upp. Som kan vara intressant att veta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in