Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Mamma Book hoppade ju av grundskolan år 8. Hennes mamma tyckte det var viktigare att hon skulle bli sångerska så solstollarna och Abcd Melodifestivalen var hennes skoltid och examen. Så att prioritera skolan är knappast något hon gjort.
Stämmer detta? Jag är inte direkt förvånad eftersom äpplen sällan faller långt från trädet. Jag kan förstå att Björn Borg hoppade av skolan, han var ju "hyfsat lovande". Trots det höll det på att gå åt helvete, mycket pga dålig utbildning. Men att Anna Book hoppar av skolan. WTF????
Jag tycker barnvåldtäktsmannen Antonio bör hängas i närmaste träde men samtidigt så tycker jag lite synd om honom eftersom han har så jävla dåliga föräldrar. Man formar ju sina barn och eftersom jag är så gammalmodig, och gammal, anser jag att det är föräldrarnas ansvar att fostra barnen. Så jävla svårt är det inte. Lägg ned lite tid och låt ungjäveln hänga med hyfsade människor och inte dessa jävla arabpack som han umgås med.
Från inlägg #1292. Detta är Antonios polare där han var misstänkt för misshandel. Med en mamma som fettot Book och kompisar som nedan, är det någon som är förvånad över att det går käpprätt åt helvete?
*li Albayaty
*hmed Azzawi
*mar Hussein
*idvan Ibrahim
*lisseos Manoilidis
*sef Mohammad
*eron Negash
*erhat Özkanat