Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-10, 00:14
  #1
Medlem
Är bra tränad och ser bra ut. Kan det funka att sälja begagnade kallingar?

Finns det så kåta brudar som kan tänkas betala ett par hundringar styck för mina kallingar? Eller är det ett önsketänkande att det kan funka?

Är desperat behov av extra cash här under sommaren! Kan t.o.m tänka mig att spruta i dom om jag får några ytterligare hundralappar extra per styck!

Ja, vad tror ni, kanske finns äldre som vill ha en kalling på skallen när dom polerar pärlan, eller yngre som inte har någon erfarenhet än, men som är nyfiken på dofterna och de manliga feromonerna, och vill sniffa lite på dom, vad tror ni?

Fast vilken kvinna som helst är välkommen att köpa. Även män, men jag säljer hellre till kvinnor, men i slutändan handlar allt om vem som betalar bäst, cashen med andra ord!

Tacksam för synpuktet
__________________
Senast redigerad av ThinkTank111 2017-07-10 kl. 00:29.
Citera
2017-07-10, 00:31
  #2
Medlem
Jag hade iallafall inte bangat.

Ett tips på vägen dock: Känns äckligt, ohygienskt och ofräscht att sälja begagnade kalsonger som du sprutat i. Sådant gör att de minskar i värde. Det som jag däremot tror kan göra att kalsongerna ökar i värde vid en eventuell försäljning är om du säljer dem med bromsspår i. Det uppskattar vi damer bra mycket bättre
Citera
2017-07-10, 00:35
  #3
Avstängd
Som ovan skribent är inne på, skit på dig och sälj till bajsälskare.
Citera
2017-07-10, 00:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovaGuns
Som ovan skribent är inne på, skit på dig och sälj till bajsälskare.
Du menar män alltså. Låter mer sannolikt faktiskt att det är en målgrupp.
Citera
2017-07-10, 00:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovaGuns
Som ovan skribent är inne på, skit på dig och sälj till bajsälskare.

Får man mer betalt för kallingar med grova bromsspår än om jag har lagt en runk i dom?

Fast oavsett så är det väl en generalisering? Fortfarande kanske det finns kvinnor som hellre betalar extra för runken än för bromsspåren?

Vad tror ni man kan sälja "vanliga" begagnade kallingar för? Jag har normalt inte bromsspår och jag runkar såklart normalt sätt inte i mina kalsonger. Men är det för lite "smuts" i dom för att få bra betalt?

Och hur mycket extra kan man ta om man "preparerar" dom? Hur stort påslag så att säga?
Citera
2017-07-10, 00:59
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Får man mer betalt för kallingar med grova bromsspår än om jag har lagt en runk i dom?

Fast oavsett så är det väl en generalisering? Fortfarande kanske det finns kvinnor som hellre betalar extra för runken än för bromsspåren?

Vad tror ni man kan sälja "vanliga" begagnade kallingar för? Jag har normalt inte bromsspår och jag runkar såklart normalt sätt inte i mina kalsonger. Men är det för lite "smuts" i dom för att få bra betalt?

Och hur mycket extra kan man ta om man "preparerar" dom? Hur stort påslag så att säga?

Varför inte köra med allt piss skit och sperma?

Släng på 200:- utöver inköpspris.
Citera
2017-07-10, 01:20
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovaGuns
Varför inte köra med allt piss skit och sperma?

Släng på 200:- utöver inköpspris.

Helst skulle jag vilja sälja "naturligt" begagnade kallingar.

Men det är väl så idag, allt Ska vara så extremt! Lite tröttsamt på något sätt! Vad hände med vanliga hederliga begagnade kallingar?

Det tar ju lite energi om man ska preparera dem med "extra allt" så att säga, så 200 påslag vill jag nog minst ha i så fall!
Citera
2017-07-10, 01:25
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Helst skulle jag vilja sälja "naturligt" begagnade kallingar.

Men det är väl så idag, allt Ska vara så extremt! Lite tröttsamt på något sätt! Vad hände med vanliga hederliga begagnade kallingar?

Det tar ju lite energi om man ska preparera dem med "extra allt" så att säga, så 200 påslag vill jag nog minst ha i så fall!

Lycka till, jag tror du kan finna många kunder på Familjeliv.
Citera
2017-07-10, 02:36
  #9
Medlem
Flopan7s avatar
min polare sålde sina kallingar för 500kr till en man i 50 års åldern som kom fram på en festival och fråga.
tips är att kolla rosasidan.ws där hittar du säkert nått pervo som är sugen
Citera
2017-07-10, 03:38
  #10
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
gö en film som du bajzar ner dej i kallingarna å lägg upp i tråden. så får vi bedömma va de kan va värt
Aaahahaha!
Vad glad jag är att jag hittat till flashback!!😂
Fan ni är ju verkligen lika sjuka som folk sagt!

Ont : jag känner två killar som är riktiga bögar, alltså, helt öppna o gifta med varran, om det dyker upp en sån film LOVAR jag heligt att visa den för dom o kolla intresse! -lovar o svär att lägga upp deras svar o kommentarer o vad dom anser nerbajsade kalsonger kan va värd!!

Kolla bodycontakt ? El ställ dig i en mörk trappingång, o fråga alla som går förbi? Bara vifta lite kattigt med håret o ha kalsongerna sött mellan framtänderna (akta bajset!) O fråga om dom vill köpa?😉
Jag sålde godis i affär förr, o det funkade alltid att sälja massa extra klubbor vid kassan om man hade en i munnen o log lite extra o så att dom e jätte smaskiga, borde kanske funka för ts med hans affärsidé oxå?
Citera
2017-07-10, 05:35
  #11
Medlem
heffaheffas avatar
Men akta dig så att du inte säljer ett par fullsprutade kallingar som en psykobrud stoppar in i fittan och sedan skriker våldtäkt i jogging spåret. Inte lätt att förklara för farbror polisen hur dessa spermier hamnade i psykobruden... Vem kommer de tro på? Aaarrrgghhh...
Citera
2017-07-10, 08:58
  #12
Medlem
Låt damerna välja mellan säd och bromsspår. På familjeliv och facebook har jag flera gånger blivit kontaktad av damer (tänk milfs... ) som ville köpa mina begagnade kalsonger, så stor efterfrågan finns i alla fall. Lycka till och hör gärna av dig om hur försäljningen går!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback