2006-01-07, 19:59
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Tippi har dementerat att han trakasserat någon.
Mennok har "dementerat att det funnits någon sexrecension" av CharlieR.
Admin har dementerat att det kommit in någon anmälan om sexuella trakasserier

Jag dementerar bestämt att bolt skrev så... Läs om inlägget och ge mig rad och kolumn där du hittade de påståendena.
2006-01-07, 20:01
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreSkog
Jag dementerar bestämt att bolt skrev så... Läs om inlägget och ge mig rad och kolumn där du hittade de påståendena.

Är inte det sakfrågorna? De påstådda kukbilderna och den påstådda tråden i outlaw?
2006-01-07, 20:06
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Är inte det sakfrågorna? De påstådda kukbilderna och den påstådda tråden i outlaw?

Bolt skrev inget alls om admin.

Bolt skrev inget om bilder, det är en stor skillnad på bilder och trakasserier. Som jag uppfattat situationen så har bildväxlingen ägt rum men den kan inte rubriceras som trakasseri eftersom mottagaren vid tillfället inte alls hade något emot den.

Att bolt skrev något om en sexnovell invände jag emot redan i mitt första inlägg.
2006-01-07, 20:07
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:

det kanske är du som borde läsa om inlägget? där står det tydligt att en moderator har skrivit sexnoveller om en användare och nakenbilderna näms också. om du inte klarar av att göra kopplingen mellan nakenbilderna och trakasseri-anklagelserna så råder jag dej att läsa lite i tråden. då kommer du förmodligen märka att tippi också dementerat dessa påståenden..
2006-01-07, 20:08
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Bolt skrev inget alls om admin.

Bolt skrev inget om bilder, det är en stor skillnad på bilder och trakasserier. Som jag uppfattat situationen så har bildväxlingen ägt rum men den kan inte rubriceras som trakasseri eftersom mottagaren vid tillfället inte alls hade något emot den.

Att bolt skrev något om en sexnovell invände jag emot redan i mitt första inlägg.

Om inte "mina" tre punkter är sakfrågor så duger inte Bolts FAQ som FAQ. Det är dessa tre som det har diskuterats kring och lämpligheten att dessa två mods är mods pga av dessa tre punkter.
2006-01-07, 20:09
Medlem
jrosens avatar
Kom ihåg topic på denna tråden.
Det är alltså frågor till admin och inte spekulationer som skall det skall chattas om..
Dvs ert inlägg bör för att vara ontopic vara en fråga eller svar på admins inlägg.
Åsikter om detta moderatorsingripande tas via PM och inte i tråden..

/moderator
2006-01-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Uteslutsmetoden. En klassiker när man vill få fram information från någonting som inte är offentligt. Man påstår en massa saker och väntar på reaktionen. Om de dementerar så vet man att det inte stämmer. Man upprepar sedan denna princip upprepade gånger, och när de inte dementerar så vet man att det stämmer. På så sätt får man fram informationen. Enkelt!

Av den orsaken diskuterar jag ingenting från Outlaw, oavsett hur märkligt och illa vissa påhopp kan låta. En principsak från min sida. Vilket även TD är väl medveten om.

admin
Admin!
Det är dina regler och du kan också bryta dom, enkelt eller hur.

I fallet jobe så offentliggjorde du info från outlaw, bra gjort.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=2778450

Varför inte berätta hur det ligger till nu?

F.ö bör väl tråden templåsas... Admin har varit offline sedan 17.55, inlägg #181.
2006-01-07, 21:05
Medlem
flygers avatar
Då jag har upptäckt att det i vanliga fall är ganska lite moderatorer som deltar i i den här forumdelen (flashback).

Så då blir min fråga: Diskuteras det ämnen i outlaw som egentligen skulle diskuteras offentligt i flashback? och att modsen därför håller sig ifrån flashbackdelen av forumet?

För att få flashback till ett bra forum krävs att alla kan delta i diskussionerna kring formerna för hur forumet ska bedrivas. Dessutom att de trådar där forumet diskuteras ska rensas från OT och trams på ett hårdare sätt än vad som nu sker.
2006-01-07, 21:09
Medlem
jrosens avatar
Så där då gick det inte längre, ni fick en chans men den togs inte.
Tråden låses och öppnas av admin när han anser sig ha tid..
Inlägg som inte är on topic har raderats, ( jo det var många...)

/moderator
2006-01-09, 20:51
Medlem
Admin väntar ut stormen?

Borde inte den här tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=285426 heta; Admin skiter i dina frågor?

Var är han, han har vart här idag, men vill inte öppna tråden och ta tag i saker och ting. Hur länge kan memnok sitta kvar som mod? Tillåter Admin verkligen vad som helst i outlaw? Är detta kanske vardagsmat i outlaw?

Admin, kom tillbaka.....
2006-01-09, 21:00
Bannlyst
Om den här tråden skulle gå sansad till och inte låsas så skulle jag vilja ta upp 1 inlägg från under ytan där en moderator sprider information from outlaw.

Det är väl förbjudet? och jag tror nog andra medlemmar här skulle vilja vad som händer en mod om man sprider information och det är därför jag postar screenshot länken i denna tråd och inte i pm till Admin

http://img315.imageshack.us/img315/8347/namnls13yw.png
http://img315.imageshack.us/img315/3406/namnls1pz.png
2006-01-09, 21:16
Medlem
Scrambles avatar
Mergade in en ny tråd som handlade om samma saker, admin kommer knappast svara på era frågor snabbare för att de postas i nya trådar. Men nu finns dom med här iaf och får svar av admin när han återkommer till denna tråd.

Detta var en engångsgrej och de som tror att de kan starta ytterligare trådar och få mergade med denna gör sig icke besvär.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in