Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Det bästa vore om ni gick vidare med era liv.
Men lilla vän, vi kanske inte behöver gå vidare med några liv, vi diskuterar om FB här, en sluten företeelse som du inte behöver göra verkligare än vad den är. Jag tror de flesta fattar att de kan stänga av datorn och dra ett ljupt andetag utan att du behöver vara bror duktig.
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Han blev bannad för att han drog på sig en varning för personangrepp på just CharlieR och sen ytterligare en när han spenderade en hel kväll med att på fyllan kalla alla som svarade i en specifik tråd för diverse fula ord vilket resulterade i tempban.
Hela den här soppan bottnar ju i TD´s engagemang för att stoppa Lunarfieringen på FB där Charlie varit galjonsfigur. Pinsamt då att ni inte tillåter en gubbe att använda "fula ord". En pedofil får göra sin stämma hörd men inte TD, en hetsig fotbollshuligan som inte är lika verserad som exempelvis Pluxor. Skala bort TD´s alla "horor", "luder" och annat så kanske även du fattar hans poäng. Borde det inte vara lite högre i tak så alla kan konversera på
sitt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag har inte mottagit någon anmälan om sexuella trakasserier i forumet på två eller tre år. Det var iallafall långt innan CharlieR blev medlem.
Jag vet inte vad det är för någonting CharlieR syftar på, så jag avvaktar tills jag fått svar angående detta.
Vad som diskuteras i outlaw är privat, vilket TD var medveten om när han postade brevet.
admin
Du står faktiskt emotsagd av Charlie i frågan. Pinsamt om hon genom att ljuga och linda moderatorerna runt sina fingrar, lyckas med det hon föresatt sig. Tror du verkligen att en medlem som knullar en mods och får en annan att skicka kukbilder, inte har någon fördel
Charlie vinner - FB förlorar och din avsaknad av dementi tror jag de allra flesta tar som en intäkt för att det faktiskt hänt. En mods knullar Charlie, en annan postar kukbilder och i Outlaw har ni en recensionstråd över hur Charlie var att knulla. Löjligt att hänvisa till att Outlaw är privat, speciellt som vädigt många moderatorer läcker som såll.
Charlie - TD 1-0
Charlie - FB 1-0
Charlie - din trovärdighet 1 -0
Tyvärr