Citat:
Det r en vldigt jobbigt drm att ha att vilja bli just framgngsrik, rik eller populr. Den jobbigaste drmmen ngonsin. Det r inte s att din drm r "jag vill bli en politiker" eller "jag vill skapa en hemsida fr hemlsa" (inte fan vet jag)... Fr om din drm sg ut s, s skulle det bara rcka med att du blev en politiker, eller startade en vlgrenhetshemsida, och gav det ditt allt, la ned din passion och utformade det hela precis som du hade velat att det skulle se ut - och d skulle du kunna knna dig njd och vara stolt ver dig sjlv.
ven om du inte lyckades bli framgngsrik eller ndde ut till jttemnga mnniskor. Det hade varit jobbet i sig som hade varit kakan.
Nu r det inte s. Tyvrr s mste du bli "bst i vrlden" en "superelit" kanske "jtterik" fr att vara ngon ver huvud taget enligt dig sjlv. Gr det att ndra p din drm s att den ser mer likt ut mitt exempel. Kanske r din drm redan mer likt mitt exempel, egentligen, och du behver bara inse det sjlv, utforska det hela lite?
Ingen blir lycklig av att vara varken rik eller framgngsrik. Det r alltid just vad man r som gr en till ngon, inte att man har en massa saker.
ven om du inte lyckades bli framgngsrik eller ndde ut till jttemnga mnniskor. Det hade varit jobbet i sig som hade varit kakan.
Nu r det inte s. Tyvrr s mste du bli "bst i vrlden" en "superelit" kanske "jtterik" fr att vara ngon ver huvud taget enligt dig sjlv. Gr det att ndra p din drm s att den ser mer likt ut mitt exempel. Kanske r din drm redan mer likt mitt exempel, egentligen, och du behver bara inse det sjlv, utforska det hela lite?
Ingen blir lycklig av att vara varken rik eller framgngsrik. Det r alltid just vad man r som gr en till ngon, inte att man har en massa saker.
Faktum r att det gr inget alls vem man r, annars hade jag varit en lycklig mnniska idag. Framgng och rikedom spelar faktiskt roll i ens knslor.
Citat:
P mndag tnk till vilket parti du gillar sedan ringer du lokalavdelningen fr detta och sger att du vill aktivera dig. Det r liksom gyllene lge nu fr sdana som dig som vill bli som Alice med 1 r till nsta val. Ta bara tag i saken och ring. Om nu inte det kommer bli riksdagen direkt 2018 s r du d med i spelet. Att vara ung kvinna i politiken det r ngot du mste spela p s lnge du fortsatt r just relativt ung.
Jag r bst medveten om min situation och dr vet jag att jag inte br g in i politiken frrn 4 r. Men jag har skt till en 3 rig utbildning som jag vet att jag kommer in p, men frgan r om jag klarar utbildningen nu nr jag helt tappat glden. Frr hade jag s mycket gld och energi att folk strde sig ver det och nu r jag istllet helt utan.