2017-07-08, 01:53
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
Detta är förstås också varför alla instinktivt förstår varför en naken man gömmer sig i garderoben när älskarinnas man plötsligt kommer hem. Detta är en invasion av både slidan och territorium. En kamp är den naturliga konsekvensen.

Hahahhaha, en invasion av både slidan och territorium, helt jävla obetalbart.

Seriöst, om en kamp är den "naturliga konsekvensen", varför gömmer sig fegisen i garderoben då? Är han ingen man?
Citera
2017-07-08, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ser du själv ut som en hög lump eller bryr du dig? Vill ha koll på om duhar rätt att håna bara.
Gillar ditt argument här. TS snackar ju om att klä sig sexigt. Det är skillnad på att klä sig representativt och "provocerande". Men fortsätt du med dina halmdockor.
Citera
2017-07-08, 03:37
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag hoppas att du inte menar på att dom delar av mäns hjärnor som uttrycker sexuellt lust skulle vara mindre primitiva.

Två delar av evolutionens skapelse
Citera
2017-07-08, 03:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Två delar av evolutionens skapelse
Ja, allt levande här på Jorden är evolutionens skapelse.
Citera
2017-07-08, 03:42
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvhedern
Hahahhaha, en invasion av både slidan och territorium, helt jävla obetalbart.

Seriöst, om en kamp är den "naturliga konsekvensen", varför gömmer sig fegisen i garderoben då? Är han ingen man?

Man vet att den nakna kille är underlägsen men så klart efter en stund Han ska leta efter vapen
Citera
2017-07-08, 05:32
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Mitt inlägg var fullständigt relevant, men jag kan ändra till klär sig fin på stan för kvinnor män och mig. Och kör avslappnat hemma som jag.
Så svara nu på min fråga. Vad är fel med det?

Det saknar viss logik
Citera
2017-07-08, 08:23
Medlem
Mooons avatar
Hallå ... du måste se till att få kontakt med verkligheten. Det här låter totalt prilligt.

Citat:
Den kvinnliga reproduktiva strategin är att locka till sig den bästa möjliga sexpartnern. Sociala normer gillar inte otrohet. Men de delar av kvinnans hjärna som uttrycker sexuell lust förblir primitiva. Idag försöker män undvika att kämpa fysiskt över kvinnor, men i stället bestämmer rikedom och social status val av partner.

Den inre programmeringen av en kvinnas hjärna stängas aldrig totalt. Hon är bered att se två killar slås för henne. En kamp mot döden skulle vara smickrande, hemskt men smickrande.

Detta är förstås också varför alla instinktivt förstår varför en naken man gömmer sig i garderoben när älskarinnas man plötsligt kommer hem. Detta är en invasion av både slidan och territorium. En kamp är den naturliga konsekvensen.

En kvinna som klär sig "olämpligt" kan vara mer villig att uppmuntra bråk.
Citera
2017-07-08, 08:54
Medlem
Returpappers avatar
Kvinnor är kåta på samma man i högts 10 år vanligen bara 3-4 år så otillfredsställda kvinnor är otroligt vanligt. Det kommer till uttryck genom hur de klär sig. De vill känna sig åtrådda, de vill att andra män ska vara kåta på dem. Men alla vill inte ha sex bara för att det klär sig slampigt, de vill bara se hur män blir kåta, ett spel som stärker deras självkänsla, får dem att må bra. De vill inte bli våldtagna utan ha kontrollen, de vill bestämma vilken tjur som ska få komma till.

Man måste räkna med att de djuriska instinkterna har övertaget i kvinnokroppen. Vi är ju alla djur och då är det inte konstigt om drifterna styr vårt beteende. Bara män i medeltida kulturer lyckas tämja sin fruars drifter genom att stänga in dem i filtar och draperier. Vi andra får försöka förhåll oss till hondjuren på något sätt. Människan är inte monogam så satsa på lätta förhållanden redan från början då blir du aldrig besviken.
Citera
2017-07-08, 10:51
Medlem
Selfefficacys avatar
Hur jag än klär mig som kvinna kommer det finnas folk som har asikter. Om jag har burka eller kort kjol.
Sa länge jag trivs med mina kläder och mitt utseende är det det enda som betyder nagot för mig.
Citera
2017-07-08, 11:30
Medlem
Selfefficacys avatar
Sen sa maste jag tillägga att jag gärna klär mig sensuellt ibland. Skillnaden mellan sensuellt och sexigt är enligt mig att sexigt är vulgärt. Sensuellt är elegant och tillskärningsmedvetet. Kläderna maste inte sitta at, men när man rör sig i dem blir det en mjuk, vacker rörelse. Hos män tycker jag att välskräddade kostymer är sensuellt och jag gar gärna ut med min pojkvän när han har pa sig det.
Sen sitter mycket i kroppsspraket tror jag. Man märker tydligt när nagot försöker dra till sig sex, oavsett klädsel.
Tolkandet av samma plagg handlar alltsa om kontext och miljö.
Citera
2017-07-08, 11:37
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Gillar ditt argument här. TS snackar ju om att klä sig sexigt. Det är skillnad på att klä sig representativt och "provocerande". Men fortsätt du med dina halmdockor.
Tjejer som klär sig på ett visst sätt provocerar alltså dig. Hur agerar du då? När du ser en kvinna i kort kjol? På vilket sätt hanterar du dina frustrerade känslor? Och vad ska göras så att kvinnor inte kan provocera dig mer? Män utan t-shirt är då också provocerande. Och de i enbart badbyxor. Bör vi följa efter Iran lite mer?
Citera
2017-07-08, 11:40
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Det saknar viss logik
Det är inte logiskt att vi är bekväma och avslappnade i vårt hem men bryr oss om att se välklädda ut bland andra människor?

Du menar att hon bör vara sminkad och välklädd för mannen dygnet runt. Får mannen gå runt i sunkig tisha och mysbyxor hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in