Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-09-05, 00:04
  #25
Medlem
Jibezs avatar
Ingen idé att stressa. Det är värt att vänta på den rätta, istället för att bara ha tjej för att ha.

Jag har faktiskt ett förhållande nu för första gången, jag är 25 år. Vi har umgåtts i 5-6 månader, så fortfarande nytt.

Innan dess har jag bara haft kk och aldrig haft riktiga känslor för någon, så jag var 25 första gången det blev lite mer seriöst.
Citera
2017-09-05, 00:16
  #26
Medlem
ReiseReises avatar
Hade aldrig haft flickvän tills jag var 22. Förlorade min oskuld när jag var 22.

Nu är jag bara några år äldre, och har haft sex med väääldigt många, samt många korta relativt oseriösa relationer (främst för att jag aldrig stannar på samma ställe en längre tid). Plötsligt bara släpper det ska du se.

Det är vanligare än folk tror att man är oskuld och utan flickvän när man är i 20 års åldern. Se det som din styrka istället för din svaghet att du inte knullar varenda billigt luder man hittar på dansgolvet som alla andra redan legat med, utan att du väljer dina tjejer med omsorg och ser över ditt liv.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback