2019-08-24, 10:58
Medlem
Apexpredators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
Linnea påminner om invandrargäng som inte tål att man kollar på dom när man går förbi. De blir kränkta.
2017 sa hon att hon trakasseras på gym, vilket hon inte ska såklart men vad har männen sagt?
https://www.instagram.com/p/Bcpkh1NF...assholesonline

Hon skriver om 16 händelser, där 1 av de är ofredanden när någon ska tafsat på henne, inte okej såklart. Men vad har männen gjort annars?

Linnea tål inte att män ger henne tips, det är sexism!

Linnea tål inte att män säger att hon är stark, sexim!

Linnea tål inte att män säger att hon är lika stark som män, sexism!

Hon tål inte att män tipsar henne om övningar, sexism!

Linnea tål inte att män tycker hon är snygg, sexism!

Vet inte vad som är sexism här:

Går på gym regelbundet men har aldrig under ca 30 år sett det här beteendet. Betyder såklart inte att det aldrig händer men har inte hänt de kvinnor som jag levt med eller de kvinnliga vänner jag frågat. Hon måste ha haft en väldig otur.
Citera
2019-08-24, 20:16
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det finns inte så mycket bevis som det finns indicier. Som den gången hon påstod att hon hade skickat ett stort antal PM till folk på Bookface. Problemet är att Bookface inte tillåter en att skicka så många meddelande på en och samma gång. Eller som varje gång jag går ner för en gata och ser kvinnor som är betydligt sexigare och mer vänligt inställda till män än vad Linnea är, och ser att ingen av dom blir trakasserade på öppen gata.

Ett kännetecken för mytomaner är att dem ljuger om småsaker, där det inte finns någon anledning att fara med osanning. Några PMs typ 7 kanske, blir helt plötsligt över 50, vilket skulle resultera i en automatisk block på grund av spam.
Citera
2019-08-24, 20:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Ett kännetecken för mytomaner är att dem ljuger om småsaker, där det inte finns någon anledning att fara med osanning. Några PMs typ 7 kanske, blir helt plötsligt över 50, vilket skulle resultera i en automatisk block på grund av spam.
Det som ständigt förundrar mig med Linnéa är ju att ingen annan verkar råka så illa ut som hon gör. Hela tiden.
Citera
2019-08-25, 07:25
Medlem
Nu är hon även expert i vårdfrågor.

Det kan tyckas märkligt men hon använder bara delvis samma mall som hon om och om igen lägger in i alla draveltexter med påhittade erfarenheter.

Se själva

Det stör mig innerligt att så många väljer att göra det så lätt för sig beträffande en så komplex och känslomässigt laddad fråga som vården. Vi behöver faktabaserade, nyanserade samtal framför kategoriska rena tyckanden. Här måste vi försöka hålla två tankar i huvudet samtidigt.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...vardpersonalen

Det är smått komiskt att hon tror att vårdfrågan är "känslomässigt laddad" likaså att hon plötsligt vill ha faktabaserat nyanserat samtal, framför hennes vanliga kategoriska rena tyckanden.

Hon toppar det med att ha två tankar i huvudet samtidigt.

En mycket stor dag för Linnéa Claeson (en dag jag aldrig trodde skulle bli av).

Jag har en stark känsla av att Aftonbladet gör som GT/Epressen gör för Glenn Hysén, dvs skriver texterna efter lite gött tjöt så där.
Citera
2019-08-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
Nu är hon även expert i vårdfrågor.

Det kan tyckas märkligt men hon använder bara delvis samma mall som hon om och om igen lägger in i alla draveltexter med påhittade erfarenheter.

Se själva

Det stör mig innerligt att så många väljer att göra det så lätt för sig beträffande en så komplex och känslomässigt laddad fråga som vården. Vi behöver faktabaserade, nyanserade samtal framför kategoriska rena tyckanden. Här måste vi försöka hålla två tankar i huvudet samtidigt.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...vardpersonalen

Det är smått komiskt att hon tror att vårdfrågan är "känslomässigt laddad" likaså att hon plötsligt vill ha faktabaserat nyanserat samtal, framför hennes vanliga kategoriska rena tyckanden.

Hon toppar det med att ha två tankar i huvudet samtidigt.

En mycket stor dag för Linnéa Claeson (en dag jag aldrig trodde skulle bli av).

Jag har en stark känsla av att Aftonbladet gör som GT/Epressen gör för Glenn Hysén, dvs skriver texterna efter lite gött tjöt så där.

Omogen fjortistjej som lärt sig rapa "faktabaserade, nyansera samtal före kategoriska rena tyckanden".

Tycker hon själv att hon lever efter den devisen? Hela hennes liv och sociala medier skriker ju kategoriska, omogna, onyanserade tyckanden.

I mina ögon framstår hennes senaste poster som någon form av jobbsökande
"Se mig, hör mig, anställ mig - jag kan föra faktabaserade samtal".
Citera
2019-08-25, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Omogen fjortistjej som lärt sig rapa "faktabaserade, nyansera samtal före kategoriska rena tyckanden".

Tycker hon själv att hon lever efter den devisen? Hela hennes liv och sociala medier skriker ju kategoriska, omogna, onyanserade tyckanden.

I mina ögon framstår hennes senaste poster som någon form av jobbsökande
"Se mig, hör mig, anställ mig - jag kan föra faktabaserade samtal".

Jag instämmer och vill påstå att det ligger i farans riktning att hon vid nästa val blir tillfrågad av S eller MP om en ministerpost (inte så långsökt som man kan tro, se Alice Bah).

Bara det skälet, vore ju tillräckligt för att rösta bort nuvarande regering.
Citera
2019-08-25, 11:38
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Det som ständigt förundrar mig med Linnéa är ju att ingen annan verkar råka så illa ut som hon gör. Hela tiden.

Det är så här det går när en tjej med ett för stort ego aldrig blir ifrågasatt, hon kan bara spinna vidare på hennes narrativ om den sviniga snubben, som mest existerar i hennes huvud.

Hennes historier är helt absurda. krystian sammanfatta hennes berättelser från gymmet, eller som den gången hon skulle gå hem från TV4-studion efter ha medverkat i nyhetsmorgon, Linnéa påstod då att hon skulle ha blivit sexuellt trakasserad över 20 gånger på vägen hem. Glöm heller inte den gången någon ska ha spottat i hennes ansikte utanför en buss.

Det som verkligen är tråkigt är att det faktiskt finns många kvinnor som blir utsatta, men Linnéa har sett ett sätt att utnyttja det hela för egen vinning, kolla bara på hennes karriär nu eller hennes instagram som bara handlar om henne själv. Om hon bryr sig om kvinnor i samhället så borde hon ju fokusera på att polisanmäla alla hot hon får, istället så lägger hon upp konversationer som hon blurrar, fokus verkar ligga på Linnéas "roliga" "comebacks".
Citera
2019-08-25, 11:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Det är så här det går när en tjej med ett för stort ego aldrig blir ifrågasatt, hon kan bara spinna vidare på hennes narrativ om den sviniga snubben, som mest existerar i hennes huvud.

Hennes historier är helt absurda. krystian sammanfatta hennes berättelser från gymmet, eller som den gången hon skulle gå hem från TV4-studion efter ha medverkat i nyhetsmorgon, Linnéa påstod då att hon skulle ha blivit sexuellt trakasserad över 20 gånger på vägen hem. Glöm heller inte den gången någon ska ha spottat i hennes ansikte utanför en buss.

Det som verkligen är tråkigt är att det faktiskt finns många kvinnor som blir utsatta, men Linnéa har sett ett sätt att utnyttja det hela för egen vinning, kolla bara på hennes karriär nu eller hennes instagram som bara handlar om henne själv. Om hon bryr sig om kvinnor i samhället så borde hon ju fokusera på att polisanmäla alla hot hon får, istället så lägger hon upp konversationer som hon blurrar, fokus verkar ligga på Linnéas "roliga" "comebacks".
Det är ju det. Jag vet rätt många kvinnor som är snyggare än Linnéa som inte är med om en bråkdel av allt hon tydligen råkar ut för.
Citera
2019-08-26, 13:02
Medlem
Låter som hon skriver dessa meddelanden själv för att få uppmärksamhet och varför döljer hon namnen?

https://www.instagram.com/p/B1LIEtYi_-I/
https://www.instagram.com/p/B1egwR4ifmm/
Citera
2019-08-28, 08:40
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Det finns inte så mycket bevis som det finns indicier. Som den gången hon påstod att hon hade skickat ett stort antal PM till folk på Bookface. Problemet är att Bookface inte tillåter en att skicka så många meddelande på en och samma gång. Eller som varje gång jag går ner för en gata och ser kvinnor som är betydligt sexigare och mer vänligt inställda till män än vad Linnea är, och ser att ingen av dom blir trakasserade på öppen gata.

Jag prövade gå in på hennes Instagram efter att ha lyssnat på podden och granskade bilderna.
Och ja, det är uppenbart inte svenska ljusbrytare, dörrhandtag och badrum.
Citera
2019-08-28, 13:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Jag prövade gå in på hennes Instagram efter att ha lyssnat på podden och granskade bilderna.
Och ja, det är uppenbart inte svenska ljusbrytare, dörrhandtag och badrum.
Det är så va? Kan du länka?
Citera
2019-08-28, 15:25
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Det är så va? Kan du länka?

Här är två uppenbara:

Här har du tex ljusbrytare som med 100% inte är svenska.

https://www.instagram.com/p/BDVYYF3G8Bk/

Det här är med 99% sannolikhet inte ett svenskt bad.

https://www.instagram.com/p/5eMdZRG8MI/

Men finns ju möjlighet att båda kan ju ha tagit bilderna på semestern
Synd man måste printscreen, för att kunna zooma. Blir dålig kvalité
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in