2022-06-17, 00:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Man undrar vad hon tjänar sina pengar på? Sitt jurist-yrke? Vem vet. Hon har kanske ingen inkomst
Det kostar över 100 loppor att låta henne komma och föreläsa. Hon får således betalat för att ljuga och sprida hat.

Jag har ofta, främst av damer i alla åldrar, kallats avundsjuk när jag har kritiserat Linnéa. Varför har jag aldrig förstått, för jag vill inte vara känd mediafeminist. Eller känd. Eller media. Och inte feminist heller. Men när jag skrev ovanstående stycke så slog mig att dom har rätt. Jag är avundsjuk på Linnéa. Inte för att hon är känd, inte för att hon är omtyckt. Jag är avundsjuk för att hon får betalt för att ljuga och sprida hat.
Senast redigerad av BigFatCone 2022-06-17 kl. 01:02.
Citera
2022-07-02, 18:10
Medlem
Hon verkar slutat får 1000 dickpics per dag. Varit väldigt anonym ett tag, sitter hon som Bianca och väntar på någon ny trend som de kan påstå de blivit utsatt för. Typ alla killar vill ha analsex
Vips så har de 48 ex som "tvingat" till sig analsex.
Citera
2022-07-02, 19:49
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon verkar slutat får 1000 dickpics per dag. Varit väldigt anonym ett tag, sitter hon som Bianca och väntar på någon ny trend som de kan påstå de blivit utsatt för. Typ alla killar vill ha analsex

Hon insåg väl att den kossan inte gick att mjölka längre. Men som du säger, hon väntar säkert på nästa möjlighet att kunna spela offer. Stålarna måste ju in.
Citera
2022-07-03, 14:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hon insåg väl att den kossan inte gick att mjölka längre. Men som du säger, hon väntar säkert på nästa möjlighet att kunna spela offer. Stålarna måste ju in.
Oroa er inte. Valet närmar sig med stormsteg och i och med valrörelsen så kommer det finnas oändliga möjligheter till att få visa upp sitt galna hår och sin crazy Lily Allen-inspirerade stil. Eller eh, jag menar att det kommer finnas gott om möjligheter att prata om viktiga saker och få uppmärksamhet för det. Kläderna och håret? Det är ju bara för att folk ska haja till och sen lyssna på vad hon säger. Inte alls för att hon är en så ohyggligt vanlig tjej att klockorna stannar och ingen tittar på en söt tjej som är vanlig.
Citera
2022-07-04, 21:39
Bannlyst
Den äckliga horan har valt att blocka folk från att ge negativa kommentarer på hennes insta, men behåller dom som följare för horan vet det ser bra ut med många följare.
Bara efterblivna sossekärrngar som följer aset.
Citera
2022-07-05, 01:41
Bannlyst
Är det inte sjukt länge sen nu hon blev sexuellt trakasserat? Minns när hon inte kunde gå över en ena bro i sthlm utan att bli trakasserad av minst 3 kåta cis-män.

Har hon börjat tjäna några pengar eller godhetspoäng pga Ukraina än? Eller är det fortfarande att utnyttja cancersjuka barn och stå sminkad över öronen tillsammans med nån överlevande jude på nån demonstration?
Vad gör hon egentligen nu för tiden? Är alla blottare med dickpix full-laddat i mobilen inlåsta eller vad händer?
Citera
2022-07-08, 02:09
Medlem
Kent.Kottes avatar
Hon påstår nu att jättemånga har hört av sig till henne och trott att hon var den som blev knivhuggen i Visby. Att hon hela tiden måste vara i centrum…
Citera
2022-07-08, 11:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Hon påstår nu att jättemånga har hört av sig till henne och trott att hon var den som blev knivhuggen i Visby. Att hon hela tiden måste vara i centrum…
Fast vi var nog rätt många som hoppades i alla fall pyttelitet på att det var hon som blev huggen.
Citera
2022-07-08, 13:14
Bannlyst
Fittan sitter och ljuger om mördaren i Visby, på både facebook och instagram påstår hon att han har kopplingar till SD.
Hon som säger sig motverka hat och hot, hetsar snarare folk till hat och hot.
Citera
2022-07-08, 15:15
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast vi var nog rätt många som hoppades i alla fall pyttelitet på att det var hon som blev huggen.

Givetvis. Men det är fan sjukt att försöka profitera på en sån händelse.
Citera
2022-07-08, 15:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte

Hon är åtminstone ALLTID det största offret.
Citera
2022-07-08, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Fittan sitter och ljuger om mördaren i Visby, på både facebook och instagram påstår hon att han har kopplingar till SD.
Hon som säger sig motverka hat och hot, hetsar snarare folk till hat och hot.

Sånt där är ändå larvigt, hur många av alla mördare har inte "varit sossar " eller varit "moderater". Bara när nån med "fel" åsikter hör något spelar åsikterna någon roll.
Om alla kriminella mördarbabbar röstar så är dom sossar.

Synd att det inte var linnea som fick smaka stålet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in