2018-01-27, 21:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är det hon i den här dokumentären? Men dokumentärens namn är Tjejerna som söker lyckan i Dubai, inte knark och droger. https://www.youtube.com/watch?v=ux2SvLQlC3s

Nej, det där är Linnea Vall. Hon var med i Big Brother och är syster till Madeleine Vall som i sin tur är thaiboxmästare och stunt/biroll i Wonder Woman

Men fan, man ser ju lite likheter ändå.
Senast redigerad av Mikeyjames 2018-01-27 kl. 21:29.
Citera
2018-01-27, 21:45
Medlem
Linnea är en av Sveriges bästa handbollsspelare, och hon står på gränsen till landslaget. Damernas förbundskapten är väl en man? Jag vet inte vart han står politiskt, men han kanske håller henne utanför landslaget av rent ideologiska skäl? Har sett henne snurra upp sina motspelare på läktaren, men ännu inget landslagsuppdrag... Skulle vara kul att höra vad Martin Frändesjö, handbollsexperten på TV4, har att säga om Linnea Claeson.
Citera
2018-01-28, 02:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Jag kommenterar inte allt du skriver men ovanstående kommenterar jag dock. Linnea sysslar med normkritik https://sv.wikipedia.org/wiki/Normkritik. Personer som befinner sig i normen ser inte problemen för de upplever inga problem. Allt är ju som det alltid har varit. De upplever normkritiker som oerhört påfrestande, framför allt därför att normkritikerna utmanar just normen, det man tar för givet.

Du tar för givet att hon talar sanning men det gör hon bevisligen inte. Spamfiltret på facebook hindrar vissa saker som hon tidigare säger sig ha utfört. Det riktigt roliga i det hela är att du och hon förstår inte att nu är vi kritikerna som utmanar den feministiska normen och vi har framtiden för oss

Citat:
Vissa strukturer återstår dock. Det är det Linnea fokuserar på. Man blir tafsad på gymmet och så... Inte bra, men det har kommit en lång väg. I alla tider har det dock funnits personer som dig. De har alltid förlorat och har de varit kända så har deras minne alltid svärtats ned i efterhand. Monument rivits.

Vem har blivit tafsad på gymmet av alla ställen? Hennes olika påståenden är helt obevisade och din smått perversa hyllning till denna galenskapsfeminist gynnar inte din trovärdighet i den här debatten.

Citat:
Du måste tänka om och lyssna mer på kvinnor och sluta trycka ned dem. För det är det du gör. Du har inte bara insett det ännu.

Och du måste lära dig att acceptera demokratiska spelregler där alla människor (även män) får göra sig hörda i olika debatter och du måste dessutom sluta inbilla dig att du för alla kvinnors talan. Lider du av något sorts begynnande storhetsvansinne?

Citat:
Inse att du inte kan veta vad andra känner och upplever. Tror du Linnea ljuger? Varför då? Är det inte uppenbart att man inte behöver ljuga. Ni har haft ögonen stängda!

Och det är lika lönlöst att försöka få dig att inse sanningen om denna extremfeminist som att försöka lära en blind att se.

Citat:
Hon har bra mycket mer ballar än många andra. Kommer inte skriva mer i denna tråd så ta väl hand om dig. Peace out

Over and out!

Bättre fly än illa fäkta (ta gärna åt dig)
Citera
2018-01-28, 11:40
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarNilsson
Linnea är en av Sveriges bästa handbollsspelare, och hon står på gränsen till landslaget. Damernas förbundskapten är väl en man? Jag vet inte vart han står politiskt, men han kanske håller henne utanför landslaget av rent ideologiska skäl? Har sett henne snurra upp sina motspelare på läktaren, men ännu inget landslagsuppdrag... Skulle vara kul att höra vad Martin Frändesjö, handbollsexperten på TV4, har att säga om Linnea Claeson.
se tidigare inlägg i tråden. LC är inte någon "stjärna" och nöter fn. avbrytarbänken i ett danskt b-lag.
Citera
2018-02-01, 17:18
Medlem
Hon lägger ner handbollen för att på heltid kunna fokusera på att främja flyktingars rätt att vara här och hata män på hel tid.
Citera
2018-02-01, 18:45
Medlem
Så ung och redan så bitter och arg på halva världen. Man undrar lite vad hon varit med om som gjort henne så sur?
Citera
2018-02-01, 21:31
Medlem
Hon verkar ju ändå mer intresserad av att spackla sig än spela handboll. Kanske färgämnena som förgiftar hen(ne).
Citera
2018-02-01, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Så ung och redan så bitter och arg på halva världen. Man undrar lite vad hon varit med om som gjort henne så sur?

Hon har suttit och gluttat vuxensnoppar redan när hon var barn. Det är så enkelt. Barn blir ofta besatta av någonting som de kan sitta och kolla på i flera timmar. När jag var barn kunde jag sitta nere i hamnen och spana in passagerarfärgor flera timmar i streck. Jag minns hur man fascinerades av hur de lade till, hur de öppnade sina ståtliga bogvisir, hur bilar och långtradare vällde ut och in och fartyget. Linnea har haft samma besatthet av kukar, jag lovar. Bitterheten bygger på att hon inte själv har en mellan sina ben.
Citera
2018-02-01, 22:48
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hon lägger ner handbollen för att på heltid kunna fokusera på att främja flyktingars rätt att vara här och hata män på hel tid.

Fast i ärlighetens namn så spelar hon sina kort helt rätt, i Danmark blir hon aldrig mer än medioker handbollsspelare som är glömd samma dag som hon slutar.

Sverige kommer ge henne plats och betalt för att vara "debattör" och inom sinom tid "föreläsare". Aldrig kommer hon behöva arbeta en enda dag i sitt liv. Varför skulle hon inte mjölka den kossan torr?
Citera
2018-02-05, 01:14
Medlem
Det som är lite märkligt är att hon verkar njuta så mycket av att ge tillbaka på männen som kontaktar henne, precis som om hon vill få en anledning att kunna behandla någon annan illa. Jag tycker att hon går till överdrift i många fall - och därmed underminerar hennes egna arbete då hon framstår som obalanserad.
Citera
2018-02-05, 17:29
Medlem
Hon är ju som stryk, så det är helt orimligt att hon skulle bli utsatt för allt som hon påstår. Jag är oerhört förvånad över att hon har fått skriva i Aftonbladet, då det är uppenbart att hon fabulerar.
Citera
2018-02-05, 18:48
Bannlyst
Om två år kommer ingen att veta vem hon var ! Bitterhet är alltid svårt att utveckla !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in