2024-01-05, 17:20
Medlem
Tzatzikins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
När du säger det så tror jag hon är en väldigt ensam människa.
Jag har träffat på henne i ett jobbsammanhang och hon verkade fruktansvärt självupptagen och jobbig, inte direkt en person som folk dras till privat.

Mött henne i jobb. Tyckte hon var klassiskt ”trevlig” som folk är när de är vanliga mot varandra utan att egentligen vara genuint intresserade. Hon hade en ”livvakt” (en man som gick bakom henne hela tiden och kollade läget på grund av hot tydligen) med sig, vilket kändes lite överdrivet då detta var i ett slutet sällskap i en låst lokal och ingen utomstående visste att hon var där.
Citera
2024-02-24, 16:05
Bannlyst
Spyr när jag ser i superstar på kanal 5.
Hon är klängig och jobbig, ingen gillar henne.
Citera
2024-02-24, 16:24
Citat:
Ursprungligen postat av Mods69
Spyr när jag ser i superstar på kanal 5.
Hon är klängig och jobbig, ingen gillar henne.

Hon är snygg och vältränad men det är också det enda
Citera
2024-02-24, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon är snygg och vältränad men det är också det enda
Hon är skitful och ful kropp och fula små bröst.
Citera
2024-02-24, 17:06
Medlem
Kanastras avatar
Håller hon på med några slags droger?
Den trafikpolis som stoppar henne och möts av den här blicken och inte tar med henne på provtagning ska nog se sig efter nytt arbete
https://www.instagram.com/p/CyL6YVio...sv&img_index=1

Hennes följare verkar dessutom stenkorkade. "Du är så cool och modig!" "Cool t shirt!"
Citera
2024-02-25, 13:34
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Håller hon på med några slags droger?
Den trafikpolis som stoppar henne och möts av den här blicken och inte tar med henne på provtagning ska nog se sig efter nytt arbete
https://www.instagram.com/p/CyL6YVio...sv&img_index=1

Hennes följare verkar dessutom stenkorkade. "Du är så cool och modig!" "Cool t shirt!"
Jag tycker hon på den bilden ser ut som nån slags kopia av Loreen. Båda ser ju lika flummiga ut
Citera
2024-02-29, 15:31
Bannlyst
Varför upphörde alla sextrakasserier och skickade kukbilder till denna kvinna efter hon blivit mer känd och rik på sina föreläsningar?
Det hon blev känd för (genom att ljuga och överdriva) har nu helt upphört.
Endast människor utan moral umgås med denna falska människa.
https://ibb.co/gZmb8bv
Citera
2024-02-29, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mods69
Varför upphörde alla sextrakasserier och skickade kukbilder till denna kvinna efter hon blivit mer känd och rik på sina föreläsningar?
Det hon blev känd för (genom att ljuga och överdriva) har nu helt upphört.
Endast människor utan moral umgås med denna falska människa.
https://ibb.co/gZmb8bv

Vetefan om det beror på kändisskapet. Mer att hon blev synad på lögnerna av annat folk på vänsterkanten. Det är nog inte lika kul att ljuga sin följarbas rätt upp i ansiktet om man får mothugg. Med tanke på att kritik kom från hennes ”egen sida” och inte bara från meningsmotståndare så insåg hon förmodligen att det var läge att sluta innan hon förlorade allt stöd.
Citera
2024-03-05, 19:34
Vad tjänar hon sina pengar på. Egen företagare i något eller?
Citera
2024-04-08, 07:16
Jag såg henne i tv-rutan som hastigast.. Har lögnerskan tagits in i värmen igen? Kan det ha varit mästarnas mästare?
Citera
2024-04-08, 13:00
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Jag såg henne i tv-rutan som hastigast.. Har lögnerskan tagits in i värmen igen? Kan det ha varit mästarnas mästare?

Åtta inlägg upp . "Superstars" på Kanal 5, alltså. Hon är verkligen ingen stjärna, på något sätt. Ett hån mot riktiga idrottsstjärnor att behöva dela skärmtid med denna person vars idrottsliga meriter är mediokra i jämförelse*.

* Jag utgår åtminstone ifrån att de övriga i programmet har riktiga idrottsmeriter, som i gamla "Superstars". Har inte sett skiten.
Citera
2024-07-28, 21:29
Bannlyst
Såg hennes senaste inlägg på instagram..
Palestine över hela, hon har är falskaste människan som finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in