2023-11-08, 21:10
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Enligt Wikipedia har hon inte vunnit något och knappt ens spelat på högsta nivå i Sverige.

Dom andra deltagarna måste ju bli irriterade över att hon kvoteras in för noll meriter
Citera
2023-11-14, 15:35
Medlem
Parallaxs avatar
När judar kan hjälpa en vänsterpopulistiska agende: ett jävla tjat om Heidi Fried mm

När de inte kan det, tex nuvarande läge i Gaza: inte ett ord
Citera
2023-11-14, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Linnea Claesson, undra om hon har ett ensamt liv. Hon verkar vara förvirrad i sitt tankesätt. Vad tjänar hon sin inkomst på, att influera? Säljer sex gör hon definitivt inte. Hon klär sig sexigt får man säga. Hon ter sig något personlighetskluven.
Linnet är en framtida Linda Skugge tror jag som går från feminist till sexmissbrukare.
Citera
2024-01-01, 14:10
Bannlyst
Varje jul och nyår så skriver hon väldigt mycket om självmord.
Undrar hur många självmord hon triggar igång?
Varför får inte fettot kukbilder längre, upphörde dom att komma sen hon blev stenrik på menlösa lögnaktiga föreläsningar?
Citera
2024-01-02, 16:37
Bannlyst
Hon har låst kommentarsfältet efter sin senaste blunder.
Hon postade bild på sig naken och nummer till självmordslinjen.

Nån kommenterade..”Tänkte ta livet av mig men går och onanerar istället” 🤣🤣🤣
Citera
2024-01-02, 17:24
Citat:
Ursprungligen postat av Gustafbra

Hahaha🤣🤣🤣
Citera
2024-01-02, 17:30
Medlem
Citat:
Varför får inte fettot kukbilder längre, upphörde dom att komma sen hon blev stenrik på menlösa lögnaktiga föreläsningar?
Hon triggar inte självmord genom att skriva om det. Det är en seglivad myt som skadat tillräckligt.
Senast redigerad av Alltid42 2024-01-02 kl. 17:32.
Citera
2024-01-02, 18:32
Medlem
NoTruces avatar
Linnéa griftar vidare och kommer att fortsätta med det till inkomsterna uteblir, det vill säga när företagen och myndigheterna inser att hon är en charlatan och lägger pengarna på något vettigt istället. Att gemene man skulle kunna lära henne något är väl uteslutet, sett till reaktionerna hon får i sociala medier. Blir det för negativt stänger man naturligtvis kommentarsfältet.

I grund och botten har hon säkert goda avsikter, men det borde väl stå klart för envar att det hon gör är kontraproduktivt i många fall. Att använda rörelser, slogans och andra människor som rekvisita i byggandet av det egna varumärket kommer alltid att lämna en sur smak i munnen. Varför slutade hon med handboll? Skada? Har hon jobbat med något i livet? Utbildning? Det måste väl finnas något som tilltalar henne som inte måste handla om just henne i alla lägen?`

Jag försökte googla dikten som avslutar hennes senaste IG-inlägg om självmord. Hon har ju blivit påkommen med plagiat tidigare. Än så länge har jag inte hittat något, men det skulle inte förvåna om hon klippt och klistrat även i detta fall. Texten i sig var ändå rätt fin i sin enkelhet. Men det är ju aldrig riktigt så enkelt som det verkar med LC.
Citera
2024-01-02, 19:40
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:

Så tråkigt att hon låste kommentarsfältet, det var så många roliga kommentarer 😅.

Osmaklig bild och sinnessjuk text.

”Jag vill att du ska vara kvar.

Varför då? Undrar du.
För att jag älskar dig
Varför då? Undrar du.
Det behöver du inte förstå just nu

Så otäckt självfixerad, verkligen storhetsvansinne.
Citera
2024-01-02, 21:03
Medlem
Säga vad man vill om Linnea men hon är nog inte dummare än att hon fattar att all hennes ”succé” grundar sig i den uppmärksamhet man får som snygg tjej. Linnea har snygg kropp och hon vet att bilder på den ger klick, oavsett om det är andra tjejer som är inspirerade och tycker hon är cool, eller män som tycker hon är het.

Om hon gör en Skugge får tiden utvisa…
Citera
2024-01-02, 23:20
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Triggar?
Tror du inte man kommit på tanken innan Linnea Claesson nämner det?
Citera
2024-01-03, 22:19
Medlem
Linnea Claeson ger mig intrycket av att vara en narcissistisk posör som skulle sälja sin mamma för att få sola sig i kändisskapet och allt vad det innebär. Hade inte tänkt på henne på mycket länge (hon försvann ju mer eller mindre från etern efter att ha blivit avslöjad, verkar det som) förrän jag såg Haveristernas skärmdump av hennes nakenposerande inlägg om självmord, och skrattade rakt ut. Skönt att hon knappt syns till längre, det går ju inte att ta människan på allvar.

Jag kommer ihåg när hon blev stor där runt 2017 och gick själv från att till en början skratta med henne till att börja ifrågasätta henne och få väldigt allt märkligare vibbar. Det som jag främst störde mig på hur var hur oerhört smug hon såg ut på varje bild. Hon ser alltid så märkligt nöjd ut, ett exempel är ju den där videon som finns från någon EU-konferens hon var med på, där hon beskriver sin hemska vardag där alla bara trååååånar efter henne och trakasserar och hotar och så vidare... Skämskudde på denna. Det fanns inte ett uns av engagemang eller känslouttryck i det vidriga hon beskriver, istället sitter hon och hånler. Jämför med Greta Thunberg som åtminstone är lite arg och känsloladdad i sina tal. Eller andra offer som suttit hos Malou eller dylikt och gråtit en skvätt mellan varven, uppenbart skakade över vad de varit med om.

Hennes dröm gick i uppfyllelse och hon blev känd. Hon fick klippkort hos TV4:s morgonsoffa, fick priser, utnämndes till årets jurist (!), och fick äntligen leva loppan på glittriga galor och bland glamouren. Assholes Online-inläggen förbyttes mot halvnakna selfies och allmänt poserande, för vad skulle hon ens med Assholes Online till? Uppdraget var ju slutfört, hon hade ju äntligen blivit känd.

Man kan tänka att lögnerna och överdrifterna inte gör något eftersom hon kämpar för en bra sak, men jag börjar tro att hennes engagemang för feminism och mot sexuella övergrepp och hennes allt annat jiddrande om godhet inte ens är genuint överhuvudtaget. Jag tror inte hennes mission var detta ens från första början, allt handlade bara om att uppnå kändisskap och berömmelse. Den röda tråden i allt hon uttalat sig om och lagt upp på sociala medier är "JAG". Det är självförhärligande på ett näst intill makabert sätt, ett sätt som bara en narcissist jobbar på. Hon är så snygg och har en så fantastisk kropp, hon är en hjälte som räddar människor från tågspår, hon dansar för förintelseöverlevare, hon är en figur som likt Jesus själv sitter på instagram och finns där för alla ensamma och ledsna människor som behöver kontakt...

Jag tror att hon är ganska ensam själv, faktiskt. Mytomaner förblir ofta ganska ensamma, för de lyckas sällan behålla de mänskliga kontakter de skapar, eftersom människorna runt omkring en tröttnar på lögnerna. Jag har haft oturen att möta flera mytomaner i mitt liv. Mytomaner förhöjer gärna sig själva som hjältar, eller så försöker de skapa empati och offerskap genom att ljuga och överdriva om hemska saker som hänt dem. LC gör båda, och kryddar detta med hånleenden och snygga selfies för att maximera kulten kring sig själv. Sveriges mediesfär borde skämmas över hur de lät henne hållas så länge.
Senast redigerad av FallinThrowAway 2024-01-03 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in