2017-11-07, 01:50
Medlem
Hur troligt är det att man får en "riktig" puck idag?
Det lär väl vara PMA eller nått jävla MDPV skit..
Senaste jag provade för typ fem år sen var förjävla äcklig, säkert meth bland annat.

Hur rena anser ni som varit med att dagens puckar är?

med rena menar jag mdma + tjack
Citera
2017-11-07, 01:57
Medlem
CannabisPillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonkommer
Senaste jag provade för typ fem år sen var förjävla äcklig, säkert meth bland annat.

Finns ju en hel del dåliga ute, men i mina trakter är det nästintill alltid finfint
Citera
2017-11-07, 02:00
Medlem
CannabisPillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ariananicole99
Tjo har kommit över några olika E. ingen av dem har jag tidigare testat så vore kul o veta mer om dem.

Blå superman
Gråa kvarn
Några lila som är tunna som det står något i stil med ''Warning Pharaoh 240mg'' på
Gula som det står något i stil med ''911 turbo'' på
Nån grön som har formen av ett moln, med bubbliga kanter som det står nåt på med skrivstil på!

Helt ärligt skiter jag i om nån är farlig.

Tacksam för svar.
Om du syftar på gråa väderkvarnar är dom bra, enligt mig iaf. Droppade 2 och det var nog det sjukaste jag gjort i hela mitt liv. (2-3 månader efter senaste intag)
Citera
2017-11-07, 04:05
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Du måste leta på helt fel ställen.. I mina kretsar finns det s.k "rena" knappar som består av MDMA & bindningsgrejen, vill du ha MDMA o tjo så är det väl bara att du köper o blandar själv om du nt hittar ngn som har o säljer sina pressade med tjo i.. Varför man nu ens skulle vilja ha de i.. aja! dömmer ingen,säkert fet blandning.
Citera
2017-11-07, 04:12
Medlem
darkSkyes avatar
Dom rosa dominos 220-250mg som cirkulerar just nu är det bra tryck i!
Ätit ett x antal hittills och bara känt av starkt MDMA rus (även testade, bara mdma), AT:n finns inte ens på kartan.
Men blivit alldeles för mycket på för kort tid så har garanterat inte fått ut allt dom har att ge, men ska vänta en längre tid innan nästa roll o se hur skev man kan bli på dessa.
Verkar nästan billigare att köpa dessa knappar än kristallerna, imo.
Citera
2017-11-07, 04:16
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Det du letar efter kanske är dom där "Double Trouble", dom är det mdma+tjack i.
Citera
2017-11-07, 07:55
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:

Sedan c.a. år 2010, lite senare, vände det på MDMA-marknaden. Om standarden tidigare hade varit att pillren var förorenade, placebo eller innehöll helt andra RC-droger, är det precis tvärtom nu. Standarden är att pillrena endast innehåller MDMA+bindemedel och att styrkan faktiskt många gånger är en bra bit över vad många skulle beteckna som normal dos!

Inte nog med det, enligt pillreports, ectasydata mfl, verkar det även om att ytterst få knappar innehåller ens tjack! Däremot misstar många användare (inklusive mig) enligt egen erfarenhet MDA-ruset som kommer till vid för hög dosering av MDMA för tjack.

Vi lever i the golden age av MDMA-tillgång helt klart
Citera
2017-11-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Sedan c.a. år 2010, lite senare, vände det på MDMA-marknaden. Om standarden tidigare hade varit att pillren var förorenade, placebo eller innehöll helt andra RC-droger, är det precis tvärtom nu. Standarden är att pillrena endast innehåller MDMA+bindemedel och att styrkan faktiskt många gånger är en bra bit över vad många skulle beteckna som normal dos!

Inte nog med det, enligt pillreports, ectasydata mfl, verkar det även om att ytterst få knappar innehåller ens tjack! Däremot misstar många användare (inklusive mig) enligt egen erfarenhet MDA-ruset som kommer till vid för hög dosering av MDMA för tjack.

Vi lever i the golden age av MDMA-tillgång helt klart

Goda nyheter!
Behöver nödvändigtvis inte ha tjack i, men tycker det är nice.

Tack
Citera
2017-11-08, 10:19
Medlem
Citat:

Haha, jag minns verkligen tiderna då puckar kort och gott inte var "en grej" i Stockholm. Minns många batchar där man behövde droppa 3-4 st puckar för att det skulle svänga till, eller de gånger då man kommit för att köpa E men snabbt sett att kranen hade DXM eller 2cb-tabbar.

Detta var i början av 2000-talet och innan gemene man tjackade knark på nätet. Idag har ju en större andel av svenska folket förstått det härliga med att dansa och uppleva några timmars extas tillsammans med andra människor och knapparna håller generellt väldigt hög kvalitet och på grund av det enorma utbudet i t ex Sthlm där jag bor så tjänar ingen kran på att försöka sälja riktiga skräpknappar.

Har EZ-testat en jäkla massa knappar de senaste åren och mer eller mindre alla gett utslag som starkt indikerar MDxx och inget annat. Svenska knapp-konsumenter är idag oftast ganska medvetna, bland annat på grund av såna här trådar. Smuts-knappar avslöjas lätt.

On-topic: Har någon hört talas om eller kanske t om käkat "Gula / Gröna Döskallar" eller "Gula Warner Bros."?

Helst av allt kanske testat dem med kit? Puckarna ser stora samt ytterst välpressade ut. Ringer några klockor?
Citera
2017-11-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ariananicole99
Jag testade med 2polare gröna heineken. Jag blev jääääävligt e.ad hahhaha! Dom jag var med (2st killar) dom spydde dock ner hela rummet och balkongen. Det kanske berodde på nåt annat dock eftersom dom hade tagit både benzo, tram o diverse annat innan.

Tror det ska vara 220mg i dem. Ha dock i åtanke att jag är en väldigt tunn tjej och blir påverkad bra på små mängder så dem kanske är sämre för dig!

Två vänner droppade en och ½ Heineken (från mrbaeng) var i helgen, de blev helt nitade (på ett bra sätt). De rekommenderar dessa starkt!
Citera
2017-11-08, 14:38
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Haha, jag minns verkligen tiderna då puckar kort och gott inte var "en grej" i Stockholm. Minns många batchar där man behövde droppa 3-4 st puckar för att det skulle svänga till, eller de gånger då man kommit för att köpa E men snabbt sett att kranen hade DXM eller 2cb-tabbar.

Detta var i början av 2000-talet och innan gemene man tjackade knark på nätet. Idag har ju en större andel av svenska folket förstått det härliga med att dansa och uppleva några timmars extas tillsammans med andra människor och knapparna håller generellt väldigt hög kvalitet och på grund av det enorma utbudet i t ex Sthlm där jag bor så tjänar ingen kran på att försöka sälja riktiga skräpknappar.

Har EZ-testat en jäkla massa knappar de senaste åren och mer eller mindre alla gett utslag som starkt indikerar MDxx och inget annat. Svenska knapp-konsumenter är idag oftast ganska medvetna, bland annat på grund av såna här trådar. Smuts-knappar avslöjas lätt.

On-topic: Har någon hört talas om eller kanske t om käkat "Gula / Gröna Döskallar" eller "Gula Warner Bros."?

Helst av allt kanske testat dem med kit? Puckarna ser stora samt ytterst välpressade ut. Ringer några klockor?

Jag instämmer, nu har jag inte testat de knappar jag kommit över men de senaste åren har i stort sett samtliga knappar hållt hög kvalitet och kristaller har alltid varit bra.

Jag handlar iofs alltid av folk jag litar på men jag är sällan orolig för att få nåt annat.

Tillgången på mdma är bra för tillfället.

//Tripportreat
Citera
2017-11-08, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur

Kan "döskallar" åsyfta till punishers likt dessa https://i.redd.it/xi3sk2ayx3vy.jpg? I så fall ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in