Citat:
Ursprungligen postat av
Aragonkommer
Hur troligt är det att man får en "riktig" puck idag?
Det lär väl vara PMA eller nått jävla MDPV skit..
Senaste jag provade för typ fem år sen var förjävla äcklig, säkert meth bland annat.
Hur rena anser ni som varit med att dagens puckar är?
med rena menar jag mdma + tjack
Haha, jag minns verkligen tiderna då puckar kort och gott inte var "en grej" i Stockholm. Minns många batchar där man behövde droppa 3-4 st puckar för att det skulle svänga till, eller de gånger då man kommit för att köpa E men snabbt sett att kranen hade DXM eller 2cb-tabbar.
Detta var i början av 2000-talet och innan gemene man tjackade knark på nätet. Idag har ju en större andel av svenska folket förstått det härliga med att dansa och uppleva några timmars extas tillsammans med andra människor och knapparna håller generellt väldigt hög kvalitet och på grund av det enorma utbudet i t ex Sthlm där jag bor så tjänar ingen kran på att försöka sälja riktiga skräpknappar.
Har EZ-testat en jäkla massa knappar de senaste åren och mer eller mindre
alla gett utslag som starkt indikerar MDxx och inget annat. Svenska knapp-konsumenter är idag oftast ganska medvetna, bland annat på grund av såna här trådar. Smuts-knappar avslöjas lätt.
On-topic: Har någon hört talas om eller kanske t om käkat "Gula / Gröna Döskallar" eller "Gula Warner Bros."?
Helst av allt kanske testat dem med kit? Puckarna ser stora samt ytterst välpressade ut. Ringer några klockor?