2012-01-03, 13:52
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
En är för lite. Visst känner man av det lite. Jag poppa 5 stycken totalt.

Fick betala 200kr st så 5st va inget alternativ för mig.

mvh
Citera
2012-01-03, 19:53
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Gröna äpplen, i sthlm? Något vettigt?
Tänkte precis fråga om dom florerade fortfarande? En vän till mig fick tag i dom för någon vecka sedan, var rätt säker på att dom tagit slut. Jag käkade dom i somras och det var nog dom i särklass bästa knappar jag provat i Sverige. Droppade 1 och 1/2 till att börja med och efter 20 minuter kunde jag inte stå upp, var tvungen att sitta ner och stirra upp i den oändliga rymden. Satt och smekte mig själv i c:a 5 minuter innan jag kunde ställa mig upp och vara någorlunda normal. Aldrig upplevt maken till MD-kick, inte ens på rena kristaller.
Citera
2012-01-04, 09:16
Medlem
redeabluis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiGHLEVEL
Några polare käkade dom på nyår. Det var helt klart mdma i dom. Inte så mycket kanske, men mina polare som käkade 4+ var blev kickade.

Jag tror jag talar för alla när jag säger att man inte vill behöva käka 4+ för o känna sig "kickad". Va inte MDMA i dom jag käkade iaf, inget alls. Och behöver man käka mer än en för o känna av MD:t så är det enligt mig keffa knappar.
Citera
2012-01-04, 14:28
Medlem
Blå MC donalds, stockholmstrakten ? Någon ?
Citera
2012-01-04, 14:45
Medlem
spzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Tänkte precis fråga om dom florerade fortfarande? En vän till mig fick tag i dom för någon vecka sedan, var rätt säker på att dom tagit slut. Jag käkade dom i somras och det var nog dom i särklass bästa knappar jag provat i Sverige. Droppade 1 och 1/2 till att börja med och efter 20 minuter kunde jag inte stå upp, var tvungen att sitta ner och stirra upp i den oändliga rymden. Satt och smekte mig själv i c:a 5 minuter innan jag kunde ställa mig upp och vara någorlunda normal. Aldrig upplevt maken till MD-kick, inte ens på rena kristaller.
Drog också i mig 1 och en halv i somras, och det var redigt bra drag i dem! En helt annan klass än rosa LV som det blev på nyårsafton. Hade hört att de skulle vara bra men det var långt ifrån samma som äpplena.. Då kanske det finns hopp då iaf!
Citera
2012-01-04, 18:36
Medlem
Vad vet vi om kvalitén på rosa LV som finns i sthlm?
Citera
2012-01-04, 21:12
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Hört gott om dem, inte testat själv.
Citera
2012-01-04, 21:37
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Gröna äpplen, i sthlm? Något vettigt?
Dom har ju varit bra tidigare.
Citera
2012-01-04, 22:37
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo

Läs lite bakåt i tråden så har vi diskuterat den Jag tycker de är bra. Men jag rekommenderar att du har minst 4-5 st per person för en kväll.
Citera
2012-01-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMonopolyOfForce
Vad vet vi om kvalitén på rosa LV som finns i sthlm?

finns bara ett ord. TUNGA ! <3
Citera
2012-01-05, 16:58
Medlem
EcstasyRisings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Tänkte precis fråga om dom florerade fortfarande?

Blev erbjuden dessa, ska vara bra tryck om man frågar säljaren, men kollar med er också. Ser ju bra ut.
Citera
2012-01-05, 17:13
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Blev erbjuden dessa, ska vara bra tryck om man frågar säljaren, men kollar med er också. Ser ju bra ut.
Tja, säljaren ska du inte lita på såvida du inte vet vad han/hon går för sen tidigare. Däremot kan jag gå i god för att det är bra piller (om det är samma batch som från i somras och det verkar ju som det i och med min väns erfarenhet förra veckan). Återkom med rapport!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in