2026-07-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten310
Tja. Har fått tag på nån grön Donkey Kong eller King kong eller vad det nu är. Ska enligt kranen vara 280mg i dem. Blir min första gång på torsdag och självklart vill man ta nått bra då såklart.
Är denna nått att ha?
Vad ska jag förvänta mig?
Är liten så vilken dos rekommenderas?

Även läst och sett att denna finns som 2cb också så är lite nojjig att det kanske inte är mdma. Hur vet jag skillnad utan testkit?

Jag har nog samma typ av Donkey Kong och undrar detsamma. Hur blev effekten till slut? Tog du en hel eller halv tablett?
Citera
2026-07-25, 17:05
Medlem
Har fått hem rosa/lila superman märke är de E, vågar jag pröva? Hittar ingen info 🙄
Citera
2026-07-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0kens
Har fått hem rosa/lila superman märke är de E, vågar jag pröva? Hittar ingen info 🙄

Här kan du hitta en del info:

https://www.drugsdata.org/results.php?search_field=all&s=superman
Citera
2026-07-25, 20:19
Medlem
Hade fel, samma fort som superman men med en döskalle i och mer lila än rosa
Citera
2026-07-26, 16:08
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doddodiddi
Någon som testat Blåa Netflix nyligen?
Jag undrar också om dessa är det någon som vet?
Citera
2026-08-10, 20:27
Medlem
Vad har hänt med ecstasy de senaste 20 åren då? Går det fortfarande bra att slänga i sig en tablett och dra ut eller har de blivit skitstarka, utblandade i större utsträckning eller annat att tänka på? Eller tar folk bara MDMA kristaller istället?
Citera
2026-08-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola12
Vad har hänt med ecstasy de senaste 20 åren då? Går det fortfarande bra att slänga i sig en tablett och dra ut eller har de blivit skitstarka, utblandade i större utsträckning eller annat att tänka på? Eller tar folk bara MDMA kristaller istället?

Det är mest kristaller nu. Dom flesta efterfrågar kristaller. Det byggdes upp en rejält hype kring kristaller för 15-20 år sen och den sitter rätt hårt nu. Kristaller ses som det bästa och tabletter ses som lågbudget och risk för fejk. Kvaliteten på tabletter varierar, vissa är väldigt starka medan vissa inte innehåller MDMA alls utan helt andra saker. Det är också vanligt idag att det finns fejkkopior av tabletter som har mycket MDMA. Förr var det oftast så att om man hittade en sorts tabletter så var alla man köpte med den designen likadana, men idag går det snabbt att pressa upp tabletter med likadan design som dom bra som cirkulerar i området,. Så man aldrig riktigt kan veta.
En annan sak är att folk säger nästan aldrig Ecstasy idag, man säger MDMA och Molly.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in