2016-12-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Rosa redbull någon som har erfarenheter hittar inget. Vettigt innehåll på pillreports

Rosa redbull ska ju vara bra sägs det.. Inhandlats var?
Citera
2016-12-09, 16:37
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Rosa redbull ska ju vara bra sägs det.. Inhandlats var?

Västerås

Ingen som har koll på lila Barcelona
Citera
2016-12-09, 16:46
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8112152019
Liten varning på dessa! Snaskade en halv (inköpt i Stockholm) för två veckor sen och kände inget alls, så slängde andra halvan.

I helgen har det även rapporterats om en misstänkt OD på en fest i Stockholm och personen hade knaprat Lila Barcelona, så var försiktiga och testa dessa innan du stoppar i dig dem då jag misstänker att de kan innehålla PMA/PMMA.

Ska försöka få tag i ett ez-test och återkomma med resultat.

Har du fått tag i nått test?
Citera
2016-12-09, 20:51
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Jag har ett par blåa perignon inköpta i typ september/oktober i skåne, vad ska man tro att dessa innehåller? Finns ju vissa reports som indikerar ändå upp till 260mg, det låter helt otroligt isåfall, det är för mycket även för mig med en hel isåfall. Har tänkt ta dom med en nybörjare, en tjej, vill att det ska bli en så bra upplevelse som möjligt eftersom det är hennes första gång, vill inte att hon ska vobbla iväg eller få grava minnesluckor. Vågar man ge henne en halv blå perignon tror ni? Hon väger typ 55-60kg...

Har även orangea ugglor som jag har testat och vet är bra, funderar på om jag ska köra på dom istället, typ ge henne 3/4-tab och ta en hel själv. Hur hade ni gjort?
Tagit 2,5 Dom Perignon, 1,5 först sedan 1 st. Har jävligt hög tolerans men peakade inte trots den stora doseringen. Men bra är dom men inte som gråa nespresso.
Citera
2016-12-09, 21:06
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacemode
Tagit 2,5 Dom Perignon, 1,5 först sedan 1 st. Har jävligt hög tolerans men peakade inte trots den stora doseringen. Men bra är dom men inte som gråa nespresso.
Samma här.. Fast tog 4st, 3oralt 1nasalt. Kan med bero på min tolerans
Citera
2016-12-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacemode

Underligt, jag har lite tolerans och har kört ett par 500mg kvällar i år, en hel räckte för mig nästan en hel kväll. Kanske finns olika batches? En polare sneade rätt hårt på en halva med ordentliga hallisar.
Citera
2016-12-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Västerås

Ingen som har koll på lila Barcelona

Körde i somras, fick ingen vidare effekt. Antagligen från samma snubbe, men då hade jag megatolerans så kan varit därför.
Citera
2016-12-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankyD.
Testade med ez-test. Medium/high mdma.

Du snackar om orangea cookie monster? Har kommit över en del och vill gärna inte ge bort något som är kefft, better safe than sorry
Citera
2016-12-15, 18:03
Medlem
General-snuss avatar
Gröna chuppa chups eller gröna chilla chops nån som sett dessa?

http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=33911

Edit hitta dom nån som testat?
Senast redigerad av General-snus 2016-12-15 kl. 18:12.
Citera
2016-12-16, 07:13
Medlem
husGUDENs avatar
Lila FC Barcelona - formade som en sköld med brytskåra på baksidan. Välpressade, stenhårda knappar. Test-kit indikerar rent MDxx.

Tryckte en av de här välskapta rackarna en fredagnatt tidigare i höst. Startade med en halv och när den började färga så droppade jag andra halvan. Riktigt härliga knappar som andas kvalitet rätt igenom. Jag tycker de var riktigt bra doserade, lagom starka - karusellen drog igång med ett sjudundrande jävla tryck men jag var inte ens och nosade på minnesluckor efter en knapp.

"Very clean roll" kommenterade en polare från utlandet ett par dagar senare och det var det sannerligen; väl hemma somnade jag direkt när huvudet mötte kudden och mådde kanon dagen efter.

Testade dem med kit som inte indikerade något annat än MDxx (använde t om två olika reagenser eftersom halva grejen var att bjuda vänner och bekanta under en efterfest).

En puck-erfaren gammal klubbkids gissning skulle vara att de innehåller ca 160-170 mg MDMA - alltså riktigt fina jäkla puckar!
Citera
2016-12-16, 15:20
Medlem
Raxxorzs avatar
Gröna Heineken.
Testat dom vid 2 olika tillfällen, har tyvärr inte kunnat testa dom.

Riktigt bra, perfa att mysa med. Går sönder rätt lätt dock.
Citera
2016-12-17, 05:03
Medlem
erections avatar
Undrar också över gröna chupa chups. Skall väga två gram har jag hört. Frågan är hur mycket av dem som är MDMA och resten bindningsämnen eller eventuella andra substanser?

Kanske beställa RC-kit för att kika på dem närmare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in