2015-04-11, 14:26
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flemch
Tjena!
Fått tag i ett par blåa superman som enligt han ska vara mest mdma. Superman logga på båda sidorna och triangel formad tablett
Nån som testat?
Kan fixa bild om det behövs!
Borde vara lugnt, men better safe than sorry. skicka en bild, lite jobbigt att vara säker runt superman piller när vissa innehåller pmma :/
Citera
2015-04-11, 15:10
Medlem
zyx-citrons avatar
Bäst: gröna nike. Tog en räckte hela natten och hade det jävligt kul

Sämst: gröna kanada. Tog en och snea direkt. Kunde inte röra på mig på flera timmar
Citera
2015-04-11, 15:25
Medlem
[quote=Robotboyoo|52970355]Borde vara lugnt, men better safe than sorry. skicka en bild, lite jobbigt att vara säker runt superman piller när vissa innehåller pmma :/

Vad är pmma då? Gissar att det är det som det skrivs om i alla tidningar?
Ska fixa bild!
Citera
2015-04-11, 15:27
Medlem
[quote=Flemch|52970921][quote=Robotboyoo|52970355]Borde vara lugnt, men better safe than sorry. skicka en bild, lite jobbigt att vara säker runt superman piller när vissa innehåller pmma :/

http://imgur.com/Ohc28zw
Likadan på båda sidor
Citera
2015-04-11, 16:07
Medlem
jagboffades avatar
Fick tag i röda nintendo 2.0 och läst riktigt bra om dessa, någon här med egna erfarenheter? Uppfångande i göteborgsområdet.

Hårda, smakar som de knappar jag käkat innan så är inte ett dugg orolig. Kommer med update ifall ingen hojtar till innan.
Citera
2015-04-12, 21:24
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagboffade
Fick tag i röda nintendo 2.0 och läst riktigt bra om dessa, någon här med egna erfarenheter? Uppfångande i göteborgsområdet.

Hårda, smakar som de knappar jag käkat innan så är inte ett dugg orolig. Kommer med update ifall ingen hojtar till innan.

röda nintendo är kassa.. Käkade 2 stycken och blev "lite" mysig, antingen mycket skit i eller helt enkelt lite md. 3 stycken polare var med och den enda som blev ead var snubben som käkade för första gången, han tog 1½ och var nöjd men vi andra är missnöjda. Rekommenderar INTE!
Senast redigerad av jagboffade 2015-04-12 kl. 21:26. Anledning: skrev fel
Citera
2015-04-12, 21:31
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyx-citron
Bäst: gröna nike. Tog en räckte hela natten och hade det jävligt kul

Sämst: gröna kanada. Tog en och snea direkt. Kunde inte röra på mig på flera timmar

Kan meddela att det är MDMA, MDPV och 5-meo-dipt i gröna kanada. Fick mig en rejäl tripp på 1,5 sådan plus massa gräs ^^
Citera
2015-04-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen00
Fixade rosa/vita apple igår kväll. Tänkte dra i mig dom idag. Någon som hört något om dom? Har inte hittat dom på pillreport osv.

Kan svara på min egna fråga och säga att det var riktigt goa grejer!
Citera
2015-04-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flemch
Tjena!
Fått tag i ett par blåa superman som enligt han ska vara mest mdma. Superman logga på båda sidorna och triangel formad tablett
Nån som testat?
Kan fixa bild om det behövs!

Jag själv har testat blå superman med brytskåra på ena sidan, dessa är äkta vara och är riktigt bra!
Men vad jag har läst och hört ska det vara just superman med logga på båda sidorna som är farliga.

Jag hade varit försiktig, köp dig ett test om du vill vara säker!
Citera
2015-04-13, 16:45
Medlem
Robotboyoos avatar
Till de som frågade ang gula chupa chups, de är helt okej, inte direkt en stark e utan mycket utblandat med amfetamin..
Citera
2015-04-14, 05:31
Medlem
Nån som testat Blåa bentley, ser ut som ett blått B i princip. finnes i stockholm? bra grejer?
Citera
2015-04-14, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theimmortal
Nån som testat Blåa bentley, ser ut som ett blått B i princip. finnes i stockholm? bra grejer?

Hört av vissa att den är dålig (typ rc aktig) och av andra att den är bra, också i stockholmsområdet.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in