Skulle behöva lite hjälp att avgöra om jag har bra eller dåliga piller.
Det är gröna handgranater & rosa superman-tabletter som är beställda från Swecan på Nuc.
(Bild kommer längst ner).
Det var första gången jag provade E igår, en grön handgranat krossades mellan två skedar och snortades. Tyckte att de var väldigt enkla att krossa, vilket jag förstått kan vara en indikator på PMMA-piller?
Efter att jag snortat upp allt så kände jag något direkt. Var svårt att beskriva, men kände mig lätt uppjagad, full och synen kändes lite konstigt.
Växlade mellan att frysa och svettas och när jag skrev något på datorn så skrev jag så fort att det mest bara blev fel. Pupillerna var stora som tefat.
En halvtimme efter intag så spydde jag lite, och sen så var jag bara lite extra pratglad av resten av "ruset".
Tyckte absolut inte det kändes särskilt speciellt. Inget rus att prata om enligt mig iallafall, känns fortfarande som att jag har E-oskulden kvar.
Intaget skedde vid 13:00. Rökte på lite vid 21:00 och gick och la mig. Somnade kring ~23:30.
Vaknade med halvstora pupiller och kände mig lite trött i kroppen.
Tycker det känns som att jag hade ett rätt långt "rus" om det nu skulle vara PMMA. Kan det bara vara dålig spread på dom? Borde jag tagit fler än 1 första gången?
Bild:
http://www.anony.ws/image/Dpqe
Ifall det är något ni undrar över så svarar jag mer än gärna på frågor, både här och i PM.
Tach på förhand!