2015-04-14, 12:18
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theimmortal
Nån som testat Blåa bentley, ser ut som ett blått B i princip. finnes i stockholm? bra grejer?

Det verkar som att dessa finns överallt just nu.

Tog en och en halv för nån vecka sen, jag gillade dem antagligen rc mest för att ruset varade väldigt länge. Men det var väldigt likt mdma, inget tjackrus utan bara kärlek och mys.
Citera
2015-04-14, 14:30
Medlem
CHI9s avatar
Rosa stjärnor gbg? Ryktesväg säger lite tjack, någon som provat?
Citera
2015-04-15, 23:38
Medlem
jagboffades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thestonedape
någon som vet något av följande piller som cirkulerar i skåne?
blåa superman
rosa ying yang
gula/orangea dominos

Dominos är skitbra! Samma med yin yang.
superman med skåra bak isåfall ja, annars nej
Citera
2015-04-16, 22:25
Medlem
Bor i sthlm och har möjlighet att få tag i gröna nikes, men har hört så mycket olika om de... Vad har ni för erfarenhet?
Tänkte passa på att kolla om nån vet nåt om röda no namers? Aldrig hört talas om dessa förrän idag, från två olika håll dessutom..
Citera
2015-04-17, 19:41
Medlem
Någon som har info om dom här rackarna. Finns i stockholmsområdet. Rosa runda med bara skåra på ena sidan. Verkar skumt då dom sades vara ferrari. Sorry för dålig bild. http://imgur.com/GTCekBb
Citera
2015-04-17, 20:50
Medlem
Gula UPS ska vara riktigt bra grejer va?
Citera
2015-04-18, 12:58
Medlem
Extrakts avatar
Skulle behöva lite hjälp att avgöra om jag har bra eller dåliga piller.

Det är gröna handgranater & rosa superman-tabletter som är beställda från Swecan på Nuc.
(Bild kommer längst ner).

Det var första gången jag provade E igår, en grön handgranat krossades mellan två skedar och snortades. Tyckte att de var väldigt enkla att krossa, vilket jag förstått kan vara en indikator på PMMA-piller?

Efter att jag snortat upp allt så kände jag något direkt. Var svårt att beskriva, men kände mig lätt uppjagad, full och synen kändes lite konstigt.
Växlade mellan att frysa och svettas och när jag skrev något på datorn så skrev jag så fort att det mest bara blev fel. Pupillerna var stora som tefat.
En halvtimme efter intag så spydde jag lite, och sen så var jag bara lite extra pratglad av resten av "ruset".
Tyckte absolut inte det kändes särskilt speciellt. Inget rus att prata om enligt mig iallafall, känns fortfarande som att jag har E-oskulden kvar.

Intaget skedde vid 13:00. Rökte på lite vid 21:00 och gick och la mig. Somnade kring ~23:30.
Vaknade med halvstora pupiller och kände mig lite trött i kroppen.

Tycker det känns som att jag hade ett rätt långt "rus" om det nu skulle vara PMMA. Kan det bara vara dålig spread på dom? Borde jag tagit fler än 1 första gången?

Bild: http://www.anony.ws/image/Dpqe

Ifall det är något ni undrar över så svarar jag mer än gärna på frågor, både här och i PM.

Tach på förhand!
Citera
2015-04-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Rosa stjärnor gbg? Ryktesväg säger lite tjack, någon som provat?

Innehåller inge mdma alls utan svag dos av mdpv eller vafan skiten folk dog av heter. Köpt inte för mer än 50 kr
Citera
2015-04-18, 14:09
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Skulle behöva lite hjälp att avgöra om jag har bra eller dåliga piller.

Det är gröna handgranater & rosa superman-tabletter som är beställda från Swecan på Nuc.
(Bild kommer längst ner).

Det var första gången jag provade E igår, en grön handgranat krossades mellan två skedar och snortades. Tyckte att de var väldigt enkla att krossa, vilket jag förstått kan vara en indikator på PMMA-piller?

Efter att jag snortat upp allt så kände jag något direkt. Var svårt att beskriva, men kände mig lätt uppjagad, full och synen kändes lite konstigt.
Växlade mellan att frysa och svettas och när jag skrev något på datorn så skrev jag så fort att det mest bara blev fel. Pupillerna var stora som tefat.
En halvtimme efter intag så spydde jag lite, och sen så var jag bara lite extra pratglad av resten av "ruset".
Tyckte absolut inte det kändes särskilt speciellt. Inget rus att prata om enligt mig iallafall, känns fortfarande som att jag har E-oskulden kvar.

Intaget skedde vid 13:00. Rökte på lite vid 21:00 och gick och la mig. Somnade kring ~23:30.
Vaknade med halvstora pupiller och kände mig lite trött i kroppen.

Tycker det känns som att jag hade ett rätt långt "rus" om det nu skulle vara PMMA. Kan det bara vara dålig spread på dom? Borde jag tagit fler än 1 första gången?

Bild: http://www.anony.ws/image/Dpqe

Ifall det är något ni undrar över så svarar jag mer än gärna på frågor, både här och i PM.

Tach på förhand!

Svälj 1-2 istället så kommer du få ett mycket fetare rus!
Citera
2015-04-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theimmortal
Gula UPS ska vara riktigt bra grejer va?
Minns jag inte fel så rapporterades det att dom ligger upp emot 275mg mdma/tabb så ja är det äkta så är det krut i dom
Citera
2015-04-18, 14:20
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Svälj 1-2 istället så kommer du få ett mycket fetare rus!
Jo, det förstår jag. Men skulle gärna vilja få bekräftat att det är äkta E, och inte något livsfarligt PMMA-skit.
Citera
2015-04-18, 17:55
Medlem
Yeamons avatar
Rosa stop-tecken. Väldigt porösa. Stockohlmsområdet. Någon som vet?

Bild: https://www.anony.ws/image/Dp4C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in