2014-05-05, 15:17
Medlem
GBGITGIRLs avatar
Gbg just nu:
Gröna läppar, värdelösa. Har ätit flera st flera gånger med helt utebliven effekt. Rosa svampar/super Mario. Okej. Behövs iaf 2.

Någon som kan ge mig info om vita Rolling Stones??? Viktigt!!!
Citera
2014-05-05, 22:26
Medlem
någon som har provat lila fjärilar! små med fjäril på ena sidan och brytskåra på andra sidan!
Citera
2014-05-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBGITGIRL
Gbg just nu:
Gröna läppar, värdelösa. Har ätit flera st flera gånger med helt utebliven effekt. Rosa svampar/super Mario. Okej. Behövs iaf 2.

Någon som kan ge mig info om vita Rolling Stones??? Viktigt!!!

Vita Rolling Stone funkar okej, är ingen jätte van användare men slog bra på hyffsat tom mage och hade mysig eufori pirr i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av pajsen79
någon som har provat lila fjärilar! små med fjäril på ena sidan och brytskåra på andra sidan!

Polare körde den för 3 veckor sedan på rave, han hade riktigt bra effekt på dem!
Glad, speedad, mjuk och mysig.
Kan ju tyvärr själv inte lämna info om dem men han tyckte dem var riktigt bra.
Citera
2014-05-06, 14:14
Medlem
Rosa diamanter. Kraftigt rus!
Citera
2014-05-06, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pajsen79

Är nog ett av dom bästa pillrerna jag testat, en halv räckte fan för mig.
Citera
2014-05-08, 12:07
Medlem
Gråa diamanter i gbg-området, något att ha? Enligt kranen ska de tydligen vara riktigt döönder
Citera
2014-05-08, 17:48
Medlem
slesses avatar
någon om käkat rosa playboy nyligen ? köpte några men ena kompisen läste nånstans att dem var dåliga så jag fick fixa annat men har kvar dem. köpte dem för typ en månad sen
Citera
2014-05-09, 15:33
Medlem
bampus90s avatar
tjena har fått tag på några knappar som kallas green apple / gröna äpplen.. Tror de florerar ganska mycket nu men vill kolla era senste erfarenheter, är de lugna?

peace
Citera
2014-05-09, 16:45
Medlem
whoareyous avatar
Tjohej bröder, fått 4st Röda/Rosa prickiga knappar med granater tryckta på, någon som vet något om dessa?

Go kväll!
Citera
2014-05-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoareyou
Tjohej bröder, fått 4st Röda/Rosa prickiga knappar med granater tryckta på, någon som vet något om dessa?

Go kväll!
Är det granattryck på dom eller är dom formade som granater ?
Citera
2014-05-10, 22:51
Medlem
whoareyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Är det granattryck på dom eller är dom formade som granater ?

Är bara granattryck på dem. någon som vet? kan tilläggas att dem köptes i Uppsala.
Citera
2014-05-11, 18:03
Medlem
graffdatshits avatar
Vad har ni för erfarenheter utav blåa diamanter i gbg?

Jag provade en i helgen och kan säga att dom är fett skumma! Jag och en polare slängde i oss varsin. Efter cirka 50-60min så gav vi upp då det inte blev någon effekt. Vi somnade och båda två vaknade upp samtidigt ett par gånger, andra gången vi vaknade så började vi tjöta lite grann med varandra och upptäckte att vi kände väldigt väldigt lite, så vi gick och kollade oss i spegeln och fyfan vad det ilade och pirrade i benen när vi började gå mot badrummet! Skiten kickade! Mina pupiller såg ut som tefat men min vän såg inte super påverkad ut.

Efter fem minuter så konstaterades det att jag såg ut som en galen professor!

Tiden gick ganska snabbt och ruset var annorlunda mot mina tidigare erfarenheter utav e, man kände sig liksom ead fast ändå konstigare då man inte fick några rysningar eller kärleks känslor. Blicken flackade lite hit och dit samt att man såg lite flimrigt och hade hög puls! Inte tjackad heller!

Vad skulle det kunna vara i dessa? Mda? Någon rc? Eller bara en låg dos utav mdma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in