2014-12-20, 00:35
Medlem
Calogeros avatar
Vad skulle ni säga om gröna Kanadaflaggor i Göteborgsområdet? Hört väldigt mycket gott om dem.
Senast redigerad av Calogero 2014-12-20 kl. 00:47.
Citera
2014-12-20, 07:30
Medlem
Underdarks avatar
Blåa Superman var riktigt bra och i princip nästan bara MDMA, runt 200 + mg
Detta var i Stockholms-området.
Citera
2014-12-20, 08:20
Medlem
Tripptroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Dessa du menar?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33000

yes d e dom, fick för mig att d stog pa istället för ap
Citera
2014-12-20, 08:27
Medlem
Tripptroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripptroll1
yes d e dom, fick för mig att d stog pa istället för ap

Och har läst om gula lejonen nu och då verkar ju AP bra mycket trevligare.
Citera
2014-12-20, 12:50
Medlem
Glossis avatar
Någon som har testat ljusblå XXX som finns i Borås/Göteborgsområdet? Hade tänkt köra en hippieflipp och tänkte det kunde vara bra om någon kan göra en kvalificerad gissning om innehållet och mängden av detta. Tack på förhand.
Citera
2014-12-20, 16:42
Medlem
Blåa vw , sthlm ngn testat?
Citera
2014-12-20, 16:57
Medlem
Tänkte testa de här blå superman på nyår.

Hur många ska jag ta? Samt hur funkar det med återdosering? Dvs om jag vill ta en till lite senare alternativt dra en lina rent MDMA.

MVH
Citera
2014-12-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karate-Killen
Tänkte testa de här blå superman på nyår.

Hur många ska jag ta? Samt hur funkar det med återdosering? Dvs om jag vill ta en till lite senare alternativt dra en lina rent MDMA.

MVH

Återdosering är knappt lönt. Du kommer inte upp igen.
Ta en hel och ta en halv ca 1-1.5timme efter du svalt den första så förlänger du ruset något ca 30min.
Citera
2014-12-20, 23:45
Medlem
Blåa superman formade som en sköld med brytskora på längden på baksidan? Någon som vet om dom är bra och hur starka dom är? Är dom clean?

Snabba svar uppskattas!

Edit: missade inlägget högre upp ^^
Citera
2014-12-21, 00:16
Medlem
Parabolas avatar
http://hardnews.nl/warning-extremely-dangerous-xtc-pills-in-circulation/?lang=en

Tänkte bara ge heads up även till alla i sverige!

Citera
2014-12-21, 01:27
Medlem
Hej keffa VW gröna

Jag intog gröna VW för 3h sen. Händer inte ett skit. Jag är på rave and behave nu. Käkat 2 st. Händer inte ett skit mina polare har käkat varsin första gången , nada händer .. fan va sur man blir
Citera
2014-12-21, 09:22
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drkugg
Blåa superman formade som en sköld med brytskora på längden på baksidan? Någon som vet om dom är bra och hur starka dom är? Är dom clean?

Snabba svar uppskattas!

Edit: missade inlägget högre upp ^^

Det finns en jävla massa supermans, många bra men vissa är till och med farliga. Jag har själv testat blå, röda och rosa superman som ser ut som du beskriver, och de har alla varit bra. Kolla här och se om du hittar den du har: http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&pp=10&usernam e=&name=superman&logo=&pnum=1&colour=&region=all&r ating=&percent_rating=0&suspected_contents=&state= &sub_region=

Den varningen som postades gäller en rosa superman med sköld utan brytskåra, den innehåller en potentiellt dödlig dos pma/pmma. Förhoppningsvis är det enstaka piller som gjorts för att ge supermans dåligt rykte (konkurrent) men vad vet jag, det kan ju finnas tusentals i cirkulation. Det bästa är givetvis att ha ett testkit, men pillreports ger dig åtminstone en fingervisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in