Någon som har testat ljusblå XXX som finns i Borås/Göteborgsområdet? Hade tänkt köra en hippieflipp och tänkte det kunde vara bra om någon kan göra en kvalificerad gissning om innehållet och mängden av detta. Tack på förhand.
Hur många ska jag ta? Samt hur funkar det med återdosering? Dvs om jag vill ta en till lite senare alternativt dra en lina rent MDMA.
MVH
Återdosering är knappt lönt. Du kommer inte upp igen.
Ta en hel och ta en halv ca 1-1.5timme efter du svalt den första så förlänger du ruset något ca 30min.
Last week the DIMS (Drugs Information and Monitoring System) received a sold XTC pill which contained a really high dose of PMMA which can be lethal. It is a “shieldshaped” pill with a superman logo on both sides. The DIMS has found and warned for several other pills with this substance in the past. A list will all the PMMA pills can be found on the website: www.drugs-test.nl.
Jag intog gröna VW för 3h sen. Händer inte ett skit. Jag är på rave and behave nu. Käkat 2 st. Händer inte ett skit mina polare har käkat varsin första gången , nada händer .. fan va sur man blir
Den varningen som postades gäller en rosa superman med sköld utan brytskåra, den innehåller en potentiellt dödlig dos pma/pmma. Förhoppningsvis är det enstaka piller som gjorts för att ge supermans dåligt rykte (konkurrent) men vad vet jag, det kan ju finnas tusentals i cirkulation. Det bästa är givetvis att ha ett testkit, men pillreports ger dig åtminstone en fingervisning.