2014-12-21, 14:54
Bannlyst
Hej

Jag har fått tag i Rosa Stjärnor som jag hade tänkt ta nu efter jul. Blir min första gång jag testar Ecstasy så jag hoppas på en riktigt trevlig upplevelse.

Är Rosa Stjärnor potenta E tabletter?
Senast redigerad av Warcrux 2014-12-21 kl. 15:08.
Citera
2014-12-21, 17:26
Medlem
Gröna VW är ren skit. Min polare vart så paj av det då dom är fulla av tjack. Jag själv fick en grov tjackpsykos efter att käka två stycken igår. Fyfan.........

Testade gula lejjon nu , 1 st första poppa jag, visst funka dom , skönt.. nybörjar e drog i andra nu,.
sthlm
Citera
2014-12-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastaman1234
Gröna VW är ren skit. Min polare vart så paj av det då dom är fulla av tjack. Jag själv fick en grov tjackpsykos efter att käka två stycken igår. Fyfan.........

Testade gula lejjon nu , 1 st första poppa jag, visst funka dom , skönt.. nybörjar e drog i andra nu,.
sthlm

Definiera tjackpsykos...
Citera
2014-12-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Definiera tjackpsykos...

för speedat, visste inte vad som var vänster ,höger. skratta åt mig själv. när jag kommer hem låste ja dörren 4-5gånger kolla persinnerna trodde jag hade folk efter mig .

gröna vw ,,,,,
Citera
2014-12-21, 19:42
Medlem
Gula lejon , med brytskåra. R märke baksida, lejon framsikte fram. Gul. Sthlm västerort.

Inte mycket mdma i dom. Känns bara som mdma kanske kan va tjo i dom, Nybörjar esh.
Ja tröck i mig nu är de 3e

Godkända
Citera
2014-12-21, 21:14
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rastaman1234
Gula lejon , med brytskåra. R märke baksida, lejon framsikte fram. Gul. Sthlm västerort.

Inte mycket mdma i dom. Känns bara som mdma kanske kan va tjo i dom, Nybörjar esh.
Ja tröck i mig nu är de 3e

Godkända

Dom har inte fått så bra omdöme på pillreports.
Citera
2014-12-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Dom har inte fått så bra omdöme på pillreports.

Jag e på AG nu, men som sagt ja har inte käkat esh sen nyår senaste ..

Trodde det skulle bli riktig wow känsla, visst att ja krama min tjejkompis osådär.
Men lågt med mdma i dom och det är nybörjar e i min mening.
Jag poppa 3 st. för ett tag sen tidigare idag.

I o med att ja gillar när det drar på så man blir nästan okontrolerbar så passa inte dom hära för mig då det inte vart så mkt på bara 3 - utan bara vanliga wow känsla..

Värt o värt, kostade 100:- st. Jag hade dock inte köpt dom igen.

Jag ger den 1esh av 5 möjliga,
Citera
2014-12-21, 22:19
Medlem
Några esh att rekomendera här i sthlm, till nyår tänkte jag!

Gröna handgranater sägs ju vara sköna, är dessa lika dom rosa som florera mycket förra året`?
Citera
2014-12-21, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Blåa Superman var riktigt bra och i princip nästan bara MDMA, runt 200 + mg
Detta var i Stockholms-området.

Rekomenderas det att bara ta halva som ovan? Har inte tagit E sedan i somras och inte många gånger innan dess heller.
Citera
2014-12-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Det finns en jävla massa supermans, många bra men vissa är till och med farliga. Jag har själv testat blå, röda och rosa superman som ser ut som du beskriver, och de har alla varit bra. Kolla här och se om du hittar den du har: http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&pp=10&usernam e=&name=superman&logo=&pnum=1&colour=&region=all&r ating=&percent_rating=0&suspected_contents=&state= &sub_region=

Den varningen som postades gäller en rosa superman med sköld utan brytskåra, den innehåller en potentiellt dödlig dos pma/pmma. Förhoppningsvis är det enstaka piller som gjorts för att ge supermans dåligt rykte (konkurrent) men vad vet jag, det kan ju finnas tusentals i cirkulation. Det bästa är givetvis att ha ett testkit, men pillreports ger dig åtminstone en fingervisning.

Det finns många lika men mest lika är väl dessa, har dom inte framför mig just nu så kan inte kolla exakt. Ljusblå/blå med vita "fläckar ".

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33784

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33947

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=34044

Hur ser er andras ut?

Tror ej det är pma i dom, han jag köpte dom av hade käkat två st och tyckte dom funkade ganska bra. Men han har rätt hög tolerans då han knaprat många på kort tid

Förlåt för rörigt inlägg, är trött
Citera
2014-12-22, 11:09
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate-Killen
Rekomenderas det att bara ta halva som ovan? Har inte tagit E sedan i somras och inte många gånger innan dess heller.

Börja ENDAST med en halv!
Jag som bara kör drygt en gång i kvartalet blev helt tok E:ad av en halv så börja med det och fyll på sen med den andra halvan efter några timmar
Citera
2014-12-22, 12:53
Bannlyst
Ska testa snart Rosa Stjärnor ca 140 MDMA
Aldrig testat dem förr, hur mycket bör jag ta då? Dessa potenta E?

(Liten rolig historia men första upplevelsen på E var Gröna Handgranater och däää var som jag verkligen flög iväg med lyckan upp till himmelen, dock kroppen var ej med (kändes som jag var utanför kroppen för kunde ej gå och ramla osv osv slutade med hjärnskaking) HAHAHA) Dem ska ha legat på 200-220 MDMA. <--- Det var inte min fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in