2015-10-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossKelso
Har knaprat blåabentlys i en hel vecka nu på grund av att jag varigt ledig från jobbet. Nu undrar jag om jag ska behöva sjukskriva mig för att jag inte ska bete mig mysko på arbetet eftersom jag inte har några kvar :/ Vad tycker ni ?

Du skall vara glad om permanenta hjärnskador inte har skett.
Missbruka serotoninutsöndrande substanser är mycket hälsofarligt för sinnet, mycket. Det är därför tumregeln är minst en månad men helst tre månader mellan varje intag. Förmodligen repar din hjärna sig men detta kan ta lång tid.
Citera
2015-10-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Du skall vara glad om permanenta hjärnskador inte har skett.
Missbruka serotoninutsöndrande substanser är mycket hälsofarligt för sinnet, mycket. Det är därför tumregeln är minst en månad men helst tre månader mellan varje intag. Förmodligen repar din hjärna sig men detta kan ta lång tid.

Oj fan låter ju inte alls någo bra, blir nog att införskaffa syra ifall det tar så lång tid.
Citera
2015-10-18, 20:30
Medlem
Citat:
Oj fan låter ju inte alls någo bra, blir nog att införskaffa syra ifall det tar så lång tid.

Och du tror LSD skall reparera neuroner och annat skit som kan ha tagit skada? Glorifiera inte knark för mycket nu, vad du behöver är vila, mat, vitaminer, mineraler, 5-htp, l-tyrosine och sömn...... Lär dig att inte missbruka substanser och försök inte lösa skador substanser orsakat med andra substanser....
Citera
2015-10-18, 21:07
Medlem
Citat:

Varför skulle syra hjälpa? Om du verkligen inte är kapabel att vara nykter i det dagliga livet ska du verkligen inte ta mera droger.
Citera
2015-10-19, 01:24
Medlem
Någon som sitter på mer info om de blåa dödskallarna?
Verkar bara vara en i tråden som testat dom och det var hans första gång så inte speciellt pålitlig.
Är helt tomt med information på övriga sidor nämligen.

//Shootoox
Citera
2015-10-19, 16:24
Medlem
grovalarks avatar
Testade Gula Warner Bros i helgen. Dessa var de bästa jag någonsin testat, ändå poppade jag förra helgen också! Rekommenderas!

https://gyazo.com/0a16567137f80c3d1cd6fa75227b9057
Citera
2015-10-19, 17:13
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Testade Gula Warner Bros i helgen. Dessa var de bästa jag någonsin testat, ändå poppade jag förra helgen också! Rekommenderas!

https://gyazo.com/0a16567137f80c3d1cd6fa75227b9057
Grattis du har fått tag i en av dom bästa knapparna som någonsin funnits! Kan tänka mig att det var otroligt tryck i dom!

Dom är i klass med Gold Bars, Orange Tesla, White Dominos och USP!

Sitter på ett par Gråa Nespresso som skall provas inom snar framtid!
Citera
2015-10-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Grattis du har fått tag i en av dom bästa knapparna som någonsin funnits! Kan tänka mig att det var otroligt tryck i dom!

Dom är i klass med Gold Bars, Orange Tesla, White Dominos och USP!

Sitter på ett par Gråa Nespresso som skall provas inom snar framtid!

Lugn nu, ta inte i så du skiter ner dig...
Citera
2015-10-20, 14:09
Medlem
Kan ge tummen upp för blå underground!
Ligger förmodligen runt 150-200 mg.
Hårt pressade och stark smak av mdma.
Citera
2015-10-20, 16:26
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shootoox
Kan ge tummen upp för blå underground!
Ligger förmodligen runt 150-200 mg.
Hårt pressade och stark smak av mdma.

Jag har poppat dessa under minst 10 tillfällen, dom är riktigt skeva. Visst dom kan ge en fin eufori om man hjälper till med lite weed. Men om du tycker dessa är bra så har du aldrig testat riktig skit
Citera
2015-10-20, 16:59
Medlem
Citat:
Jag har poppat dessa under minst 10 tillfällen, dom är riktigt skeva. Visst dom kan ge en fin eufori om man hjälper till med lite weed. Men om du tycker dessa är bra så har du aldrig testat riktig skit

Det är så jävla subjektivt att diskutera detta men - är det testade för MDMA och det är MDMA i dessa så är det enda som skiljer dem från andra (1) dosering (2) set & setting. Och omständigheterna kring ruset, d.v.s, vad/när/hur spelar jävligt stor roll till hur intensivt, bra och långt ruset blir. Detta har jag t.ex upplevt med samma batches ett exempel är Orange Tesla. När det kommer till MDMA och hur bra det blir, om det nu är MDMA i knapparna och utöver dosering är omständigheterna. Jag har inte testat blå underground, men är det MDMA i dessa så tvekar jag inte att under rätt omständigheter kan de jämföras med vilken knapp som helst.
Citera
2015-10-20, 17:24
Medlem
Citat:

Haha vem tar du mig för!
Jag har vart med rätt länge och testat rätt mycket.
Mdma är mdma substansen är vad den är och vad man känner beror på en sj.
Jag säger inte att dessa är de bästa jag testat eller att de är de bästa just nu men de är definitivt bra.
Kan även tycka liksom andra på forumet att de är lite tjack i.
Kanske är det så att det cirkulerar 2 batcher?
För om du tycker de är helt värdelösa så måste vi ju ha 2 olika piller.

Dessutom tkr jag weed och mdma är en riktig dålig kombination men det är ju jag det
Senast redigerad av shootoox 2015-10-20 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in