2009-09-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lismer12
Kom just över en spännande tablett, men kan dessvärre inte förhöra mig om vad det är för något från källan. Min tjej säger att det måste vara E eller MDMA, vad säger experterna på brädan?

http://img44.imageshack.us/img44/6183/fbild.png

Aldrig sett ett E/MDMA-piller som ser ut på det sättet. Kanske nåt hemmagjort. Testa med EZTest.
Citera
2009-10-02, 00:08
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Fått tag i ett gäng vita rolex. Dom är vita, har en brytskåra och har lite bruna prickar i sig. Lyckas inte hitta den på pillreports, och det verkar finnas hur många olika rolex som helst.

Nån här som har stött på dom och vet vad dom innehåller?

Börjar bli desperat.
Citera
2009-10-02, 00:57
Medlem
WTF?s avatar
Dom bästa jag har tagit måste ha varit blåa mitzar, droppade 3 och sjuukt var de, hallisar och hela köret.
några andra som var sjukt sköna var vita aladdin skor, fast det var nog för 5 år sen ca, samt första gången jag droppade.

Safesex var också sköna även några år sedan.

Dom sämsta måste ha varit vita mitzar
droppade 2 och kände inte ett skit ett skit fast polarna trippade loss på dom.
Efter ca 40 min så satte jag mig framför spegeln och såg hur mina pupiller blev större och större "yes" tänkte jag, men lika snabbt blev dom små igen.
Sa hejdå och gick hem och la mig..

Något som vet vad som händer i malmö?

Dom senaste E'na jag såg var Röda Trianglar men polaren mådde inte bra på dom och dom skulle tydligen innehålla PMA

Dock så har alla mina gamla kranar lagt av eller gått vidare, var ett tag sen man höll på, hade varit skönt att köra någon gång igen..
Citera
2009-10-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Fått tag i ett gäng vita rolex. Dom är vita, har en brytskåra och har lite bruna prickar i sig. Lyckas inte hitta den på pillreports, och det verkar finnas hur många olika rolex som helst.

Nån här som har stött på dom och vet vad dom innehåller?

Börjar bli desperat.

dom är lite speciella, först väldigt mycket hallisar och sen ett halv-starkt E-rus, droppa 2+ så blir du nöjd.
Citera
2009-10-02, 03:11
Bannlyst
Den bästa e jag testat är någ Superman för några dagar sedan.

Ìaf en av mina top 3
Citera
2009-10-02, 03:55
Medlem
Sharkiies avatar
Jag tog vita mitzar förra helgen och var iaf inte missnöjd. Jag tog bara en tablett, hade jag tagit 2-3st hade det nog blivit åka av!
Citera
2009-10-02, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkiie
Jag tog vita mitzar förra helgen och var iaf inte missnöjd. Jag tog bara en tablett, hade jag tagit 2-3st hade det nog blivit åka av!

Låter ju fan riktigt nice Inom villket område skedde detta?
Citera
2009-10-02, 04:31
Medlem
henke1984s avatar
fick du tag på dom av en viss "postkran"?

Citat:
Ursprungligen postat av Triangelpojken
Den bästa e jag testat är någ Superman för några dagar sedan.

Ìaf en av mina top 3
Citera
2009-10-02, 13:13
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeovars
dom är lite speciella, först väldigt mycket hallisar och sen ett halv-starkt E-rus, droppa 2+ så blir du nöjd.

Okej, besviken och lättad, blev rädd att det nåt bzpbajs i dom, men jag hoppades på mdma eller liknande. Ska droppa två om en timme då.
Citera
2009-10-02, 14:13
Medlem
Lugini3s avatar
Röda/Rosa hjärtan kickar helt ok, men kortvariga. Södra Sverige.
Citera
2009-10-02, 17:44
Medlem
narkis avatar
rosa mitsubishi i mellansverige.

Kan säga att en drog i sig 3 av dom rosa, hände INGET.
2 andra tog en varsin, och hände INGET.

jävla skitknappar.
Citera
2009-10-03, 00:32
Medlem
narkis avatar
haha vita batman med tryck på båda sidor, vet inte vart dom kommer ifrån men finns hos någon idiot i mellansverige.

MCPP så det sjunger om det iaf, är glad att jag tog en som test istället för att dubbeldroppa direkt som polarna gjorde.

HÅLL ER BORTA IFRÅN DOM DÄR KNAPPARNA OCH ALL JÄVLA MCPP.

(haha vet rätt åt oss att vi stoppad i oss MCPP piller, men ingen visste om det, å blatten sa att det va bra grejor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in