2011-01-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suum
Stämmer det att effekten varar mycket kortare?

Gah, orkar inte vänta tills mitt MDMA kommer imorgon! ska slå i mig 0.2a direkt

Är ju ingen exakt vetenskap det där med serotonin utsläpp, men för mig går det över märkbart fortare om jag tar mer än 0,3...

Dvs att serotoninet töms fortare än om jag skulle tagit mindre, självklart blir jag ju mer maxad men under en kortare stund...

Dock är det väldigt olika från person till person, jag kan tex aldrig fylla på med något annat resultat än mer AT medans visa jag känner kan festa på mdma i +12timmar.

Har aldrig haft ett längre mdma rus än 6timmar och det var på en singel dos på runt 0,3g dock tog jag även en del ketamin som kanske höll undan at´n en stund, annars brukar jag må bra 4-5 timmar sällan längre.

Sen är det inte att må bra känslan försvinner helt utan mer att at´n börjar ta över så jag mår skit och bra samtidigt.
Citera
2011-01-22, 15:10
Medlem
elgecys avatar
Okej, e-tomtar! Vita, runda utan något tryck alls? I Stockholmsområdet. Vad har ni att säga..
Citera
2011-01-22, 17:15
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Okej, e-tomtar! Vita, runda utan något tryck alls? I Stockholmsområdet. Vad har ni att säga..

Är dom en aning rosaaktiga och luktar åt salmiak/lakrits hållet?
Citera
2011-01-22, 19:25
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Är dom en aning rosaaktiga och luktar åt salmiak/lakrits hållet?

Vet ej än, kommer få se dem på plats. Men antar att de är övervägande mdma om de luktar lakrits? Om jag inte hinner få svar på vad de vita utan tryck kan tänkas vara, återkommer jag själv med rapport
Citera
2011-01-22, 19:32
Bannlyst
någon som har testa Röda che guvara? som ska finnas i sthlm eller hört nånting av dom. Skrev lite tidigare och har inte fått något svar uppskattar gärna svar Mvh
Citera
2011-01-22, 19:48
Bannlyst
MDMA luktar definitivt inte lakrits, men den kan ha en hint av lakritssmak om man slickar på dom, men luktar lakrits gör dom definitivt inte. MDMA luktar äckligt, inte mycket med äckligt! Mår illa när jag känner lukten och smaken efter mitt race i flera dagar mdma och tjack... fyfan
Citera
2011-01-23, 16:33
Medlem
Lilabanans avatar
Fan vad kort peaken är på nonames Men det måste vara MDMA i de, prövade slicka på en och jag har nog aldrig smakat något mer bittert och äckligt...
Citera
2011-01-23, 17:45
Medlem
Cushs avatar
Rosa nonames var bra, väldigt rena
Citera
2011-01-24, 02:31
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cush
Rosa nonames var bra, väldigt rena

Tycker också dom var bra men inte helt rena. Jag håller med Lilabanan peaken är inte riktigt lika lång som den annars brukar vara, en aning kortare skulle jag säga.
Samt tycker jag att peaken kommer mycket i vågor(Flera dalar och toppar) på dessa vitrosa nonames.
Det är definitivt mdma i dessa men skulle inte kalla dem rena, även om de är bra och potenta.
Kan tillägga att det inte var några problem alls att sova efteråt heller.
Citera
2011-01-24, 10:22
Medlem
Gröna fyrklöver i gbg. Tänkte kolla här innan jag inhandlar. Är de något drag i dem? mdma?
Citera
2011-01-24, 10:51
Medlem
elgecys avatar
Käkade i förrgår några som bokstavligen talat på ytan skulle utge sig för att rosa nonames, men vi var flera som käkade samma och på alla våra tabletter såg det ut att vara ett bortskrapat tryck. Hmm, mystiskt.. Hur som, vi fick köpa dem för 100 spänn styck (under normalpris!!) och jag som liten tjej, utan nämnvärd ecstasy-karriär droppade 3,5 utan någon direkt inre explosion. Höll faktiskt tvärtom på att somna mot slutet. Varning, varning för dåliga E.
Citera
2011-01-24, 10:56
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Käkade i förrgår några som bokstavligen talat på ytan skulle utge sig för att rosa nonames, men vi var flera som käkade samma och på alla våra tabletter såg det ut att vara ett bortskrapat tryck. Hmm, mystiskt.. Hur som, vi fick köpa dem för 100 spänn styck (under normalpris!!) och jag som liten tjej, utan nämnvärd ecstasy-karriär droppade 3,5 utan någon direkt inre explosion. Höll faktiskt tvärtom på att somna mot slutet. Varning, varning för dåliga E.
Fan vad tråkigt! Är rätt säker på att det inte var samma "rosa nonames" som diskuterats tidigare ifall du inte fick ett saftigt rus på 3½ knapp. Har du någon kvar? Om du har det så skulle det vara schysst med en bild.
Tack för varningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in