2010-07-30, 00:40
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Hade också en mkt trevlig kväll häromveckan med dom. Tog 2 st, hade inte ätit på hela dagen och hade en sjukt bra peak. Ibland var man så väck att man låg och kramade soffan. Det hände senast när man dubbeldroppade rosa hjärtan för några år sedan. Ngn större tidsuppfattning var helt borta. Vi var 10 pers, vi alla var helt klart nöjda. Undra hur stort lager det finns?

Jag antar att du snackar om sthlm nu för här fick jag tag i dom iaf
Knaprar faktiskt också Gröna Recycle's i huvudstaden. Tycker man blir riktigt vinglig under onset men övergår sedan till en ganska flippad peak i ca 1,5 timme. Tycker dock att effekten avtar ganska så snabbt och är "tvungen" att droppa 1-2 till inom loppet av 2 timmar efter peaken.

Annars är dom helt OK faktiskt.
Mådde däremot riktigt illa dagen efter...

Någon som vet vad dom innehåller förutom MDMA?
Senast redigerad av MicrograM 2010-07-30 kl. 00:45.
Citera
2010-07-30, 00:44
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Knaprar faktiskt också Gröna Recycle's. Tycker man blir riktigt vinglig under onset men övergår sedan till en ganska flippad peak i ca 1,5 timme. Tycker dock att effekten avtar ganska så snabbt och är "tvungen" att droppa 1-2 till inom loppet av 2 timmar efter peaken.

Annars är dom helt OK faktiskt.
Mådde dessutom riktigt illa dagen efter...

Någon som vet vad dom innehåller förutom MDMA?

Bor du i sthlm eller? Vet du hur tillgången ser ut något? Har det kommit in 1000 piller eller 100,000.. Försökte fixa 20 nya häromdagen men då hade han slut och skulle höra av sig.

Ingen i vårat gäng mådde dåligt dagen efter, 5 av oss drog och såg Inception dagen efter. Men vi tog inte mer än 2st.
Citera
2010-07-30, 00:48
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Bor du i sthlm eller? Vet du hur tillgången ser ut något? Har det kommit in 1000 piller eller 100,000.. Försökte fixa 20 nya häromdagen men då hade han slut och skulle höra av sig.

Ingen i vårat gäng mådde dåligt dagen efter, 5 av oss drog och såg Inception dagen efter. Men vi tog inte mer än 2st.
Ungefär samma läge för mig. En bekant tog nyss in ett 100-pack, så ska höra hur mycket som finns tillgängligt.

Jag drack i och för sig 5 starkbärs och rödvin, badade naken och vandrade omkring med bara shorts. Kanske blev uttorkad och nedkyld som bidrog till mitt illamående, maybe.
Senast redigerad av MicrograM 2010-07-30 kl. 00:50.
Citera
2010-07-30, 05:24
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Någon som vet något om vita Rolex med inslag av lite rosa/orange? Köpta i Malmö.
Hörde om några Rolex som skulle vara rosa, men lät bli för jag tyckte det kändes bäst just då. Rolex being Rolex menar jag.
Citera
2010-07-30, 11:28
Medlem
Jag ar ass we speak i Amsterdam, stotte igar kvall pa rosa rolex.

Tog fyra timmar innan de slog och da var det en av de mer obehagliga resorna jag varit med om, panik angest blandat med gap flabb, kall svettning och vomering.

Nagon som stott pa Rosa Rolex och har en aning om vad det ar i dom?

Snygg som man var igar kopte man ju pa sig 20 tabletter for att det skulle racka hela helgen.....
Citera
2010-07-30, 14:34
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panorama
Hörde om några Rolex som skulle vara rosa, men lät bli för jag tyckte det kändes bäst just då. Rolex being Rolex menar jag.

Du hörde inget mer, något om innehållet? Tack för svaret iallafall!

Jag kanske petar i mig några inför kvällens fetsligheter, så får vi se hur dom är.
Citera
2010-07-30, 14:40
Medlem
Noe-s avatar
Citat:

Jag kanske petar i mig några inför kvällens fetsligheter, så får vi se hur dom är.
En vän sa att de rolex som cirkulerade i Malmö just nu inte var något vidare. Antagligen ingen MDMA.
Citera
2010-07-30, 18:25
Medlem
panoramas avatar
Citat:

Nej, tyvärr alltså. Har ingen aning. Jag följde magkänslan i detta fallet, lät bli.

Meddela gärna hur det gick. Nyfiken är man ju.
Citera
2010-08-02, 22:39
Medlem
Hej någon som har erfarenhet angående gröna recycle, hade tänkt va e:ad så länge som möjligt med flickan min undrar då hur många jag hade behövt under en heldag samt hur många påfyllningar kan man ta ?
Har tagit 1,5 gröna recycle och methylone en gång innan men kände att det hade mer att ge, läste att någon rekommenderade att ta 2 till att börja med och snorta en halv 30 minuter efter man har bombat sedan svälja 2 till, undrar då om de är lönt att göra fler påfyllningar(Vill bli riktigt E:ad har aldrig upplevt det innan).
Hade varit snällt om någon kunde komma med lite tips angående dosering.
MVH
Citera
2010-08-07, 20:11
Medlem
nooblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venenum
Jag ar ass we speak i Amsterdam, stotte igar kvall pa rosa rolex.

Tog fyra timmar innan de slog och da var det en av de mer obehagliga resorna jag varit med om, panik angest blandat med gap flabb, kall svettning och vomering.

Nagon som stott pa Rosa Rolex och har en aning om vad det ar i dom?

Snygg som man var igar kopte man ju pa sig 20 tabletter for att det skulle racka hela helgen.....

Det var nog MCPP du fick i dig, vilket är jävligt tråkigt!
Citera
2010-08-08, 10:34
Medlem
Ja, jag misstänkte detta när kvällen började balla ur.

Och ja det var väldigt tråkigt

Kan säga att den ångestattack jag drabbades av gick inte av för hackor.
Citera
2010-08-09, 01:13
Medlem
Hur står sig gröna recycles mot vita v? Har bara kört på de vita och de har jag varit riktigt nöjd med. Nu finns de gröna och jag undrar alltså om det är värt att köpa eller köra vidare på de vita? Någon som vet vad dessa knappar ligger på i mg mdma? Över 100 har jag hört på vita, men inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in