2008-02-02, 20:07
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Kränger några vita mercedes ikväll så får vi se om de är tjack i dem eller inte.

Kan ju säga som såhär.. vita mercedes är fan inge tjack.. och om de är så isåfall jävligt liten mängd.. här är det MDMA i dem för hela slanten.. längesen jag blev så fotad på E.. de blev 4st piller totalt igår
Citera
2008-02-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Kan ju säga som såhär.. vita mercedes är fan inge tjack.. och om de är så isåfall jävligt liten mängd.. här är det MDMA i dem för hela slanten.. längesen jag blev så fotad på E.. de blev 4st piller totalt igår
Vilka jävla piller alltså! Jag älskar fan dom! Finns det några piller som är bättre än dom?
Citera
2008-02-03, 04:45
Medlem
snuptiks avatar
Bästa någonsin var gröna armanis i somras. Dom låg någonstans runt 120mg enligt pillreports. Bästa på sistone har varit CC/trademark (osäker på vad dom kallas, http://www.pillreports.com/images/fullsize/8765.jpg ). Sägs innehålla MDA/MDE dock, men dom var ganska så jävla fina ändå.

Sämsta var vita spiraler. Såg ut som CC/trademark-knapparna fast utan registered trademark-loggan och utan brytskåra. Var rena speedbombs och ingenting annat. Gav en bra skjuts men inte alls åt det hållet jag ville.
Citera
2008-02-03, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Vilka jävla piller alltså! Jag älskar fan dom! Finns det några piller som är bättre än dom?
haha ja gubbar!
Citera
2008-02-03, 04:52
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Hörde att det kommit in gröna Armani i hufvudstaden. Nån som vet något om dessa? (och snälla snälla snälla: berätta inte för mig hur gröna armanin var 2003 eller länka till ecstasydata.org för det är garanterat INTE samma batch ändå)

OJ! Det lär visserligen inte vara samma batch som i somras men om det skulle råka vara så är dom köpvärda utan tvekan! Som jag skrev ovan så var dom jag fick tag på testade till runt 110-120mg MDMA. Rena, starka och hur bra som helst. Om jag ska jämföra t.ex. gröna pantrar eller blå mitzar så slog armanis dom med hästlängder såsom jag minns det.
Citera
2008-02-03, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Bästa någonsin var gröna armanis i somras. Dom låg någonstans runt 120mg enligt pillreports. Bästa på sistone har varit CC/trademark (osäker på vad dom kallas, http://www.pillreports.com/images/fullsize/8765.jpg ). Sägs innehålla MDA/MDE dock, men dom var ganska så jävla fina ändå.

Sämsta var vita spiraler. Såg ut som CC/trademark-knapparna fast utan registered trademark-loggan och utan brytskåra. Var rena speedbombs och ingenting annat. Gav en bra skjuts men inte alls åt det hållet jag ville.
CC what?
Citera
2008-02-03, 05:14
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
CC what?

Kika på bilden jag länkade. Vet inte riktigt vad jag ska kalla dom puckarna. Här kallas dom ju för massa olika: http://www.pillreports.com/index.php...y_pill&id=8765

"two curves / 2 Cs / registered / trademark"
Citera
2008-02-03, 05:19
Medlem
paywitpains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Har hört lite olika om Gröna Smileys... Nån som har synpunkter på dom?

Dem ska inte va ngt vidare, dessutom var det någon här på forumet som varnade för gröna smileys för nån månad sedan då han hade blivit riktigt jävla miserabel på dem, en vän till mig tog dem och hatade dem också, han sa att de omöjligt kunde innehålla något annat än polska smutsRC's och kalkonflens typ
Citera
2008-02-03, 07:32
Medlem
Bästa: DareDevil, Dubbla T8or, Dubbla körsbär, Kanadalöv, vita duvor va inte fy skam dom heller.

Sämsta: Blåa ferrari, Shark, rosa tulpaner och röda rosor, dom skulle fan inte ens ge katten..
Citera
2008-02-03, 16:31
Medlem
Str8flushs avatar
Bästa : Rosa/blå trekatiga mitzar, Blå smileys,vita bulldogs

Sämsta : Rosa räkor(telfort). Har inte testat så mycket dåliga E som tur är.

Käkade sist när rosa mitzarna fanns och när fan fanns dom här? kan det varit 2004/2005 ?
Senast redigerad av Str8flush 2008-02-03 kl. 16:34.
Citera
2008-02-04, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schtekis
Kanske lite OT men.. Ska på fet spelning på söndag och är jävligt sugen på att ta E.

Har tenta dan efter vid 10.00 så det får räcka med 1 piller bara vatten. Har 2 alternativ, ett piller med mdma å affe och ett som i prinicp bara är mdma. Vilket ska jag ta för att endå va hyffsat tillstånd att skriva prov eller är det no-go på båda?

Hehe, tänkte bara säga att jag tog en av varje, sov nada och aced provet nu på morgonen.

M O D E
Citera
2008-02-05, 01:00
Medlem
botten e nådds avatar
TNT,Vita Mitzubishi,Scorpioner Eight ball när det gällde mongogrimaser alla från millenieskiftet..E så dålig på e nuförtiden och senaste gången va väl tre fyra årsedan nån grön fjäder eller fjäril lr nåt sånt..Har alldrig gillat neråt E där ögonlocke fladra nere vid knäna,En explotion ska det va och det är TNT bäst på..
Men hjärna har fått så mycket stryk genom åren så jag väljer numera bort E..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in