Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Fick blåa superman som var ganska små och lite diamant formade, såg ganska schyssta ut enligt mig! Någon som vet något?

Jag snubblade över några stycken i lördags, jag och 3 polare droppade dessa.
"Första gången" (Fick blå VW första gången, verkade fan vara opiater eller något i dessa och inte alls MDMA) för mig så kan inte uttrycka mig om hur bra dem är i jämförelse med andra, men jag har iaf aldrig mått så bra i hela mitt liv! De andra påstod att det var en av de bästa dom testat.

Var väldigt skeptisk med tanke på senaste tidens nyheter om superman dock, dessa verkade dock vara äkta vara. Men var försiktig!
Citera
2015-01-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrlx
"Första gången" (Fick blå VW första gången, verkade fan vara opiater eller något i dessa och inte alls MDMA) för mig så kan inte uttrycka mig om hur bra dem är i jämförelse med andra, men jag har iaf aldrig mått så bra i hela mitt liv! De andra påstod att det var en av de bästa dom testat.

Var väldigt skeptisk med tanke på senaste tidens nyheter om superman dock, dessa verkade dock vara äkta vara. Men var försiktig!

Hur länge sedan var det du testade blå VW? Mådde du illa? Hur länge satt det i? Pigg/trött? Intro/extrovert?
Citera
2015-01-27, 21:17
Medlem
Pedruss avatar
Citat:

Dom jag fick var enbart(iallefall mycket) tjack i dom som man blev vaken länge och en stund kände jag mig lite små påtänd
Citera
2015-01-27, 22:06
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Har fått erbjudande från en vän till mig som vill bli av med ett större parti.

Det som det gäller är röda samt blå äpplen.

han ger mig dem för 100:- styck.

Är dem värda att köpa på sig en större mängd av ?
Du tänker väl inte betala hundra kronor styck för ett större parti? Det låter som överpris...
Citera
2015-01-27, 22:30
Medlem
Rowenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
Har fått erbjudande från en vän till mig som vill bli av med ett större parti.

Det som det gäller är röda samt blå äpplen.

han ger mig dem för 100:- styck.

Är dem värda att köpa på sig en större mängd av ?

Röda äpplen är inge bra enligt en kompis
Citera
2015-01-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Fick tag på ett gäng röda Chupa Chups i helgen, 150-160mg MDMA. Käkade 3 stycken och har aldrig mått bättre, idag var det inte jobbigt att vakna upp heller. Hittar ni dom i Stockholm blir ni inte besvikna!

http://36.media.tumblr.com/61cd29191...5g6fo1_500.jpg

Käkade också dessa i Amsterdam i somras som någon annan skrev, bra puckar med bara mdma i, riktigt fint pressade också.

Testade; lab tested : 175.6mg MDMA HCl !!!

http://saferparty.ch/tl_files/images...ber_2014_3.pdf

http://www.pillreports.net/index.php..._pill&id=34000

Vi fick dessa för 4 euro st där
Citera
2015-01-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blippbloppmusik
Hur länge sedan var det du testade blå VW? Mådde du illa? Hur länge satt det i? Pigg/trött? Intro/extrovert?

Ungefär 3 månader sedan. Mådde aldrig illa vad jag minns och kan inte heller sätta fingret riktigt på hur länge det satt i.

Kände mig lite trött och fick obehagskänslor i huvudet emellanåt, något var det som påverkade men inte var det MDMA! I kroppen kändes det mer som att jag hade tagit någon form av opiater och kände mig ganska introvert, nästan lite deppig faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Dom jag fick var enbart(iallefall mycket) tjack i dom som man blev vaken länge och en stund kände jag mig lite små påtänd

Tråkigt, visst var där en del tjack i dessa också men inte i de mängderna kanske. Pigg vart jag iallafall och kunde verkligen inte sitta still i början, men i slutet låg jag i sängen och bara stönade av eufori.
Citera
2015-01-28, 22:54
Medlem
röda toyota är nice enligt mig . sjukaste jag har varit med om iallafall ligger på 200+ mdma .
Citera
2015-01-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGuld
Hallå hallå!

Prospekterar på ett gäng "röd toyota", acuired i mellersta Sverige. Har ej sett dem/luktat på dem än och vet inte riktigt vad jag ska tro. Surfade lite allmänt och hittade bilder på en batch som är MÖRKröda med 140mg MDMA i. Nån som har någon aning om vad jag kan förvänta mig??
Svåra att hitta info om, enlighten me? =)

jag körde ovala mörkröda toyota förra helgen , ganska flippat om jag ska säga så , såg typ i 3d kändes det som . dom skulle ligga på 200+ mdma , 280 va de sagt men jag har ingen aning .
Citera
2015-01-29, 00:44
Medlem
Citat:
Ungefär 3 månader sedan. Mådde aldrig illa vad jag minns och kan inte heller sätta fingret riktigt på hur länge det satt i.

Kände mig lite trött och fick obehagskänslor i huvudet emellanåt, något var det som påverkade men inte var det MDMA! I kroppen kändes det mer som att jag hade tagit någon form av opiater och kände mig ganska introvert, nästan lite deppig faktiskt.

Ah ok, aja blir nog papperskorgen för dom där
Tack för infon!
Citera
2015-01-29, 01:24
Medlem
Har möjlighet att komma över gröna nikes, någon som har erfarenhet av dessa? Min polare påstår att dessa ska va keffa... Bor i sthlm
Citera
2015-01-29, 02:19
Medlem
Har chans att välja mellan blå AP och blå spöken, har någon käkat dom på senaste? Har inte hittat något om blå ap på pillreports.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in