2009-11-21, 18:26
Medlem
Meccans avatar
Räknas ren MDMA? Piller, blåa körsbär, MDMA/Ketamin är en bra blandning! Sämsta om man inte räknar de piller som absolut inte gjorde någonting så måste de nog vara vita hjärtan, PMA är inte en skoj drog att få i sig istället för MDMA. Sen tycker jag inte riktigt att man kan säga att det och det pillret med det trycket är bra då det genast kommer hundra olika kopior som ser exakt likadana ut, enda jag har märkt är att piller med mindre eller ingen MDMA brukar vara bra packade medans bra piller faller sönder enklare. Håller ni med?
Citera
2009-11-23, 03:34
Medlem
Dom blåa superman som finns i sthlm atm hur är det med dom? har hört att det ska vara bra grejer.
Citera
2009-11-23, 09:21
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meccan
Räknas ren MDMA? Piller, blåa körsbär, MDMA/Ketamin är en bra blandning! Sämsta om man inte räknar de piller som absolut inte gjorde någonting så måste de nog vara vita hjärtan, PMA är inte en skoj drog att få i sig istället för MDMA. Sen tycker jag inte riktigt att man kan säga att det och det pillret med det trycket är bra då det genast kommer hundra olika kopior som ser exakt likadana ut, enda jag har märkt är att piller med mindre eller ingen MDMA brukar vara bra packade medans bra piller faller sönder enklare. Håller ni med?

Nej.
Citera
2009-11-23, 17:28
Medlem
henke1984s avatar
nån som har koll på gröna rolex ?? ett xxxxx antal har kommit in i sthlm hörde jag ..
Citera
2009-11-23, 18:40
Medlem
någon som vet något om blå tulpaner?
Citera
2009-11-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
nån som har koll på gröna rolex ?? ett xxxxx antal har kommit in i sthlm hörde jag ..

Fick tag i sådana jag också men dom var bara piss :/
Citera
2009-11-24, 21:03
Medlem
vita mitzar??

Har sånna och kompisen sa att dom skulle vara bra men efter att ha läst här blir man ju ganska osäker??!

hur är det nu, ngn här som testat dom nyligen? I sthlm??

Typiskt att man ska köpa innan man tar reda på fakta men det konstiga är at jag hört både att dom ska vara bra till att dom suger ...
Citera
2009-11-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nathalii3
Har sånna och kompisen sa att dom skulle vara bra men efter att ha läst här blir man ju ganska osäker??!

hur är det nu, ngn här som testat dom nyligen? I sthlm??

Typiskt att man ska köpa innan man tar reda på fakta men det konstiga är at jag hört både att dom ska vara bra till att dom suger ...

Vad är det för kran du har som säljer till dig utan att ge dig fakta om vad du köper? Man blir rätt förvånad ibland!
Citera
2009-11-25, 14:06
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceblue1980
Vad är det för kran du har som säljer till dig utan att ge dig fakta om vad du köper? Man blir rätt förvånad ibland!

Varför skulle kranen säga att det är dåliga knappar?
Citera
2009-11-25, 14:53
Medlem
dronezones avatar
De bästa var nog rosa Mc Donalds fruktansvärt drag.
Sämsta är nog vita duvor verkar dock variera en del i kvallen
Citera
2009-11-25, 16:17
Medlem
Droofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dronezone
De bästa var nog rosa Mc Donalds fruktansvärt drag.
Sämsta är nog vita duvor verkar dock variera en del i kvallen

Kommer ihåg de gamla vita eller om de var gula Mc Donalds dom som fanns för några år sen här som var riktigt kalas.
En sån och du var igång ett rejält tag!
Citera
2009-11-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iceblue1980

ja klart han sa att dom var bra!! Han brukar aldrig ljuga men som sagt det går ju itne att lita på ! Däremot hade en kompis till mig käkat i måndags o han sa att dom var bra. Vi får se...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in