Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-01, 22:06
  #1
Medlem
Jag är vad man kallar för en Milf-Hunter. Jag har lätt för att få kvinnor som är kring de 35 i säng och ofta lyckas jag också med de kring 45. Men då handlar det oftast om situationer där jag vet att dessa kvinnor vill få stock. Min fråga är därför: hur vill äldre kvinnor bli uppvaktade i spontana situationer?

Idag satt jag i tåget och ögonflörtade med en ~65 dam. Hon hade tajt tröja som exponerade bröstens former och kjol som framhävde hennes höften. På T-centralen frågade jag henne om hon behövde hjälp med sina väskor och det behövde hon, och snart hade jag hennes nummer. Vi ska träffas imorgon.

Där har ni ett svar på hur äldre kvinnor vill bli uppvaktade. Men ofta har det där misslyckats för mig också. Så jag undrar hur en äkta Gilf-Hunter går till väga? Att äldre kvinnor ofta är kåtare än resten det vet jag, och att de är ute efter ung stock det vet jag också. Problemet är ju bara att de ofta låtsas som att de inte är det och att de inte erkänner sina lustar. Om man tex går fram till dem på krogen och börjar flörta så är det genast "du är för ung för mig", även om de egentligen vill gå in på toan och knulla. Ju mer vin de får i sig desto mer öppna blir de så klart, men man har ju inte alltid tid till sånt.

Så hur gör ni Gilf-Hunters?
Citera
2017-07-01, 22:58
  #2
Medlem
Hur gammal (ung) e du?
Det där med milf förstår ja. Men gilf?Vad ger det dig? Tjejer i din egen ålder då är de inte intressanta eller?
Citera
2017-07-01, 23:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbjork5
Hur gammal (ung) e du?
Det där med milf förstår ja. Men gilf?Vad ger det dig? Tjejer i din egen ålder då är de inte intressanta eller?

Jag är 32 år. Jo tjejer i min egen ålder är också intressanta. Men helst vill jag ha antingen yngre eller äldre. Helst 18 eller 55+. Fördelen med 55+ är att de är väldigt villiga och varma i skötet. När man väl provat en 55-plussares varma sköte så kan man inte vara utan det. Som att komma in i mamma igen
Citera
2017-07-02, 00:32
  #4
Medlem
Blingons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Jag är 32 år. Jo tjejer i min egen ålder är också intressanta. Men helst vill jag ha antingen yngre eller äldre. Helst 18 eller 55+. Fördelen med 55+ är att de är väldigt villiga och varma i skötet. När man väl provat en 55-plussares varma sköte så kan man inte vara utan det. Som att komma in i mamma igen

Komma in i mamma igen. Haha! Asgarv!

Alltså 55+ är ju svåra. De har ju varit med om en hel del. Problemet är väl att de på något sätt har förvandlats till gamla gnällkärringar. Jag kan tänka mig att en toppendejt för en 55+ är att under tiden som de får dra i sig oändliga mängder rödvin så är det någon som lyssnar på dem när de klagar på sina gamla exgubbar.

Och lyckas du att engagera dig och ta hennes parti när det gäller konspirationerna, mobbningen, maktkonstellationerna mot de andra gnällkärringarna på hennes underbetalda (naturligtvis...) jobb inom vården har du fått jackpot. Då kan du räkna med mammamus hela natten.

Funkar inte det så kan du alltid prata lite Gudrun Schyman och F!. Eller be att få titta på bilder på deras alldeles nykläckta barnbarn.
Citera
2017-07-02, 00:49
  #5
Medlem
Tjuvhederns avatar
Du gjorde ju en snygg, klassisk flirt med hon på tåget. Du verkar redan ha bra koll på det du gör. Bra jobbat!

I övrigt har jag nog inga direkta tips mer än att Komplimanger, ögonkontakt, leende och raka rör är bra. Att visa henne uppskattning och att du visar att du åtrår henne. Många kvinnor blir kåta av vetskapen att mannen vill knulla henne.
__________________
Senast redigerad av Tjuvhedern 2017-07-02 kl. 00:54.
Citera
2017-07-02, 00:56
  #6
Medlem
maxatdunders avatar
det gäller att dom är singel vilket de oftast inte är så man måste ha rejält med tur. Lika tur som jag hade på festival 08 när jag var 17 bast och låg med en ciggrökande wt donna på 40 någonting
Citera
2017-07-02, 03:15
  #7
Medlem
aldrigrunkas avatar
Det räcker inte med hyffsad bil, du måste uppgradera till privatjet, "grab em by the pussy" som det heter.
Citera
2017-07-02, 03:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blingon
Komma in i mamma igen. Haha! Asgarv!

Alltså 55+ är ju svåra. De har ju varit med om en hel del. Problemet är väl att de på något sätt har förvandlats till gamla gnällkärringar. Jag kan tänka mig att en toppendejt för en 55+ är att under tiden som de får dra i sig oändliga mängder rödvin så är det någon som lyssnar på dem när de klagar på sina gamla exgubbar.

Och lyckas du att engagera dig och ta hennes parti när det gäller konspirationerna, mobbningen, maktkonstellationerna mot de andra gnällkärringarna på hennes underbetalda (naturligtvis...) jobb inom vården har du fått jackpot. Då kan du räkna med mammamus hela natten.

Funkar inte det så kan du alltid prata lite Gudrun Schyman och F!. Eller be att få titta på bilder på deras alldeles nykläckta barnbarn.

Asgarv här också. Är det så den typiska 55+ kvinnan är så behöver nog den uppvaktande mer rödvin än henne. Är själv snart i den åldern, inga jävla avkomlingar som jag måste visa foto på, inget jävla skitjobb där jag måste gnälla på fritiden för att jag inte har stake hmm att säga ifrån, inga exgubbar som jag skulle slösa tid på att tjata om.
Nämner nån Schyman eller FI i positiva ordalag så är dejten över.

Vad sägs om en intelligent konversation? Det finns faktiskt en och annan kvinna över 50 som klarar det (och som dessutom ser bra ut och inte har hängmage, celluliter, åderbråck, lila kärringkläder och annat elände som många kvinnor i den åldern verkar tycka är naturligt och acceptabelt)
__________________
Senast redigerad av cherryfive 2017-07-02 kl. 03:32.
Citera
2017-07-02, 14:10
  #9
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thirdInch
Så hur gör ni Gilf-Hunters?
Du kan ju din grej. Lär dig bara var de hänger.
Citera
2017-11-02, 05:00
  #10
Medlem
Du och jag är ganska lika varandra! Jag är 36 och gillar unga tjejer eller mycket äldre kvinnor. Det hela började med att jag låh med polarens morsa, jag var 25 och hon 45. Den gången var det hon som ragga upp mig på krogen.
Idag lever jag ihop med en 60 årig kvinna sen flera år tillbaka.
Det finns såklart olika metoder för att få fisken att nappa, men mina tips är följande:

Vara tydlig, säg att du tycker hon är jätteatraktiv och sensuell, och att hon får dig att känna dig pirrig inombords! Dom behöver vara säkra på att du verkligen gillar dem utan frågetecken.

Du behöver inte en massa pengar eller dyra bilar. Att du är glad och vänlig istället för sur och tvär (som hennes gubbe/ex) är mycket viktigt. Du ska verkligen inte försöka spela ball som många gör, utan gå på gentlemannaspåret! Fast det verkar du redan behärska.

Kör hårt och lycka till
Citera
2017-11-06, 02:57
  #11
Medlem
Håller med ovanstående. Glad trevlig, normal i huvudet. Personligen tar jag inte upp sex innan hon gjort det. Många pervs out there som sumpar det för att de är för kåta, så man framstår som ett rintigt kap om man bara är normal i huvudet. Sen kan man förståss va hur kinky som helst, men dra en stödrunk om du känner frestelsen att skicka oombett dickpic eller någon för intim fråga.

Lycka till med din gilf. Vore kul med uppdatering!
Citera
2017-11-07, 18:31
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blingon
Komma in i mamma igen. Haha! Asgarv!

Alltså 55+ är ju svåra. De har ju varit med om en hel del. Problemet är väl att de på något sätt har förvandlats till gamla gnällkärringar. Jag kan tänka mig att en toppendejt för en 55+ är att under tiden som de får dra i sig oändliga mängder rödvin så är det någon som lyssnar på dem när de klagar på sina gamla exgubbar.

Och lyckas du att engagera dig och ta hennes parti när det gäller konspirationerna, mobbningen, maktkonstellationerna mot de andra gnällkärringarna på hennes underbetalda (naturligtvis...) jobb inom vården har du fått jackpot. Då kan du räkna med mammamus hela natten.

Funkar inte det så kan du alltid prata lite Gudrun Schyman och F!. Eller be att få titta på bilder på deras alldeles nykläckta barnbarn.
Du har ingen aning om hur fel du har. Jag fick min första Milf/Gilf (52) som 24-åring. Sen har jag varit såld. Då specialeserade jag mig på äldre Milf/yngre Gilf, Jag har knullat kvinnor helt upptill 35 år äldre.(Nästan 70, men såg åtminstone 15 yngre ut).
Har du nånsinn sätt glansen i en nyknullad 55+ kvinnas ögon som inte har blivit tilfredställt på åretal ? ..... Tänkte nog det .....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback